Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 313
  • 68 367
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olisi tosin kannattanut käydä paskalla, ennen kuin laittaa farkut jalkaan. Olisi yksi turha vaihe jäänyt tekemättä. Farkkujen pesu.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hetkinen. Entä jos joka päivä pitäis rillejä. Ei ehkä sais niin usein turpaan. Tai en tiedä. Pikkutyttöjen isiltä buahhahhaa!
Rillejä? Julkisesti? Sehän on vähän sama kuin jos leijona on haavoittunut. Viestii heikkoudesta. Kohta on saalistajat kimpussa. Älä koskaan näytä heikkouttasi, älä koskaan pidä silmälaseja. Varsinkaan ekaluokkalaisena. Saat yhdeksän vuotta turpaan.

Minä en saanut, eikä mulla ole silmälaseja vieläkään. Näkö on hyvä, sisä- ja ulko-. Ystävääni Pasia lyötiin kuin vierasta sikaa koko peruskoulu. Miksi? Pasilla oli silmälasit. Useimmiten teipillä tai laastarilla korjatut.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Rillejä? Julkisesti? Sehän on vähän sama kuin jos leijona on haavoittunut. Viestii heikkoudesta. Kohta on saalistajat kimpussa. Älä koskaan näytä heikkouttasi, älä koskaan pidä silmälaseja. Varsinkaan ekaluokkalaisena. Saat yhdeksän vuotta turpaan.

Minä en saanut, eikä mulla ole silmälaseja vieläkään. Näkö on hyvä, sisä- ja ulko-. Ystävääni Pasia lyötiin kuin vierasta sikaa koko peruskoulu. Miksi? Pasilla oli silmälasit. Useimmiten teipillä tai laastarilla korjatut.
Pasilla on on ollut onneton isä. Sikäli jos isää on ollut.

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara

Muuten kyllä allekirjoitan, mutta ei kai rillit tee Pasista tai kenestä muustakaan tissiposkea. Jos minulla olisi ollut rillit niin olisin silti pätkinyt muuta porukkaa turpaan, kaikki on kiinni siitä miten asiat ottaa.

Itsekään en mitään näe mutta ei se ole noita missejä haitannut joita sängystä aamuisin karistelen pois, ihan saletti en ole onko missejä kun mitään en näe, mutta miksi ne muuten tälläisen voittajan seuraan hakeutuisi.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meillä Pasit oli aina koviksia.Tai sit ne ajo kalliolohkareeseen aikanaan. En tiiä mitä niille kaikille kuuluu. Yleisnimi oli Pasi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meillä Markku oli kovis, Tero itkijä eikä Artoa ollut.
Markku on aina kovis. Tero oli semikovis, peesasi Markkua. Arto katseli kaikkea päältä, löi jos jaksoi. Sitten oli Heikki, joka pissi alleen ekana koulupäivänä. Juha oli se jussipaitainen juntti. Jarkko kaivoi nenäänsä ja söi löydöksensä, päätyi apukouluun. Antti yritti olla Markku mutta ihan ei ruuti riittänyt. Mika katseli sivusta, yritti olla näkymätön. Petri oli humoristi, vitsaili itsensä nyrkin alta pois.

Missä on tällaiset nimet? Oikeat poikien nimet? Nykyisin peruskoulut on täynnä vanhoja ukkoja. On Oskaria, Väinöä, Onnia, Aapelia, Arvoa, Urhoa ja Olavia. Ne on vanhusten nimiä. Aikuisten nimiä on Jorma, Erkki, Pertti, Martti, Seppo, Taisto, Raimo ja Teuvo. Kaikenikäisten nimiä on Jukka, Matti, Pekka ja Jussi.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Meillä Mikko kävi vetämässä Markoa turpaan, mä kävin vielä potkaisemassa että oppii olemaan. Jussilta unohtui pipo kotiin.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muuten kyllä allekirjoitan, mutta ei kai rillit tee Pasista tai kenestä muustakaan tissiposkea. Jos minulla olisi ollut rillit niin olisin silti pätkinyt muuta porukkaa turpaan, kaikki on kiinni siitä miten asiat ottaa.

Itsekään en mitään näe mutta ei se ole noita missejä haitannut joita sängystä aamuisin karistelen pois, ihan saletti en ole onko missejä kun mitään en näe, mutta miksi ne muuten tälläisen voittajan seuraan hakeutuisi.
Varmaan siks kun tiedostavat näkökykysi vajavuuden ja käyttävät moista hyväkseen. Moiset lehmät, että kehtaavatkin.

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Varmaan siks kun tiedostavat näkökykysi vajavuuden ja käyttävät moista hyväkseen. Moiset lehmät, että kehtaavatkin.

Mutta kyllä ne muut aistit toimii silti. Sokeilla vielä paremmin. Saatanan rillipäät jotka saa turpaansa kun eivät tajua vaan olla kovempia jätkiä, hävettää niiden puolesta.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta kyllä ne muut aistit toimii silti. Sokeilla vielä paremmin. Saatanan rillipäät jotka saa turpaansa kun eivät tajua vaan olla kovempia jätkiä, hävettää niiden puolesta.
Kyllä siinä on nyt vaan käynytv varmaan niin, että rumat muijjat on pannu sua näkökyvytöntä.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
TV2:lta tulee nyt Perikato. Äsken oli se Hitler-videokohtaus.

Päätin pitkästä aikaa katsoa tämän tekemäni videon, jonka aikoinaan tänne linkitinkin. Yhdessä kohtaa olisin voinut hioa tuota, mutta se on nyt tuollainen ollut sen jotain 6 vuotta. Olokoot.

No voihan perkele, siellähän vilahteli tuttuja nimiä, ehhehheee... Aamulehden uuvatti kriitikko antoi Perikadolle 3/5 tähteä, sentään Adi pääosassa niin pitäisi antaa vähintään 6/5!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy