Mulla jäi perjantainen Tepsin nousu näkemättä, kun vittuunnuin.Mulla jäi ilmaveivi mäkemättä, kun nukahdin sohvalle. Vuoden 2010 olympiafinaalin ratkaisuhetket jäivät väliin, kun vlttuunnuin vallitsevaan tilanteeseen. No hetkeä myöhemmin menin tämän palstan otteluseurantaan ja vltutti, kun en peliä katsonut loppuun.
Nousiko ne takaisin Veikkausliigaan?Mulla jäi perjantainen Tepsin nousu näkemättä, kun vittuunnuin.
Nousi joo, mutta ei viime perjantaina.Nousiko ne takaisin Veikkausliigaan?
Mulla jäi ilmaveivi mäkemättä, kun nukahdin sohvalle. Vuoden 2010 olympiafinaalin ratkaisuhetket jäivät väliin, kun vlttuunnuin vallitsevaan tilanteeseen. No hetkeä myöhemmin menin tämän palstan otteluseurantaan ja vltutti, kun en peliä katsonut loppuun.
Miksei? Kyllä mä ainakin saan kun tahdon.Ette saa!
Jos Kanada ei ollut USA;lle tappiolla loppuhetkiin saakka, niin toivon, että et kerro totuutta ja vie muistoani pois.Mitäs silloin 2010 olympiafinaalissa sitten tapahtui?
Otatko väkisin kyselemättä? GrrrrrrMiksei? Kyllä mä ainakin saan kun tahdon.
Joskus ja jotain. Sinua en, elä pelkää.Otatko väkisin kyselemättä? Grrrrrr
Höh. Petyin hieman. Olisi ollut hienoa kokea maskuulinen miehinen kosketus.Joskus ja jotain. Sinua en, elä pelkää.
Jos Kanada ei ollut USA;lle tappiolla loppuhetkiin saakka, niin toivon, että et kerro totuutta ja vie muistoani pois.
Kiitos.Ai niin se oli tämä Pohjois-Amerikkalainen finaali. Kumpikaan ei ansainnut voittaa, mutta varmaan toinen teki niin, en muista kumpi. Ihan sama.
No eihän se sitten olis ollut väkisin.Höh. Petyin hieman. Olisi ollut hienoa kokea maskuulinen miehinen kosketus.
USA tasoitti viimeisellä minuutilla ja jatkoilla Crosby teki voittomaalin.Jos Kanada ei ollut USA;lle tappiolla loppuhetkiin saakka, niin toivon, että et kerro totuutta ja vie muistoani pois.
Kiitos. Muistan miksi vittuunnuin.USA tasoitti viimeisellä minuutilla ja jatkoilla Crosby teki voittomaalin.
Juu. Ja toi EKRE tuntuu olevan Persujen oikeistolainen nuorisopikkuserkku. Laukovat vielä päättömämpiä kuin sukulaisensa.Viron sisäministeri solvasi Suomen uutta hallitusta: ”Myyjätyttösestä tulee pääministeri”
Mart Helme muistetaan kansainvälisen kohun nostattaneista Nato-kommentista.www.is.fi
Kelpaahan sitä Viron sisäministerin laukoa kaikenlaisia päättömyyksiä Suomesta, kun Viro on lähettänyt jo vuosia sitten varkaansa ja huoransa Suomeen.
Crosby ja Jonathan Toews taitavat muuten olla ainoat ihmiset maan päällä jotka on tehneet maalin kahdessa perättäisessä jääkiekon olympiafinaalissa. Toki pakkohan se on näin ollakin koska Kanada on ainoa maa joka on ollut kahdesti peräkkäin olympiafinaalissa jääkiekon puolella (ja vielä kahdesti eli 1992 ja -94) ja noissa aiemmissa finaaleissa ei sama ukko tehnyt Kanadalle maalia.USA tasoitti viimeisellä minuutilla ja jatkoilla Crosby teki voittomaalin.