Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Ja Rattoa perään? Eka laaki voi tuntua helvetiltä. Jonnet sano.No nut on maistettu sitä saatanan Jallua taas. Hyi helvetti
Ja Rattoa perään? Eka laaki voi tuntua helvetiltä. Jonnet sano.No nut on maistettu sitä saatanan Jallua taas. Hyi helvetti
No pikkuhiljaa parta kasvaa. Ei nyt lähetä vielä keulimaan.Alat miehistyä. Onko sulla akkaa? Aja se ulos, jos on.
Jonnet sano, että lonkero on hyvääJa Rattoa perään? Eka laaki voi tuntua helvetiltä. Jonnet sano.
Jonnet puhuu paskaa, sillä ne ei tiedä. Lonkero tekee hyvää vasta, kun on vuosia takana.Jonnet sano, että lonkero on hyvää
Minulla oli ystävä, Pekka, joka oli sokea. Imperfekti siksi, että hän ei valitettavasti elä enää. Hän sokeutui huonosti hoidetun diabeteksen vuoksi aikuisiässä. No, muistan kun menin baariin kerran. Menin usein baariin, ei siinä mitään. Huomasin Pekan istuvan pöydässä, siis jo sokeutumisen jälkeen. Ostin juoman, istahdin Pekan seuraan. Kysyin yhteisestä ystävästämme, onko ollut täällä tänään. Pekka vaan totesi että enpä ole nähnyt tänään. Ja nauroi paskaisesti päälle. Kaipaan sitä miestä ja ajatusta, että aistin menettäminen ei tarkoita elämän menettämistä.Mutta kyllä ne muut aistit toimii silti. Sokeilla vielä paremmin. Saatanan rillipäät jotka saa turpaansa kun eivät tajua vaan olla kovempia jätkiä, hävettää niiden puolesta.
Sukunimeäsi en lähde arvailemaan, sillä siten saattaisin joutua kirjoituskieltoon.Ärrävikaista, arkaa Artoa aika raa’asti koulukiusattiin ala-asteella, kyyneliin asti monet kerrat, se oli ikävää. Minua se kyllä veti kerran turpaan kun yritin hivutella siltä pipoa päästä, ja mentiin kerran hakemaan sitä ulos ajelemaan pyörillä mutta se oli kuulemma just lähössä mökille niin ei se tullut. Nykyään Artolla menee onneksi hyvin, se oli hyvä koulussa ja pärjää työelämässä, siksikin kaikki paviaanit sitä kai tölvi kun niitä vitutti kun eivät itse mitään osanneet. Nykysin paviaanit on eronneet ja alkoholisoituneet ja asuu jossain kälyisissä vuokramurjuissaan Vantaalla, Arto paukuttaa jossain maailmalla ja tienaa.
Kaipaan sitä miestä ja ajatusta, että aistin menettäminen ei tarkoita elämän menettämistä.
No voihan perkele, siellähän vilahteli tuttuja nimiä, ehhehheee... Aamulehden uuvatti kriitikko antoi Perikadolle 3/5 tähteä, sentään Adi pääosassa niin pitäisi antaa vähintään 6/5!
Sukunimeäsi en lähde arvailemaan, sillä siten saattaisin joutua kirjoituskieltoon.
Ja paljastit sitten senkin. Senkin Arto Theodor. Olen mielelläni kaks kuukautta "lomilla".No arvaile yksityisviestillä. Minäkään en arvaile että mikä sinun etunimesi on, mutta jos kerran tuollaisesta tarinasta luulet arvaavasi minun sukunimen niin veikkaanpa että se ei ole ainakaan Theodor.
No kai se sitten näin on. Jonnet ei tiedä eikä muista.Jonnet puhuu paskaa, sillä ne ei tiedä. Lonkero tekee hyvää vasta, kun on vuosia takana.
Osuit kyllä ytimeen. Tämä nimenomainen sankari kyllä kaivoi hautaansa koko elinikänsä, vaikka välillä otettiin siltä lapio pois. Ja nauroi läpi kyynelten. Oli muuten ainoa tapaamani ihminen, jolla oli tasan sama syntymäpäivä kuin mulla. Oli tasan vuotta vanhempi kuin minä. Bryan Ferry on syntynyt samana päivänä, mutta 26 vuotta ennen minua enkä ole tavannut häntä.Itse sitten taas en tiedä pitääkö näihin sankareihin suhtautua kunnioituksella vai säälien. Jotenkin klovnin hymyä näen.
No kai se sitten näin on. Jonnet ei tiedä eikä muista.
On antanut isompiakin tähtimääriä, Stalingrad kutsuisi jos minulla olisi valta.Jos 3/5 on korkein arvosana minkä on koskaan antanut, niin ok. Muussa tapauksessa elokuvakriitikon lupakirja pois ja vuodeksi miinoja raivaamaan itärintamalle! Naurettavaa pelleilyä. 3/5, sokeako se on?
Reilua myöntää ja täten myöntää myös Jonnejen heikompi alkoholipää.No kai se sitten näin on. Jonnet ei tiedä eikä muista.
Kyllä muuten vituttaa nää, siis te palstan kirjoittajat, jotka kännisssäkin laittaa vastaukseen 1000 sanaa, ku joku kysyy jooko tai ei. Ei voi edes selvinpäin kirjoittaa noin monta sanaa peräkkäin(puhuessa iisi taski) . Ja sitten ku kännissä yrittää lukea jonkun viestin täältä ja lyhyin ässä on se 100 sanaa. Ettikää elämä. Minäkin yritän etsiä.
Osuit kyllä ytimeen. Tämä nimenomainen sankari kyllä kaivoi hautaansa koko elinikänsä, vaikka välillä otettiin siltä lapio pois. Ja nauroi läpi kyynelten. Oli muuten ainoa tapaamani ihminen, jolla oli tasan sama syntymäpäivä kuin mulla. Oli tasan vuotta vanhempi kuin minä. Bryan Ferry on syntynyt samana päivänä, mutta 26 vuotta ennen minua enkä ole tavannut häntä.
Meitä oli pelkästään ala-asteella kolme jotka olimme syntyneet samana päivänä ja vielä samassa keskussairaalassa. Ne kaksi muuta ovat vielä lienee olemassa. Kumpikaan ei ollut Pasi. Toisen pikkuveli kylläkin oli.Osuit kyllä ytimeen. Tämä nimenomainen sankari kyllä kaivoi hautaansa koko elinikänsä, vaikka välillä otettiin siltä lapio pois. Ja nauroi läpi kyynelten. Oli muuten ainoa tapaamani ihminen, jolla oli tasan sama syntymäpäivä kuin mulla. Oli tasan vuotta vanhempi kuin minä. Bryan Ferry on syntynyt samana päivänä, mutta 26 vuotta ennen minua enkä ole tavannut häntä.
Osu ja uppos. Anteeksi. Voisitteko itse ajatella pysyvänne poissa avaamastanne ketjusta, kun olette "selvinpäin" ja se teitä selkeesti vituttaa?Kyllä muuten vituttaa nää, siis te palstan kirjoittajat, jotka kännisssäkin laittaa vastaukseen 1000 sanaa, ku joku kysyy jooko tai ei. Ei voi edes selvinpäin kirjoittaa noin monta sanaa peräkkäin(puhuessa iisi taski) . Ja sitten ku kännissä yrittää lukea jonkun viestin täältä ja lyhyin ässä on se 100 sanaa. Ettikää elämä. Minäkin yritän etsiä.
Mie olen kolme päivää nuorempi kuin Miika Nousiainen, se etukäteen harmaantunut kirjailijanplanttu. Toisaalta olen viikon verran vanhempi kuin Sami Hyypiä. Ihme junnu.Meitä oli pelkästään ala-asteella kolme jotka olimme syntyneet samana päivänä ja vielä samassa keskussairaalassa. Ne kaksi muuta ovat vielä lienee olemassa. Kumpikaan ei ollut Pasi. Toisen pikkuveli kylläkin oli.
Meitä oli pelkästään ala-asteella kolme jotka olimme syntyneet samana päivänä ja vielä samassa keskussairaalassa. Ne kaksi muuta ovat vielä lienee olemassa. Kumpikaan ei ollut Pasi. Toisen pikkuveli kylläkin oli.
Nousiaisesta oon kyllä joskus salaa halunnut tykätä. Ainaskin ees vähän. Mikä lie sitten estäny lopullisen läpimurron.Mie olen kolme päivää nuorempi kuin Miika Nousiainen, se etukäteen harmaantunut kirjailijanplanttu. Toisaalta olen viikon verran vanhempi kuin Sami Hyypiä. Ihme junnu.
Minulla lähti näkö muutama vuosi sitten.. Perinnöllinen silmänpohjarappeuma. Olen ajinoa suvussa. Nyt sitten sokkoillaan hautaan tai parannuskeinom löytymiseen saakka.Minulla oli ystävä, Pekka, joka oli sokea. Imperfekti siksi, että hän ei valitettavasti elä enää. Hän sokeutui huonosti hoidetun diabeteksen vuoksi aikuisiässä. No, muistan kun menin baariin kerran. Menin usein baariin, ei siinä mitään. Huomasin Pekan istuvan pöydässä, siis jo sokeutumisen jälkeen. Ostin juoman, istahdin Pekan seuraan. Kysyin yhteisestä ystävästämme, onko ollut täällä tänään. Pekka vaan totesi että enpä ole nähnyt tänään. Ja nauroi paskaisesti päälle. Kaipaan sitä miestä ja ajatusta, että aistin menettäminen ei tarkoita elämän menettämistä.