Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 657
  • 68 365

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mi

Michelle ei ole stuertti. Pitäis olla jo kännin puolella jos viina auttais. No, nykyisin kun useamman vuoden välttänyt alkoholia, niin ei näkökulma. Selvänä tuon kestää.

On se omassa pikku mielessä aina lentoemo. Pitää käyttää vaan hiukan mielikuvitusta.

Itse olen myös vältellyt viinaa nimenomaan. Kaljaa sillontällöin nykyään.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En minä nyt niin raavas ole enkä mies mutta ei mikään kirkossa laulettu joulumusa saa minua kyynelehtimään. Oikeastaan ei mikään muukaan saa. Ja kyllä minulla sydän on koska olen elossa. Ja on minusta joskus EKG:n saatu eli todistetusti siellä rinnassa jokin sykkii.

Lapsien juhlahan se on ja se suotakoon heille ehdottomasti. Muuten aivan turha.

Juhlitaan kumminkin näitä meidän Juutilaisia ja Häyhiä enemmän. Unohtamatta Lottia. Hiukan klisee mutta menköön.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@Czescku ja @Punamusta kumpikin viesti raportoitu ja asetettu ignoreen. Kukaan ei tiiä minusta ees nimeä. No jos totta puhutaan, niin eiköhän me tavata, punamustan saatan nähdä jo huomenna, kun kerta isolle kirkolle on tulossa. Meen näyttämään hauista.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On se omassa pikku mielessä aina lentoemo. Pitää käyttää vaan hiukan mielikuvitusta.

Itse olen myös vältellyt viinaa nimenomaan. Kaljaa sillontällöin nykyään.
Stuetti ei ole lentoemo. Nih.

Suosikkijoukkue
On tämä yksinhuoltaja isän homma just nyt perseestä. Köyhä kun olen, niin joudun parsimaan pojan housut nyt. Akkojen hommaa moinen, vaan ku ei moista olentoa täällä ole, niin kai se on reumaattisilla käsillä korjattava pojan Levikset.

Suosikkijoukkue
On pitänyt tätä täältä aikoja sitten kysyä. No nyt kysyn. Onko joku palstalaisista onnistunut saamaan seuraa vaatteettoman kotimaan palstalta? Ai joo, oonhan mä pari kertaa, mutta unohdin jo ne. Mutta kyllä se paikka on aika turha, jos seuraa haluaa. Jatkoajasta löytyy helpommin seuraa, mutta ehkä vähän erilaiseen aktiviteettiin, kuin tuolta toisaalta.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
On pitänyt tätä täältä aikoja sitten kysyä. No nyt kysyn. Onko joku palstalaisista onnistunut saamaan seuraa vaatteettoman kotimaan palstalta? Ai joo, oonhan mä pari kertaa, mutta unohdin jo ne. Mutta kyllä se paikka on aika turha, jos seuraa haluaa. Jatkoajasta löytyy helpommin seuraa, mutta ehkä vähän erilaiseen aktiviteettiin, kuin tuolta toisaalta.

Elikkä pillua tekis mieli?

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon kateellinen ihmisille jotka voi pitää hauskaa selvinpäin. Tai siis hauskaa ja hauskaa, mutta esimerkiks käydä baareissa ja jutella ihmisille samalla tavalla kun kännissä. Ei multa onnistus. En mä koskaan pystyis lähtemään selvinpäin baariin ja alkaa juttelemaan ventovieraille. En pysty juttelemaan edes kännisille tutuille. Ehkä tossa se onkin miks pitää dokata. Eihän mun tarviis dokata, jos voisin olla yhtä sosiaalinen selvinpäin. Eikä mun tekis mieli dokata, jos oisin yhtä sosiaalinen selvinpäin. Kadehdin teitä.

Suosikkijoukkue
Oon pasautellu omat osumat jo. Makselen vieläkin kipurahoja. Vai tarkoitatko tässä sitä venakkopariskuntaa?
No nyt alkoi kiinnostaa. Aa, puhutko siitä Haminan keikastasi? Yhtä erittäin kaunistavenakkoa olen onnistunut köyräsemään. Jos et usko, että oli erittäin kaunis, niin kysy vaikka @Czescku lta. Lähetin hänelle muutaman kuvan hänestä. Mutta jos bongasit venakot AS:stä, niin kerro mullekin keinot moiseen.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
No nyt alkoi kiinnostaa. Aa, puhutko siitä Haminan keikastasi? Yhtä erittäin kaunistavenakkoa olen onnistunut köyräsemään. Jos et usko, että oli erittäin kaunis, niin kysy vaikka @Czescku lta. Lähetin hänelle muutaman kuvan hänestä. Mutta jos bongasit venakot AS:stä, niin kerro mullekin keinot moiseen.

Kämpille olin vaan menossa pikku hirrakassa rankan työviikon jälkeen nii änkesivät väkisin pirttiin. Minä että kai tässä nyt nussimaan aletaan kun tänne asti tulitte? Sanoin sille toiselle että pistähän juhlakuntoon tuo peli niin aletaan hölskyttelemään.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
En ole koskaan tavannut yhtään palstalaista. Se olisi kyllä metkaa. Tavata ja ottaa vaikka kaverikuva tänne. Minä, sinä ja palsta: siitä unelmoin. Täyttäisitkö sinä minun haaveeni?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En ole koskaan tavannut yhtään palstalaista. Se olisi kyllä metkaa. Tavata ja ottaa vaikka kaverikuva tänne. Minä, sinä ja palsta: siitä unelmoin. Täyttäisitkö sinä minun haaveeni?
No tässä vetin kanssa tuumailtiin, että oon varmaan nykyään homo, kun minulle ei ole pian viiteen vuoteen tullut bannia, niin jonkun aukon voisin varmaan täyttää. Siitä ei kyllä kuvaa tänne taida kehdata laittaa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mikä Stuetti sitten on? Nih.

Jos veikata pitää niin Stuetti on mieheksi pukeutunut mies jolla on kannut.
Mä tunnen yhden heteron stuertin. Ja ainoan, hän on ainoa stuertti, jonka tunnen. Olen kokemusasiantuntija.

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Sota vuorokausi 6. Meininki on hirmuista. Jallu on loppu ja sitä ei siis enään nautita. Iltapäivällä väsytti aikans rankasti. Meno alkaa olla kun moukarihäkissä. Huomenna uskoakseni laantuu, ja ryhdytään toipumaan. Aika turta olo. Ei kuitenkaan mitään kriittistä. Pötsikin on parempi ja jätin lounaan väliin. Nyt imeskelin juuston siivuja ja ihme lima jäi suuhun. Hampupesulle ja yritän nukkua. Ei pitäisi olla yöllä mitään, kun ei siirrytä tai valmistella mitään. HockeyTeam on oiva paikka kun iskeväosa höökii.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy