Tempasin punttisalin päälle, nii meni vähän niinku onttoon jalkaan. Neljään asti sillä pärjää, kunnes pitää taas syödä hevosen annos.Sulla on aika hyvät lounaat. Tuolla pitäisi pärjätä jo vähän pidemmällekin.
Tempasin punttisalin päälle, nii meni vähän niinku onttoon jalkaan. Neljään asti sillä pärjää, kunnes pitää taas syödä hevosen annos.Sulla on aika hyvät lounaat. Tuolla pitäisi pärjätä jo vähän pidemmällekin.
Tulee mieleen enemmän joku kondominvalmistaja kun kiekkojengi.Top1 paskin nimi jääkiekkojoukkueelle:
Barys Nur-Sultan.
Jokerit on muuten nimenä oikeasti todella tyylikäs logoineen, aina digannut. Vähän sama kuin esimerkiksi Ässät. Tarviikin miettiä Top5-lista.Tulee mieleen enemmän joku kondominvalmistaja kun kiekkojengi.
Jokerit on muuten nimenä oikeasti todella tyylikäs logoineen, aina digannut. Vähän sama kuin esimerkiksi Ässät. Tarviikin miettiä Top5-lista.
Joukkue on kohtalaisen voimaton sille, jos diktaattori muuttaa kaupungin nimeä. Astana oli coolimpi, mutta minkäs teet. Barys tarkoittaa myös jonkin sortin lumileopardia, joten itse antaisin nimestä synninpäästön. Logo (Wikipedia) sen sijaan on kyllä aivan top-1 paskimmat-tasoa.Top1 paskin nimi jääkiekkojoukkueelle:
Barys Nur-Sultan.
No on on. Jollain tavalla pidin myös ysäri-Jokerin lila-vihreästä (?) pelipaidasta ja hackman-kypäristä. Tässä asiassa nyt on luultavasti nostalgia-arvoa enemmäin kuin järkeä, mutta olivathan ne kaikessa mauttomuudessaan hyvinkin muistettavat.Ei jumalauta. Kerää ittes, mies!
Haiseekohan Nur-Sultanin kotihallissa kumille?Top1 paskin nimi jääkiekkojoukkueelle:
Barys Nur-Sultan.
Taisit juuri kuvailla päivälliseni. Himaan matkalla ja kaupassa ois syytä käydä + tolkuton nälkä.500grammaa pyttipannua jonka joukkoon on sotkettu 4 kananmunaa. Kyllä kohta kelpaa köllähtää mahan viereen.
Mitä se lopulta maksoi?Se on menoa nyt... sauna on lämmin. Ukko huutelee jo alakerrasta että mikä maksaa...
Haiseekohan Nur-Sultanin kotihallissa kumille?
Niin... Piti valita pyyhkeet kun oli laitettu mökillä viikonloppuna olleet saunapyyhkeet pesuun. Piti miettiä että ottaako minulle punaisen ja miehelle sinisen. En kyllä pidä punaisesta joten voisin ottaa keltaisen. No sitten miehelle voisi ottaa vihreän ettei tule niin ruotsi-fibat (sinistä ja keltaista)... Oranssi voisi olla myös kiva väri... No lopulta Iisopille tuli keltainen Aku Ankka- pyyhe ja miehelle vihreä-ruskea jossa on karhun kuvia.Mitä se lopulta maksoi?
Täytyy miettiä tarkkaan ja selailla uutisia/tapahtumia. Eiköhän sieltä jotain löydy, mistä voisi vetää herneen nenukkiin.@Sämppäri hei. Ensin AnaTude ja nyt linnan juhlat. Mitä ylihuomenna?
Älä huoli. Oikeasti me kaikki ollaan.Mä olen salaa Ilvesfani.
Kysy pojaltani.Älä huoli. Oikeasti me kaikki ollaan.
Mä olen salaa Ilvesfani.
Älä huoli. Oikeasti me kaikki ollaan.
Olisiko ollut erilaista jos oikeakätinen olisi astunut? Varpaille.Entinen kansanedustaja astui äsken varpailleni Ei siis vertauskuvana. Sika! Vasuri on hän.