Onko meillä täällä ehta Anarko-Marko...?
Kyllä, ylpeesti ja antaumuksella.
Onko meillä täällä ehta Anarko-Marko...?
Ei saatana... Onko takut ja kaikki? Palaako vihree nortti? Löytyykö Rage Against the Machinen koko tuotanto? Huutelikko itsenäisyyspäivänä ressanlinnan eressä törkeyksiä? Ootko näyttäny persettä poliiseille, eli fasistisioille?Kyllä, ylpeesti ja antaumuksella.
Ei saatana... Onko takut ja kaikki? Palaako vihree nortti? Löytyykö Rage Against the Machinen koko tuotanto? Huutelikko itsenäisyyspäivänä ressanlinnan eressä törkeyksiä? Ootko näyttäny persettä poliiseille, eli fasistisioille?
Voi että kun vois jollain taikaloitsulla saada nuo patapaidat tekemään maaleja! Ei sillä että mun Pelsut ois siinä tällä kaudella paljon sen häävimpiä, mutta kovasti toivon edelleen että Ässät venyttäisi itsensä keväällä sinne kymppisijalle... Oli sen verran synkeä teidän viime kausi että sympatiani on vahvasti porilaisfanien puolella.Surkea heppu olen joka tapauksessa hippistatuksen ansiosta, joten ihan yksi lysti. Feels good maaan... tai oikeastaan ei, sillä Ässät oli huono ja hävisi. Tuntuu melkein hyvältä. Ainakin automatkalla soi Deep Purplea.
Onneksi itse tuli käytyä faijan kanssa keskiviikkosaunassa. Siellä löylytellessä hetkeksi melkein unohti kuinka tällä hetkellä joulun odotus etenee jossain määrin epävarmoissa fiilareissa mitä tulee mun tulevaan vuoteen 2020.En jaksa mennä tänään saunaan. Suihku saa, harvinaista kyllä, riittää tällä kertaa.
Mielikuvat Karri Kivestä odottamassa meidän Punamustaa keskellä Porin metsää... :D Sori, taidan olla jo hieman väsynyt kun repeilen näin typerälle mielikuvalle.Kivi odottaa minua metsäaukion varrella.
Eikös autopuolella keskitytäkin enemmän asentamiseen kuin itse ajamiseen?... näytän ihan ammattikoulun autopuolelta karanneelta. En varmasti aja!
No melkein meni sähköt poikki kun naapurin koivu kaartui meidän sähkölinjan päälle. Kyllä täällä satoi kunnolla sitä märkää lunta... ainakin kymmenen senttiä. Uhkaava sähkökatko ratkaistiin hakkaamalla lunta pois koivusta ja se nousikin ylöspäin kun pääsi osasta kuormastaan. En tiedä olisiko se katkonut sähköjä vaikka sitä ei olisi kevennetty. Mutta kiitos miehelle joka huomasi koivun kaartuneen niin päästiin "oikomaan" sitä. Saa kyllä naapuri käydä korjaamassa koivunsa meidän sähkölinjan läheltä...
Piikkilankaa vaan kaikkien puiden ympärille. Ja pieni sähköisku sitten jos joku menee sorkkimaan sitä. Ainakin koirille, pupujusseille ja oraville niiden omilla kielillä teksti, ettei kannata koskea piikkilankaan.Anyway. älkää päästäkö naapuria puun lähelle ja turvallista päivänjatkoa.
Tää oli helppo. Väsyneempi on "ihan huumorilla vaan", koska se on sovittelevampi. "Taisi mennä ihon alle" on kommenttina mielenkiintoisempi, koska siinä tietoisesti ärsytetään keskustelukumppania.Kumpi on väsyneempi kommentointi jos toinen on eri mieltä? ”Ihan huumorilla vaan” vai ”taisi mennä ihon alle”. Pointtina tietysti molemmissa ettei vaan tartte omaa mielipidettä perustella.
Palsta vaatii "TUSINA TÄYTEEN!"11 on loppuvuoden hiirenpyydystysmäärä. Viimeisin kaveri löytyi juuri siitä yhdestä ja ainoasta pyydyksestä, jota oon käyttänyt.
Tosta sitten vielä lisäluettavaa.Onko kukaan palstan lukutoukista tutustunut Cameron Piercen tuotantoon? Meinaan, pelkästään teosten nimien perusteella tämä kaveri tulee vielä voittamaan kirjallisuuden nobelin:
Jos saan jostain käsiini Ass Goblins of Auschwitzin, keskeytän sen hetkisen työn alla olevan kirjan välittömästi ja otan lukuun.
- Shark Hunting in Paradise Garden (2008)
- Ass Goblins of Auschwitz (2009)
- Lost in Cat Brain Land (2010)
- The Pickled Apocalypse of Pancake Island (2010)
- Abortion Arcade (2011)
- Cthulhu Comes to the Vampire Kingdom (2011)
- Gargoyle Girls of Spider Island (2011)
- Die You Doughnut Bastards (2012)
- Fantastic Earth Destroyer Ultra Plus (2013)
Mielenkiintoisen oloisia. Ovatko nämä nyt sitten vähän erilaisille naisille suunnattua napsun verran extremempää harlequin-romantiikkaa...?Tosta sitten vielä lisäluettavaa.
Amazon.com
www.amazon.com
So There's An Author On Amazon Who Writes Romance Novels About Women And Dinosaurs
<b>They have surprisingly good reviews, too.</b>www.buzzfeed.com
Mielenkiintoisen oloisia. Ovatko nämä nyt sitten vähän erilaisille naisille suunnattua napsun verran extremempää harlequin-romantiikkaa...?
Vaikka lukumiehiä oonkin, niin täytyy myöntää etten ole aiemmin kuullut dinosaurus eroticasta. Aukko sivistyksessä.
Kuka perkele tuo K-Marketin radioääni on. Saa punttiin vibaa. Ihanan viaton ääni.
T: setämies
Jope Ruonansuu.Kuka perkele tuo K-Marketin radioääni on. Saa punttiin vibaa. Ihanan viaton ääni.
T: setämies
Eip ollu. Tuireliinin äänen mä tunnistan vaikka silmät sidottuna. On jääny nii vahvana mieleen ne "eiiih sämppäri. Eihhh enää toista nyrkkiä"Tuure Boelius.