Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 589
  • 68 369

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nousiaisesta oon kyllä joskus salaa halunnut tykätä. Ainaskin ees vähän. Mikä lie sitten estäny lopullisen läpimurron.
Jäbä on ihan ok siinä Huolissaan-ohjelmassa. En silti ole lukenut yhtään kirjaansa. Kyröltä olen lukenut jotain, Hotakaiselta kaiken. Paitsi sitä Kimiä. Sitä en lue.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulla lähti näkö muutama vuosi sitten.. Perinnöllinen silmänpohjarappeuma. Olen ajinoa suvussa. Nyt sitten sokkoillaan hautaan tai parannuskeinom löytymiseen saakka.
Milläs lihaksilla sie sitten täällä kikkailet?

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Mahtoi olla perseestä kun synttäripäivänä ei saanutkaan itse kaikkea glooriaa vaan piti jakaa se kahden muun kanssa. Kenen synttäreille ei sit menny kukaan?
Tyyliin Marianne karkkejahan veimme kouluun kaikki. Synttäri juhlinnoista en suuremmin muista. Vedinhän jo siihen aikaan luokaa alemmalla olevan Jussin kanssa isäni satamasta itselleen hankkimaa "tärpättiä". Sillä nimellä sitä meille "myytiin".
Jussin kanssa kylläkin vuosia myöhemmin möyhittiin Janin iso-siskon Jatan kanssa. Vuorotellen, ei yhtäaikaa. Toisaalta sääli. Oishan sekin voinu olla kivaa kavereiden kesken. Teemun pikkuveli oli Pasi. Se on tarina erikseen.

Glove

Jäsen
Jonnet ei muista aikaa jolloin Urheiluruutu tuli vain torstaisin ja viikonloppuna. Tarjonta niin urheilu-uutisten kuin muiden urheililähtysten määrä on kasvanut eksponentiaalisesti.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mie olen kolme päivää nuorempi kuin Miika Nousiainen, se etukäteen harmaantunut kirjailijanplanttu. Toisaalta olen viikon verran vanhempi kuin Sami Hyypiä. Ihme junnu.
Kaikki te kolme ootte junnuja.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jäbä on ihan ok siinä Huolissaan-ohjelmassa. En silti ole lukenut yhtään kirjaansa. Kyröltä olen lukenut jotain, Hotakaiselta kaiken. Paitsi sitä Kimiä. Sitä en lue.

Luin sen Maaninkavaara-jutskan. Ihan ok urheilunostalgiatrippailua ja name-droppailua meille, jotka muistamme Kaarlo Maaningan ja Juha Tellan ym. Mutta en mä tuosta muuten oikein tykännyt, mitäänsanomaton tarina ja henkilöhahmot, ei jatkoon. Kyrö on helposti parempi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jonnet ei muista aikaa jolloin Urheiluruutu tuli vain torstaisin ja viikonloppuna. Tarjonta niin urheilu-uutisten kuin muiden urheililähtysten määrä on kasvanut eksponentiaalisesti.
Torstainahan ohjelman nimi ei ollut Urheiluruutu vaan Urheiluareena. Sieltä sai aina ajantasaisen tiedon siitä, voittiko Raision Loimu Poliisien Palloseuran. Ja miten Warkauden Pallo -35:lle kävi Porvoon Akilleen vieraana.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Torstainahan ohjelman nimi ei ollut Urheiluruutu vaan Urheiluareena. Sieltä sai aina ajantasaisen tiedon siitä, voittiko Raision Loimu Poliisien Palloseuran. Ja miten Warkauden Pallo -35:lle kävi Porvoon Akilleen vieraana.
PPS.llä ei lienee suuremmin enään pelejä, mutta WP- Akilles tais olla tänään?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vetäydyn tästäkin keskustelusta. Joskus ei vaan voi voittaa. Teit niin tai näin, sontaa sataa.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No nytten tais oikein kolahtaa. Anteeksi siitä. Ei ollut meinaan tarkoitukseni näin käyvän.
Vastaan sitte tähän, kun en osannut pruvana lähettää. Sarru ja saatanan kovaa. Monesti miettinyt tätä palsta ja koko omaa elämää, että miksi vitussa aina jaksan. Kuolkaa paskat.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mul on pari litraa vodkaa mutta lantrinkien taso on luokkaa heikko. Pitäskö vetää niillä vai odottaa kun kauppa aukee huomennna? Pitäskö olla huolissaan?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos Maria, kun suostut perustamaan perheen kanssani. Jo siitä syystä voin rakastaa sinua. Siihen saakka juodaan viinaa yhdessä.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mul on pari litraa vodkaa mutta lantrinkien taso on luokkaa heikko. Pitäskö vetää niillä vai odottaa kun kauppa aukee huomennna? Pitäskö olla huolissaan?
Vodka ei tarvii lantrinkiksi muuta kuin pari puolukkaa pakkasesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy