Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 696 925
  • 68 118

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sama täällä. Mun reissumiäspussukassa lukee muuten "Beibi". Söin beibiä aamupalaks. Onks sullakin noita hassuja nimikko reissareita?
Tällä kertaa näyttää olevan ihan vaan reissumies-pussi. Nyt olen syönyt kanakeittoa lounaaksi ja kaksi tuoretta tähtitorttua jälkkäriksi. Ulkona sataa vettä että viittiikö lähteä lenkille. Katsellaan nyt ensin vähän telkkaria... Vaikka se eilinen Venäjän roskaongelmaa käsittelevä Ulkolinja-dokkari.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joka kerta sitä yllättyy, miten saakelin pahaa maksalaatikko on. Saatanasta seuraavaa. En toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään seuraavaa lounasta: maksalaatikkoa ja Jallua.

No mitäs vittua. Mä olen kokeillutkin maksalaatikkoa ja Jallua, ja ihan hyvää oli. Rusinoilla tietty.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nonni. Jouluruuista on kaksi hyvää, lanttulaatikko ja rosolli. Maksalaatikko ja maksa muutenkin on viinan ja muun paskana suodatusta varten, en syö. Jaloviinaa on vielä kaksi senttiä pullon pohjalla tuossa minun edessäni, yhden tähden, koska sain sen, itse ostan kolmen tähden jallua, jos ostan.
Nyt on asiat sanottu ja muiden on enää turha ruotia mikä on hyvää ja mikä ei.
Paskaa joulun odotusta kaikille.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Nonni. Jouluruuista on kaksi hyvää, lanttulaatikko ja rosolli. Maksalaatikko ja maksa muutenkin on viinan ja muun paskana suodatusta varten, en syö. Jaloviinaa on vielä kaksi senttiä pullon pohjalla tuossa minun edessäni, yhden tähden, koska sain sen, itse ostan kolmen tähden jallua, jos ostan.
Nyt on asiat sanottu ja muiden on enää turha ruotia mikä on hyvää ja mikä ei.
Paskaa joulun odotusta kaikille.

snobi

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ostin leipomosta 200 piirakkaa jouluks. Ollaan akan kaa kahden. Tuliko liioteltua? Ei. Sienisalaattia kylkeen ja 30 on tuhottu jo tänään. On tää loistavaa aikaa läskille! Vitut joulusta mut tää kun voi lihoa hyvällä omalla tunnolla. Sit voi ens marraskuussa sanoa kantavansa vielä joulukiloja, jos joku kyselee läskien perään.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko toi vähän niinkuin Ressu Tenavista, mutta ei sinnepäinkään?
Täälä Liatsussa on muuten kebu/pizzamesta jonka kyltissä on Ressun (Snoopyn) kuva. Paikan nimi on tosin Snupi. Häirinny mua jo pitkään. Nää on jotain näitä ulkomaalaisten juania taas.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ostin leipomosta 200 piirakkaa jouluks. Ollaan akan kaa kahden. Tuliko liioteltua? Ei. Sienisalaattia kylkeen ja 30 on tuhottu jo tänään. On tää loistavaa aikaa läskille! Vitut joulusta mut tää kun voi lihoa hyvällä omalla tunnolla. Sit voi ens marraskuussa sanoa kantavansa vielä joulukiloja, jos joku kyselee läskien perään.
Puhun siis karjalanpiirakoista jos ei jonnet hiffannu

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Töllöstä tulee nyt Bikinis & Boardwalks. Tekisi mieli intaantuu tästä ohjelmasta ja nujertaa vällykäärmes, mutta ei ole mitään hajua, missä poikani on nyt ja koska tulee kotiin, niin olen intaantumatta ja katselen ohjelmaa toisella silmällä sillee lakonisesti.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Töllöstä tulee nyt Bikinis & Boardwalks. Tekisi mieli intaantuu tästä ohjelmasta ja nujertaa vällykäärmes, mutta ei ole mitään hajua, missä poikani on nyt ja koska tulee kotiin, niin olen intaantumatta ja katselen ohjelmaa toisella silmällä sillee lakonisesti.
Khihihihihihihihi. Ihanasti sanottu. Khihihihihihihihihi.

Tää khihihihihihi on sit mun hihitysääni. Se sama ääni ku nään Johnnyn lerpatttavan muurahaiskarhun

Tänään tuli eräässä kaupassa vastaan melkoinen tapaus. Joku 60v puliukko, joka haisi aivan kusen ja viinan sekoitukselta suihkutti itseensä jos jonkinlaista deodoranttia. Lisäksi partavettä meni naamaan useammasta pullosta. Onkohan tuo vähän kuin puliukon moderni suihkussa käynti? Onko @pettter yllä kuvattu tapaus tuttu ringistä vai käykö rinkiläiset ihan suihkussa?

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joka kerta sitä muuten yllättyy, miten saakelin hyvää maksalaatikko on.
Jos kerran yllätyt, niin maku ei ole jäänyt tunnemuistiin. Syöt siis liian harvoin maksalaatikkoa. Tässä sinulle oiva uudenvuoden lupauksen kohde. Vähemmän karkkia, enemmän maksalaatikkoa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tää khihihihihihi on sit mun hihitysääni. Se sama ääni ku nään Johnnyn lerpatttavan muurahaiskarhun
Sykolookit sanoo notta hermostunut nauru kertoo usein pelkotilasta.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos kerran yllätyt, niin maku ei ole jäänyt tunnemuistiin. Syöt siis liian harvoin maksalaatikkoa. Tässä sinulle oiva uudenvuoden lupauksen kohde. Vähemmän karkkia, enemmän maksalaatikkoa.
Ei taideta armeijassa tarjota maksalaatikkoa kauheasti. Maksalaatikko on muuten ruotsiksi leverlåda tai joku tuommoinen.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
2010-luvun duunit paketissa!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ostin leipomosta 200 piirakkaa jouluks.
Minä varmaan leivon huomenna ne 200 piirakkaa... Äitini kanssa. Siitä tulee varmaan kivaa. Pari kympin kattilallista puuroa, helvatista kuoria ja monen tunnin urakka. Pelkästään paistamiseen menee varmaan ainakin kolme tuntia. Wish me luck...

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Minä varmaan leivon huomenna ne 200 piirakkaa... Äitini kanssa. Siitä tulee varmaan kivaa. Pari kympin kattilallista puuroa, helvatista kuoria ja monen tunnin urakka. Pelkästään paistamiseen menee varmaan ainakin kolme tuntia. Wish me luck...

Leivottako piirakat äidin vai tyttären mallilla? Kjeh kjeh

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joka kerta sitä yllättyy, miten saakelin pahaa maksalaatikko on. Saatanasta seuraavaa. En toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään seuraavaa lounasta: maksalaatikkoa ja Jallua.

Ei kuulosta erityisen herkulliselta yhdistelmältä, mutta voisin ottaa jos se on päivän tarjous.

Muussa tapauksessa hawaijinleike ja lasi maitoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy