Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 662
  • 66 863

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On tämä Ash kyllä onneton nappaamaan noita Pokemoneja. Joku kakskymmentä kautta tehty ja vieläkin ton Pikachun lisäksi on joku kaksi eri monnia. Ei tosta kyllä tule mitään Pokemon-mestaria koskaan!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jatkoajan äänestykset jaksaa aina ihmetyttää. Vuodesta toiseen, äänestyksestä toiseen. Jalkapallojoukkue joka pelaa karsinnoissa niin hyvin että saa osallistua kilpailuun jossa voi sitten voittaakin jotain, vie joukkueäänestystä ihan mennen tullen. Ja kuka helvetti on Emil Ruusuvuori? En todellakaan ole ikinä kuullutkaan. Emmää tajuu mistää mitää. Emmää ala millekkää tämmösille. Ihan höpöjuttuja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pimeää, synkkää, hämyisää & märkää. Mutta hei joulu on kohta ovella... Tänään lähti kirjeitse pari joulupakettiä etäystäville Pohjanmaalle ja Kainuuseen.

Ja kuka helvetti on Emil Ruusuvuori?
Nuori ja lupaava tenniksen pelaaja... Muistaakseni, en ala googlata.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jatkoajan äänestykset jaksaa aina ihmetyttää. Vuodesta toiseen, äänestyksestä toiseen. Jalkapallojoukkue joka pelaa karsinnoissa niin hyvin että saa osallistua kilpailuun jossa voi sitten voittaakin jotain, vie joukkueäänestystä ihan mennen tullen. Ja kuka helvetti on Emil Ruusuvuori? En todellakaan ole ikinä kuullutkaan. Emmää tajuu mistää mitää. Emmää ala millekkää tämmösille. Ihan höpöjuttuja.
Luulin Emilin olevan nihkeän hikinen e-urheilija, joku Counter Strike -veteraani mutta olikin ihan oikea sporttailija. @Iisoppi kertoi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ja kuka helvetti on Emil Ruusuvuori? En todellakaan ole ikinä kuullutkaan.
Mä olen kuullut. Ja nähnytkin. Ja jutellut. Se on mun sukulainen, ei mikään Ed Sheeranin härmäversio. Ja kait hänet voi urheilijaksi laskea, tennistähän tuo pelaa. Ainakin paremmin kuin mä.
Jos isoisäni olisi suomentanut sukunimeni eri lailla (ja Emilin isoisoisä myös), niin jakaisimme sukunimenkin. Nyt emme.
@1stApril @Roger Moore
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Keskiviivan paitsion säännöistä poistamisesta on kulunut jo 21 vuotta. Vastahan tuo muutettiin.

Jonnet ei voi muistaa.
Ohoh, enpä olis uskonu että noin kauan. Ei sillä, hyvä että poistivat.
 
K

Kiekkokatsoja

Hallituksen kaavailemat työllistämistoimet ovat tänään(kin) onnistuneet.
Ulkolainen "työvoima" on työllistänyt poliisia ja mediaa varsin hyvin.
 

redpecka

Jäsen
Keskiviivan paitsion säännöistä poistamisesta on kulunut jo 21 vuotta. Vastahan tuo muutettiin.

Jonnet ei voi muistaa.
Minä kans muistan kuin eilisen päivän eli ei siitä noin kauaa ole. Nordiksella SaiPan Joel Salonen oli "puolkenttää paitsiossa" ja hetken hämmästelyjen jälkeen jengi alko tajuta, että ai niin kun nyt voi syöttää omalta maalilta hyökkäyssiniselle... Ihan paska sääntö!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nimimerkilläni ei kyllä mene kovin hyvin. Ensin haukutaan 80-vuotiaaksi mummoksi ja pari päivää myöhemmin joku nimimerkki johon en ole koskaan täällä muistaakseni törmännytkään ivailee kirjoitustyylilläni ja asioillani.

No nuo mummoksi haukkumiset tulivat nimimerkiltä jonka oikeinkirjoitusasua en muista ilman lunttaamista ja jolta nyt tulee kuittia minun(-kin?) suuntaani aina toisinaan. Tuntuu välillä jopa että hänellä on jotain minua vastaan kun niin paljon tulee kuitteja? Muistuttaisin häntä kuitenkin ignore-toiminnasta, ei ole pakko tykätä ja lukea viestejäni jos ei halua.

Minä en kuitenkaan piruillaksenikaan luovuta! Minä en anna periksi. Vaan jatkan tietenkin teidän ilostuttamista aina välillä viesteilläni mutta kai se pitää jonkin verran sinne peiliinkin kurkata. Se että sanotaan 80-vuotiaaksi mummoksi kertoo kyllä jotain. Mistäköhän tuollainen vertaus on peräisin? Tai mistä se johtuu?

Minun piti tänään kyllä kirjoittaa noista nukkumisvaikeuksistani ennen joulua, mutta se tehtiinkin minun puolestani jo? Eli kyllähän se totta on että näinä joulua edeltävinä öinä minun on ollut varmaan koko elämäni ajan ollut vaikeaa saada nukutuksi.

En tiedä kuinka luotettavana tätä palstaa voi enää pitää? Ennen muistaakseni tänne pystyi kirjoittelemaan arkaluonteisiakin asioitaan ja ongelmiaan ja niihin sai jopa tukea. Ei niillä kukaan juurikaan kuittaillut. Nykyään tuntuu että osa tämän palstan luotettavuudesta on valitettavasti karissut? Joku osin tästä samasta asiasta jo jonnekin ketjuun täällä kirjoittikin. Että etenkin ne saavat kuittia jotka kirjoittavat rohkeasti ongelmistaan.

No nyt tästä viestistä tuli aika negatiivinen. Kirjoitetaan jatkossa lisää muista aiheista kun juttua taas tulee.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No nuo mummoksi haukkumiset tulivat nimimerkiltä jonka oikeinkirjoitusasua en muista ilman lunttaamista ja jolta nyt tulee kuittia minun(-kin?) suuntaani aina toisinaan. Tuntuu välillä jopa että hänellä on jotain minua vastaan kun niin paljon tulee kuitteja? Muistuttaisin häntä kuitenkin ignore-toiminnasta, ei ole pakko tykätä ja lukea viestejäni jos ei halua.
Kyse ei parahin veli Vilperi ollut suinkaan haukkumisesta! Lähinnä viittaus teikäläisen intohimoon leipomista ja jouluhömpötyksiä kohtaan. Pahoittelut!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maanantaikänni ja Myyrmäki. Vantaa on kyllä hieno paikka kun tutustuu. Vantaalta löytyy odottamatonta kauneutta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Missä baarisssa? Tuun käymään.
Jos viikonlopun viesteihin on luottaminen, niin lienee Mine Barissa. Topparissakin kuulemma viihtyy, mutta pimeällä himaan meno on kuulemma haastavaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos viikonlopun viesteihin on luottaminen, niin lienee Mine Barissa. Topparissakin kuulemma viihtyy, mutta pimeällä himaan meno on kuulemma haastavaa.

Vetti tietää missä mä liikun.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Höh, olisi pitänyt lukea matkalla kun juuri olin myrtsissä katsomassa tyttären tanssiseuran joulunäytöstä. Poimin tuolta jo @abianos mukaan, mutta olisi tänne myös yksi @nummenkallio mahtunut.

@nummenkallio katsomassa tyttären tanssiseuran näytöstä olisi ollut kyllä kova! Kiitän luottamuksesta! Jotkut olisivat sitä mieltä, ettei @nummenkallio :ita pitäsi päästää sellaisiin tilaisuuksiin ollenkaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Nimimerkilläni ei kyllä mene kovin hyvin. Ensin haukutaan 80-vuotiaaksi mummoksi ja pari päivää myöhemmin joku nimimerkki johon en ole koskaan täällä muistaakseni törmännytkään ivailee kirjoitustyylilläni ja asioillani.

No nuo mummoksi haukkumiset tulivat nimimerkiltä jonka oikeinkirjoitusasua en muista ilman lunttaamista ja jolta nyt tulee kuittia minun(-kin?) suuntaani aina toisinaan. Tuntuu välillä jopa että hänellä on jotain minua vastaan kun niin paljon tulee kuitteja? Muistuttaisin häntä kuitenkin ignore-toiminnasta, ei ole pakko tykätä ja lukea viestejäni jos ei halua.

Minä en kuitenkaan piruillaksenikaan luovuta! Minä en anna periksi. Vaan jatkan tietenkin teidän ilostuttamista aina välillä viesteilläni mutta kai se pitää jonkin verran sinne peiliinkin kurkata. Se että sanotaan 80-vuotiaaksi mummoksi kertoo kyllä jotain. Mistäköhän tuollainen vertaus on peräisin? Tai mistä se johtuu?

Minun piti tänään kyllä kirjoittaa noista nukkumisvaikeuksistani ennen joulua, mutta se tehtiinkin minun puolestani jo? Eli kyllähän se totta on että näinä joulua edeltävinä öinä minun on ollut varmaan koko elämäni ajan ollut vaikeaa saada nukutuksi.

En tiedä kuinka luotettavana tätä palstaa voi enää pitää? Ennen muistaakseni tänne pystyi kirjoittelemaan arkaluonteisiakin asioitaan ja ongelmiaan ja niihin sai jopa tukea. Ei niillä kukaan juurikaan kuittaillut. Nykyään tuntuu että osa tämän palstan luotettavuudesta on valitettavasti karissut? Joku osin tästä samasta asiasta jo jonnekin ketjuun täällä kirjoittikin. Että etenkin ne saavat kuittia jotka kirjoittavat rohkeasti ongelmistaan.

No nyt tästä viestistä tuli aika negatiivinen. Kirjoitetaan jatkossa lisää muista aiheista kun juttua taas tulee.
No tää on myös yleinen *ittuilukanava. Osa meistä osaa käyttää kritiikkiään tai *ittuilua asioihin, toiset puolestaan kohdentaa sen toisiin kirjoittajiin tarkoituksella. Tähän ei modetkaan paljoa puutu. Joo varovasti kannattaa henkilökohtaisia asioita kirjoitella. Vaikka 9/10 osaisikin olla ok, aina löytyy yksi *ulkku.
Ja tällä tarkotan yleisesti jatkoaikaa, en tuota josta kirjoitit.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Höh, olisi pitänyt lukea matkalla kun juuri olin myrtsissä katsomassa tyttären tanssiseuran joulunäytöstä. Poimin tuolta jo @abianos mukaan, mutta olisi tänne myös yksi @nummenkallio mahtunut.
Tämmöiset viestit pitäisi lailla kieltää. Arvaa vaan, alkoiko kiinnostaa nyt tuon Jallupullon korkkaaminen? Jos korkkaan, syy sun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös