Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 812
  • 68 370

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Jaahas, vaimo ilmoitti että joulunpyhinä teemme matkan Tallinnaan. Tajusin, etten ole poistunut Suomesta tänä vuonna kuin muutamaksi tunniksi Ruotsiin. Enkä ole lentänyt. Olenko hipsteri? EN!

Ja mennään kuulemma katselemaan-kuuntelemaan Toscaa. Siitä on nyt tullut tapa, Toscasta. Se on niinkun ooppera, ääliöt.

Siellä on kuulemma kans jokin uusi ostari tms. missä pitää käydä. En käy.
Kolmen t:n Petteri mukaan ja alkaa löytymään vaihtoehtoista tekemistä...

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ihan oikeasti. Jossain päin tätä taloa joku perkele vasaroi. Riittää se, että pään sisällä vasaroi darra peikko ja se tajuaminen, että olen ex-vaimolle mennyt viestin yöllä lähettämään. Tulisi kuolema ja pian.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jestas mikä darra. On tää hienoo. On vähän ilta pimennossa. Joku akka soitti äsken. Oltiin eilen juteltu. Mä en muista yhtään. Pitää laittaa estolistalle.

Kestoerektiokin on päällä. Mikään ei auta. Ei kuuma, ei kylmä.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jestas mikä darra. On tää hienoo. On vähän ilta pimennossa. Joku akka soitti äsken. Oltiin eilen juteltu. Mä en muista yhtään. Pitää laittaa estolistalle.

Kestoerektiokin on päällä. Mikään ei auta. Ei kuuma, ei kylmä.
Tiikerisalva myös hyvä, jos ei löydy niin icepower kelpaa parempien puutteessa

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä asia on nyt niin, että harkitsen syömistä, juotu on usean kuukauden edestä. Sitä ennen toki täytyy tehdä se ruoka. Ajatuksissa on myös koko kämpän siivoaminen, koska tiistaina luokseni tulee kahdeksi yöksi venäläinen malli. Lupasi opettaa joogaa, niin pitänee olla sen verran siistit lattiat, ettei hiekkaa mene sinne.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ollut krapula edes kahden kuukauden rännin jälkeen. Tai saattoi se ränni kestää kolmekin kuukautta. En laskenut muuta kuin ihanaa mäkeä alas sairauteen nimeltä selväpäisyys. Muutama tonni meni, mutta hauskaa oli:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Persuketju on rasittavampi kuin koskaan. Pienestä sitä jaksavat vääntää, kinastella, olkiukkoilla ja mitä näitä nyt on. Onneksi ei tän päivän parin piipahduksen jälkeen tarvitse taas sitä avata.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joo, oli kyllä "mielenkiintoinen" tuo pronssiottelu. Peli oli 4-3 Suomelle kun nukahdin sohvalle... No lopulta se oli 5-4 ja Suomi voitti pronssia...mutta sitä en nähnyt (kun nukuin). No en varmaan mitään tärkeää missannut.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla jäi ilmaveivi mäkemättä, kun nukahdin sohvalle. Vuoden 2010 olympiafinaalin ratkaisuhetket jäivät väliin, kun vlttuunnuin vallitsevaan tilanteeseen. No hetkeä myöhemmin menin tämän palstan otteluseurantaan ja vltutti, kun en peliä katsonut loppuun.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla jäi ilmaveivi mäkemättä, kun nukahdin sohvalle. Vuoden 2010 olympiafinaalin ratkaisuhetket jäivät väliin, kun vlttuunnuin vallitsevaan tilanteeseen. No hetkeä myöhemmin menin tämän palstan otteluseurantaan ja vltutti, kun en peliä katsonut loppuun.
Mulla jäi perjantainen Tepsin nousu näkemättä, kun vittuunnuin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy