Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 333
  • 66 806

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mie olen ollut elämässäni varmaan prosentin ajan onnellinen ja prosentin ajan on vituttanut. 98 prossaa on sitten ollut sellaista, ettei ole oikeastaan mitään tunteita mihinkään suuntaan.
Vähän sama minulla. Paitsi että negatiiviset tunteet on varmaan täyttänyt välillä suuren osan elämästäni. Välillä vaan katuu sitä että on syntynyt. Se on vain jotain sellaista yleistä elämän tuskaa ja ahdistusta. Elämä kulkee päivän kerrallaan. Ei se kurjaa ole mutta aika turhaa. Elämä on...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vähän sama minulla. Paitsi että negatiiviset tunteet on varmaan täyttänyt välillä suuren osan elämästäni. Välillä vaan katuu sitä että on syntynyt. Se on vain jotain sellaista yleistä elämän tuskaa ja ahdistusta. Elämä kulkee päivän kerrallaan. Ei se kurjaa ole mutta aika turhaa. Elämä on...
Mulle jos tuollaisia ajatuksia tulee niin mietin kesäistä päivää järvellä soutuveneessä, poronkäristystä muusilla ja puolukkahillolla, Brasilian maajoukkuetta jalkapallon MM-kisoissa 1982 tai Led Zeppeliniä. Yleensä joku noista tai kaikki auttaa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Viimeisen n. 3-4 vuoden aikana on tullut havaittua, ettei vain kertakaikkiaan kykene tuntemaan...käytännössä mitään. Samaa tasaista, ankeaa harmautta. Satunnaiset ilonpilkahdukset hautautuvat sinne harmauteen. Lähinnä ehkä sisäistänyt kaiken turhuuden. Oikeastaan sitä kaipaa ns. "entistä" itseänsä, joka osasi olla iloinen, hauska ja spontaani. Näki joka päivän tilaisuutena oppia ja kokea jotain uutta. Vuosien varrella se on kaikki vaihtunut jurotukseen ja vitutukseen.

Onneksi edes musiikki auttaa. Ainoa asia, mistä vielä saa jotain irti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Samaa tasaista, ankeaa harmautta. Satunnaiset ilonpilkahdukset hautautuvat sinne harmauteen. Lähinnä ehkä sisäistänyt kaiken turhuuden.
Masennusta ehkäpä. Onko sellaista diagnosoitu? Toisilla hoito vaikuttaa paremmin kuin toisilla. Jotkut paranee jopa kokonaan. Itsellä on vähän muitakin ongelmia ja vaikea luonne. Olen kuitenkin löytänyt jonkinmoisen tasapainon ja pystyn myös nauttimaan elämästä. Pidän ihmisen elämää aika turhan (riitaa, tuhoa, saastuttamista yms.). Se ei tarkoita etten omaa elämää haluaisi elää. Kyllähän täällä on paljon hyvääkin esim. mieheni.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onneksi edes musiikki auttaa. Ainoa asia, mistä vielä saa jotain irti.
Musiikki auttaa mullakin. Tossa viitisen vuotta sitten poikani, sillon 4 vee, vajosi koomaan influenssan aiheuttaman aivotulehduksen vuoksi. Kuukauden oli koomassa. Nousi sitten, yllätti kaikki asiantuntijat. Oppi uudelleen puhumaan, kävelemään, kaiken, vaikka aivoista oli tullut kaurapuuroa. Näköhermoista 90% kärähti paskaksi, mutta silti jätkä lukee nyt ja kirjoittaa. Ihan lääketieteellinen ihme.

Niin, siis musiikista. CMX:n Mesmeria oli ilmestynyt juuri samalla viikolla kun poika kiidätettiin lanssilla Kuopioon. Sitä levyä sitten kuuntelin aika paljon kun odoteltiin pojan heräämistä. Se antoi voimaa. Myöhemmin kiitin A.W.Yrjänää albumista ja sen suomasta lohdusta. Herrasmies kun Yrjänä on, vastasi ja oli hyvin ystävällinen ja kannustava. Musiikki on hieno asia.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Viimeisen n. 3-4 vuoden aikana on tullut havaittua, ettei vain kertakaikkiaan kykene tuntemaan...käytännössä mitään. Samaa tasaista, ankeaa harmautta. Satunnaiset ilonpilkahdukset hautautuvat sinne harmauteen. Lähinnä ehkä sisäistänyt kaiken turhuuden. Oikeastaan sitä kaipaa ns. "entistä" itseänsä, joka osasi olla iloinen, hauska ja spontaani. Näki joka päivän tilaisuutena oppia ja kokea jotain uutta. Vuosien varrella se on kaikki vaihtunut jurotukseen ja vitutukseen.

Onneksi edes musiikki auttaa. Ainoa asia, mistä vielä saa jotain irti.

Mulla oli pitkään sama, tässä nyt 20 vuotta tehny enemmän vähemmän 50-60 tuntista viikkoa. Hetken työttömyys toisen lapsen kohdalla anto helpotusta.

Se on kun pitäis nauttia jälkikasvusta, mutta kun on työviikon jälkeen aivan poikki, niin siinä sit ollaan. Mun ikävä tapa on juoda bisseä. Ja tietty olen heidän kanssaan. Ilman lapsia en jaksaisi.

Kaks kertaa olen ollu saikulla kun oon polttanu itteni loppuun. Monesti miettiny mikä järki tässä on? Tänään rapiat 13h ulkohommissa ilman safkista. Ja vittu vasta tiistai.

Mut isot tsemit sulle, kyllä sä sieltä vielä tulet
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
500grammaa pyttipannua jonka joukkoon on sotkettu 4 kananmunaa. Kyllä kohta kelpaa köllähtää mahan viereen.

Sulla on aika hyvät lounaat. Tuolla pitäisi pärjätä jo vähän pidemmällekin.

Mä kiskasin just pizzan naamaan. Oli kinkkua, pekonia, juustoja ja vähän kastiketta. Kyytipojaksi olut, ja taas työtkin maistuu loppupäivän edes hiukan paremmalta.

Kattelin eilen josko ostais tuon Phoenix Pointin. Vaikutti ihan pätevältä peliltä, ja X-Com-sarja on tullut väännettyä läpi useampaankin kertaan. Olin sitten ilmeisesti tuon PP:n ostanut jo viime vuonna, koska sähköpostissa oli viesti että "tässä sun koodi!". Ei haittaa, ja ihan hyvältä peliltä vaikuttaa puolentoista tunnin pelaamisella.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Top1 paskin nimi jääkiekkojoukkueelle:

Barys Nur-Sultan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulee mieleen enemmän joku kondominvalmistaja kun kiekkojengi.
Jokerit on muuten nimenä oikeasti todella tyylikäs logoineen, aina digannut. Vähän sama kuin esimerkiksi Ässät. Tarviikin miettiä Top5-lista.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Top1 paskin nimi jääkiekkojoukkueelle:

Barys Nur-Sultan.
Joukkue on kohtalaisen voimaton sille, jos diktaattori muuttaa kaupungin nimeä. Astana oli coolimpi, mutta minkäs teet. Barys tarkoittaa myös jonkin sortin lumileopardia, joten itse antaisin nimestä synninpäästön. Logo (Wikipedia) sen sijaan on kyllä aivan top-1 paskimmat-tasoa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei jumalauta. Kerää ittes, mies!
No on on. Jollain tavalla pidin myös ysäri-Jokerin lila-vihreästä (?) pelipaidasta ja hackman-kypäristä. Tässä asiassa nyt on luultavasti nostalgia-arvoa enemmäin kuin järkeä, mutta olivathan ne kaikessa mauttomuudessaan hyvinkin muistettavat.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
500grammaa pyttipannua jonka joukkoon on sotkettu 4 kananmunaa. Kyllä kohta kelpaa köllähtää mahan viereen.
Taisit juuri kuvailla päivälliseni. Himaan matkalla ja kaupassa ois syytä käydä + tolkuton nälkä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla on nälkä. Tuokaa mulle ruokaa. Eilen vitutti enemmän. Näin tällä kertaa. Kuuntelen yhtyettä Kolmas Nainen paikassa Kallio (kaupunginosa Helsinki).
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Se on menoa nyt... sauna on lämmin. Ukko huutelee jo alakerrasta että mikä maksaa...
 
On kyllä jännä juttu tuon Charles Deran videoissakin. Tykkään katsella paljon scenejä, joissa hän on siinä miesnäyttelijän roolissa. Siinä ei ole mitään vikaa, kaikki ne pienet eleet ja se panemistyyli on tehnyt hyvän vaikutuksen tämän herran kohdalla. Loistavasti toteutettu nuo blowjobit hänen videoissa, suuhun ja kunnolla! Muutama hyvä pätkä on, joissa loppu on loistava ja koukuttava. Hieman liikaa on kuitenkin niitä surkeita loppuja ja silloin se pilaa tietenkin kokonaan sen katselunautinnon. Eli se tasainen suorittaminen puuttuu, kun ajattelee ja katsoo kokonaiskuvaa. Kokonaiskuva ratkaisee aina kaiken, siitä ei ole epäilystäkään.

Pitkä on matka kuningas Danny D:hen, jolle tuo tasainen suorittaminen ei tuota mitään vaikeuksia. Ikinä ei ole joutunut pettymään tämän kyseisen herran kohdalla. Tasaisuus hipoo täydellisyyttä ellei se sitä jo ole.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä se lopulta maksoi?
Niin... Piti valita pyyhkeet kun oli laitettu mökillä viikonloppuna olleet saunapyyhkeet pesuun. Piti miettiä että ottaako minulle punaisen ja miehelle sinisen. En kyllä pidä punaisesta joten voisin ottaa keltaisen. No sitten miehelle voisi ottaa vihreän ettei tule niin ruotsi-fibat (sinistä ja keltaista)... Oranssi voisi olla myös kiva väri... No lopulta Iisopille tuli keltainen Aku Ankka- pyyhe ja miehelle vihreä-ruskea jossa on karhun kuvia.

Ilmaiseksi lopulta sai...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös