Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sama täällä. Mun reissumiäspussukassa lukee muuten "Beibi". Söin beibiä aamupalaks. Onks sullakin noita hassuja nimikko reissareita?
Mulla lukee ihan vaan Johnny.
Sama täällä. Mun reissumiäspussukassa lukee muuten "Beibi". Söin beibiä aamupalaks. Onks sullakin noita hassuja nimikko reissareita?
Tällä kertaa näyttää olevan ihan vaan reissumies-pussi. Nyt olen syönyt kanakeittoa lounaaksi ja kaksi tuoretta tähtitorttua jälkkäriksi. Ulkona sataa vettä että viittiikö lähteä lenkille. Katsellaan nyt ensin vähän telkkaria... Vaikka se eilinen Venäjän roskaongelmaa käsittelevä Ulkolinja-dokkari.Sama täällä. Mun reissumiäspussukassa lukee muuten "Beibi". Söin beibiä aamupalaks. Onks sullakin noita hassuja nimikko reissareita?
Ihanaa! Kun otat seuraavan niin nuale se kunnolla molemminpualin ja laita reilusti rasvaa päälle!Mulla lukee ihan vaan Johnny.
Joka kerta sitä yllättyy, miten saakelin pahaa maksalaatikko on. Saatanasta seuraavaa. En toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään seuraavaa lounasta: maksalaatikkoa ja Jallua.
Nonni. Jouluruuista on kaksi hyvää, lanttulaatikko ja rosolli. Maksalaatikko ja maksa muutenkin on viinan ja muun paskana suodatusta varten, en syö. Jaloviinaa on vielä kaksi senttiä pullon pohjalla tuossa minun edessäni, yhden tähden, koska sain sen, itse ostan kolmen tähden jallua, jos ostan.
Nyt on asiat sanottu ja muiden on enää turha ruotia mikä on hyvää ja mikä ei.
Paskaa joulun odotusta kaikille.
Onko toi vähän niinkuin Ressu Tenavista, mutta ei sinnepäinkään?snobi
Täälä Liatsussa on muuten kebu/pizzamesta jonka kyltissä on Ressun (Snoopyn) kuva. Paikan nimi on tosin Snupi. Häirinny mua jo pitkään. Nää on jotain näitä ulkomaalaisten juania taas.Onko toi vähän niinkuin Ressu Tenavista, mutta ei sinnepäinkään?
Puhun siis karjalanpiirakoista jos ei jonnet hiffannuOstin leipomosta 200 piirakkaa jouluks. Ollaan akan kaa kahden. Tuliko liioteltua? Ei. Sienisalaattia kylkeen ja 30 on tuhottu jo tänään. On tää loistavaa aikaa läskille! Vitut joulusta mut tää kun voi lihoa hyvällä omalla tunnolla. Sit voi ens marraskuussa sanoa kantavansa vielä joulukiloja, jos joku kyselee läskien perään.
Khihihihihihihihi. Ihanasti sanottu. Khihihihihihihihihi.Töllöstä tulee nyt Bikinis & Boardwalks. Tekisi mieli intaantuu tästä ohjelmasta ja nujertaa vällykäärmes, mutta ei ole mitään hajua, missä poikani on nyt ja koska tulee kotiin, niin olen intaantumatta ja katselen ohjelmaa toisella silmällä sillee lakonisesti.
Jos kerran yllätyt, niin maku ei ole jäänyt tunnemuistiin. Syöt siis liian harvoin maksalaatikkoa. Tässä sinulle oiva uudenvuoden lupauksen kohde. Vähemmän karkkia, enemmän maksalaatikkoa.Joka kerta sitä muuten yllättyy, miten saakelin hyvää maksalaatikko on.
Sykolookit sanoo notta hermostunut nauru kertoo usein pelkotilasta.Tää khihihihihihi on sit mun hihitysääni. Se sama ääni ku nään Johnnyn lerpatttavan muurahaiskarhun
Ei taideta armeijassa tarjota maksalaatikkoa kauheasti. Maksalaatikko on muuten ruotsiksi leverlåda tai joku tuommoinen.Jos kerran yllätyt, niin maku ei ole jäänyt tunnemuistiin. Syöt siis liian harvoin maksalaatikkoa. Tässä sinulle oiva uudenvuoden lupauksen kohde. Vähemmän karkkia, enemmän maksalaatikkoa.
Ai niin, ensi vuodelle sulla olikin noita suunnitelmia. Lykkyä pyttyyn vaan.Ei taideta armeijassa tarjota maksalaatikkoa kauheasti. Maksalaatikko on muuten ruotsiksi leverlåda tai joku tuommoinen.
Minä varmaan leivon huomenna ne 200 piirakkaa... Äitini kanssa. Siitä tulee varmaan kivaa. Pari kympin kattilallista puuroa, helvatista kuoria ja monen tunnin urakka. Pelkästään paistamiseen menee varmaan ainakin kolme tuntia. Wish me luck...Ostin leipomosta 200 piirakkaa jouluks.
Minä varmaan leivon huomenna ne 200 piirakkaa... Äitini kanssa. Siitä tulee varmaan kivaa. Pari kympin kattilallista puuroa, helvatista kuoria ja monen tunnin urakka. Pelkästään paistamiseen menee varmaan ainakin kolme tuntia. Wish me luck...
Både och... Minulla meinaa malli vaihdella... Varmaan asennon mukaan. Hih hih...Leivottako piirakat äidin vai tyttären mallilla? Kjeh kjeh
Mä sanoin Jussiksi.
Joka kerta sitä yllättyy, miten saakelin pahaa maksalaatikko on. Saatanasta seuraavaa. En toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään seuraavaa lounasta: maksalaatikkoa ja Jallua.