Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 278 507
  • 66 554
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oon pasautellu omat osumat jo. Makselen vieläkin kipurahoja. Vai tarkoitatko tässä sitä venakkopariskuntaa?
No nyt alkoi kiinnostaa. Aa, puhutko siitä Haminan keikastasi? Yhtä erittäin kaunistavenakkoa olen onnistunut köyräsemään. Jos et usko, että oli erittäin kaunis, niin kysy vaikka @Czescku lta. Lähetin hänelle muutaman kuvan hänestä. Mutta jos bongasit venakot AS:stä, niin kerro mullekin keinot moiseen.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
No nyt alkoi kiinnostaa. Aa, puhutko siitä Haminan keikastasi? Yhtä erittäin kaunistavenakkoa olen onnistunut köyräsemään. Jos et usko, että oli erittäin kaunis, niin kysy vaikka @Czescku lta. Lähetin hänelle muutaman kuvan hänestä. Mutta jos bongasit venakot AS:stä, niin kerro mullekin keinot moiseen.

Kämpille olin vaan menossa pikku hirrakassa rankan työviikon jälkeen nii änkesivät väkisin pirttiin. Minä että kai tässä nyt nussimaan aletaan kun tänne asti tulitte? Sanoin sille toiselle että pistähän juhlakuntoon tuo peli niin aletaan hölskyttelemään.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
En ole koskaan tavannut yhtään palstalaista. Se olisi kyllä metkaa. Tavata ja ottaa vaikka kaverikuva tänne. Minä, sinä ja palsta: siitä unelmoin. Täyttäisitkö sinä minun haaveeni?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En ole koskaan tavannut yhtään palstalaista. Se olisi kyllä metkaa. Tavata ja ottaa vaikka kaverikuva tänne. Minä, sinä ja palsta: siitä unelmoin. Täyttäisitkö sinä minun haaveeni?
No tässä vetin kanssa tuumailtiin, että oon varmaan nykyään homo, kun minulle ei ole pian viiteen vuoteen tullut bannia, niin jonkun aukon voisin varmaan täyttää. Siitä ei kyllä kuvaa tänne taida kehdata laittaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mikä Stuetti sitten on? Nih.

Jos veikata pitää niin Stuetti on mieheksi pukeutunut mies jolla on kannut.
Mä tunnen yhden heteron stuertin. Ja ainoan, hän on ainoa stuertti, jonka tunnen. Olen kokemusasiantuntija.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Sota vuorokausi 6. Meininki on hirmuista. Jallu on loppu ja sitä ei siis enään nautita. Iltapäivällä väsytti aikans rankasti. Meno alkaa olla kun moukarihäkissä. Huomenna uskoakseni laantuu, ja ryhdytään toipumaan. Aika turta olo. Ei kuitenkaan mitään kriittistä. Pötsikin on parempi ja jätin lounaan väliin. Nyt imeskelin juuston siivuja ja ihme lima jäi suuhun. Hampupesulle ja yritän nukkua. Ei pitäisi olla yöllä mitään, kun ei siirrytä tai valmistella mitään. HockeyTeam on oiva paikka kun iskeväosa höökii.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä sitä ollaan taas, hengissä ja hieman pirteämpänä kuin eilen. Minun piti jo eilen illalla kirjoitella fiiliksiäni tänne ketjuun mutta olin jo illalla niin väsynyt että en jaksanut enää mietteitäni kirjoittaa. Nyt olen tosiaan hieman taas pirteämpi, kun sain viime yönä jälleen nukuttua jotain 7 tuntia jo.

Jos ei äidin ja veljen menehtymisten jälkeisiä sairauslomiani oteta huomioon niin olen nyt ollut ja tulen olemaan tämän ja viime viikon aikana pois töistä tuplasti sen verran mitä aiemman työhistoriani aikana olen ollut yhteensä pois töistä. Näiden kahden viikon aikana sairauslomapäivieni määrä tulee olemaan yhteensä kuusi päivää, kun aiemmin olen yhteensä ollut töistä pois sairaustapauksien takia muistikuvieni mukaan vain jotain kolme päivää.

Eihän tämä todellakaan kivaa ole olla pois töistä. Nyt kun piti vielä antaa näyttöjä työkokeilussa mahdollista työkokeilun jälkeistä jatkoakin ajatellen. Minulla on mahdollisuus siihen että saan jatkaa samassa paikassa työkokeilun jälkeenkin ainakin palkkatuella, mutta tällainen sairauslomakierre taitaa nyt nakertaa sitä hyvää ja luotettavaa kuvaa jonka muuten pyrin antamaan itsestäni. Mutta ehkä nyt on kuitenkin tärkeämpää pistää itsensä kuntoon, terveys ennen kaikkea!

Tällainen runsas poissaoleminen töistä on tosiaan minulle ollut aika harvinaista. Jos jotain hyvää haetaan tästä kaikesta niin nyt lääkäri on oikein todistanut työkyvyttömyyteni eikä tarvitse pelkällä omalla ilmoituksella olla pois töistä. Nyt ehkä minua uskotaankin paremmin kun on lääkärin kirjoittamaa mustaa valkoisella tilastani, eikä tarvitse sitä murehtia niin paljoa spekuloidaanko jollain laiskottelullani tai muuta vastaavaa. Ja eilen kun ilmoitin aamulla työpaikalle että en jaksaisi huonosti menneen yön takia tulla tänäänkään töihin niin oltiin siellä jo aika närkästyneitä äänestä päätellen. Olikin toisaalta onni että lääkäri kirjoitti sairauslomaa minulle eilen jo eilisestä päivästä lähtien.

Sitä painotan että töissä nyt mielummin olisin ja ikävä tilannehan tämä nyt on. Tätä aiemmin kun ne sairauslomapäivät tällä ja viime viikolla ovat menneet ihan sumussa. Todella väsyneessä mielentilassa. Kun jos en ole saanut yölläkään nukuttua niin en sitten juurikaan päivälläkään. Kun en ole saanut unta päivälläkään. Mutta ehkä nyt se nukkuminen alkaa vähitellen sujumaan lääkkeidenkin avulla.

Sairauslomaa sain tämän ja huomisen päivän vielä. Torstaina pitäisi sitten mennä taas töihin ja jälleen perjantai olisi vapaapäivä. Että aika lyhyeksihän tämä työviikko nyt jäi. Olen kyllä ehdottanut jo että kun nämä kaksi viikkoa ovat olleet tällaisia niin minun työkokeiluani jatkettaisiin. Nyt kun sen piti päättyä tammikuun puolivälissä, niin sitä jatkettaisiin reilulla viikolla jos tämä sopisi sekä työkokeilun järjestävälle taholle eli Varmalle että myös työkokeilupaikalle.

Sain tosiaan eilen lääkäriltä myös lähetteen kilpirauhastesteihin. Minulla on välillä ollut nuo arvot kohollaan, äidilläni ja äitini puoleisessa suvussa on muutenkin ollut kilpirauhasen vajaatoimintaa ja tämä kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa myös unettomuutta. Toisaalta olisi hyvä että sieltä unettomuuden taustalta löytyisi jokin selkeä sairaus jonka voi kuitenkin lääkkeillä saada kuriin. Toisaalta taas melko vakavaahan tuollainenkin olisi, että en nyt tiedä.

Tässä on nyt vain se että verikokeissa pitäisi käydä joku päivä ennen kello kymmentä ja varmasti mahdollisimman nopeasti. Niin nopeasti en kuitenkaan saa aikaa että pääsisin käymään testeissä jo sairauslomani aikana vaan kokeet menisi taas työpäivän aamun päälle osittain. Onko tietoa saako töistä olla pois verikokeiden takia? Mielelläni nyt en töistä olisi taas pois, mutta tuo tilanne huomioiden niin ei taida paljon vaihtoehtoja jäädä. Kun verikokeita taidetaan ottaa vain arkisin ja olen aina arkisin töissä.

Ja unilääkkeeksi sain viikon ajaksi tuollaista lääkettä kuin Dormix. Sitä otan viikon ajan yksi tai kaksi tablettia illassa. Riippuen miten se tehoaa minuun.

Jos olen sairauslomalla ollut niin olen yleensä ollut vain kotona. Eilen osallistuin kuitenkin puurojuhliin tuolla kuntoutuslaitoksessa. Menin sinne kun just ja just jaksoin, ja koen että on ihan hyvä että tässä tilanteessa on päivällä jotain pientä aktiviteettia niin uni tulee paremmin kenties ja ei tarvinnut olla yksin kotona murheineenkaan. Lisäksi kun ei minulla kuitenkaan mitään tarttuvaa sairautta ole.

Puurojuhlassa sai erinomaista puuroa ja muutkin tarjottavat olivat hyviä. Ihmisbingon jätin väliin tällä kertaa, kun olin kaksi aiempaa samanlaista bingoa tuolla voittanut niin päätin että nyt on jonkun muun vuoro voittaa. Heh, heh. Ja olin sen verran väsynyt etten jaksanut osallistua. Olin kuitenkin hengessä mukana. Ihmisbingohan eroaa aika paljon tavallisesta bingosta, en nyt jaksa alkaa selostamaan miten mutta tuon ihmisbingon voittaminen vaatii kyllä muutakin kuin tuuria.
 
K

Kiekkokatsoja

Kuulutko sinä nyt kymppikerhoon?
Tavallaan.
Mutta tää on jotenkii pakkopullamainen kerho. On noi siimahännät poistettava.
Lentokoneen kymppikerhoon en vaikeiden olosuhteiden, ja "äkkimakian" toivossa välitä ryhtyä.
Jätän sen suosiolla nuoremmille, tai niille joilla on asiaan kiinnostusta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miks ihmisoletetut pyytelee anteeksi kun vähän kuittaillaan? En jummarra. Noita on tullut useampiakin. Huumoria, tiädättekö? Tuli mieleen tuosta @Turha Kaukalo n viestistä. Hei, jos ei oikeasti vittuilla, antakaa olla. Vai onko tämäkin mennyt jo niin korrektiin viitekehyksen ettei mitään uskalla kärjistää, edes vähän?

On, kyllä on mennyt. Mä kato asun Kalliossa (kaupunginosa Helsingissä).

Joku voi ruveta ölisemään, jos Jokeri-faniudesta moittii. Tosin eihän se synti ole (eikä kuulu enää sairausluokitukseen puhumattakaan rikoksisuudesta), mutta hirvittävä häpeä.

Viimeksi eilen katse siirtyi vastapäiseen seinään, kun kerroin hyvälle ihmiselle että tiedätkö, on jo tilastollisesti varmaa, että Jokeri-faneista löytyy joku kelmi.

Edit. en ole koskaan tavannut yhtään palstalaista ja jos tapaan, panen (heh) Jokeri-fanit perään. En siis omaan perääni.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Monetkohan bannit Pekka Virran ketjusta on tähän mennessä jaettu?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
). @Punamusta tuli jotenkin ihan puskista, kirjoitustyyli kiinnosti ja hänkin somekaverini nykyään (ei vielä tavattu). @banaaninviljelijä joka paljastui lähes täsmälleen samanikäiseksi ja kun toista tuntia chätätty niin ehdottomasti henkilöksi, jonka haluan tavata myös livenä.
Nähtiinkös me vai ei? Saiko muut lonkeroa ja mä vain kokista? Onko mun pakko mennä töihin?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei se 15000 kauas jäänyt, taisit jo vähän säikähtää.
Kyllähän se vähän pelotti aamulla avata jatkoaika ja ajatella, että täytyykö tässä nyt oikeasti alkaa polkemaan vanhaa mopoparkaa käyntiin pakkasella. Onneksi ymmärsin laittaa tuon 15000, enkä vaikka neljää. Kävipä tuuri.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se mimmi kellä on se vartaloo myötäilevä harmaa mekko siinä lainamainoksessa, ai sssaatttana. Vähänkö herkku. Laitoin nyt tähän ketjuun kun rupes panettaaan ihan kybällä ja vaimo ei oo himassa. Jees ai nou, aim pääd.

Se on Katariina Orimus ja Matias Sointu panee sitä.

Älä lähre shinne sano jo Jutikin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sama täällä. Ei mulla välttämättä tarvii olla mikään pielessä, mut silti oon koko ajan pohjimmiltani surullinen.
Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Mie olen ollut elämässäni varmaan prosentin ajan onnellinen ja prosentin ajan on vituttanut. 98 prossaa on sitten ollut sellaista, ettei ole oikeastaan mitään tunteita mihinkään suuntaan. Kunhan olla öllöttelee ja elelee elämäänsä vähemmäksi.

Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu. Näin tänään nuorehkon ihmisen kahvilla. Se istui, joi kahvia ja katseli ympärilleen. Ei puhelinta. Ei ipadia. Ei ipodia. Ei kuulokkeita. Ei televisiota. Ei tietokonetta. Joi vaan kahvia niinkun joku alien.
Se oli oikea ihminen. Lapsuudessani kaikki oli niitä, 90-luvullakin vielä suurin osa. Nykyään aika harvinainen näky.

Toi Sorjonen on kyllä aika hyvä tv-sarja. Vituttaa vaan, kun siinä kaikki paikalliset käyttää miu ja siu -sanoja. Kai jotkut jyväskyläläiset osaa oikeastikin puhua?
Lappeenrannassahan ne olevinaan on. Paitsi tuo Joensuun keskussairaala oli olevinaan Oulussa, hehe... kuitenkin. Minua vituttaa, kun muualta olevat yrittää puhua meidän murretta. Ei sitä helsinkiläinen välttämättä erota kun toinen helsinkiläinen koittaa viäntää meijän kieltä, mutta omaan korvaan se särähtää heti. Kyllähän noita itämurteisiakin näyttelijöitä on, miksi sitten karjalaisia esittämään palkataan joitain pohjanmaalaisia joista kuulee heti että on feikki?
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Sotavuorokausi 7. Homma rupeaa olemaan tässä. Käytiin saunassa ja eräs ryhmänjohtaja toi lodjun kaljaa ja oli siinä vielä pari leiliä jäykkääkin. Reserviläinen on kyllä taitava. Kalja laatikko oli kyllä huikea suoritus. Lienee tuttuja alueella. Me huoltojermut päästiin mukavasti keskenämme muiden perästä. Huomenna aamupala, varustarkastus ja -luovutus. Loppulätinä ja sitten kotiin päin. Johan täältä joutaa. Komppaukko ei ollut kovin tyytyväinen suorituksiin mutta joukkueen jätkät sano, että tää olis ollut aika tylsää ja perseestä ilman Mustiksen hahmoa. Otan sen onnistumisena. Kaikki hommat tehtiin tosissaan, mutta ukko ei vain ollut samalla ymmärryksellä. Halusi päälliköidä. Mikä lienee reservissä mutta paska kapteeni. Tavattiin ensimmäisen kerran ja toivottavasti viimisen. Sota on ohi ja nämä päivitykset päättyvät tähän.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Mie olen ollut elämässäni varmaan prosentin ajan onnellinen ja prosentin ajan on vituttanut. 98 prossaa on sitten ollut sellaista, ettei ole oikeastaan mitään tunteita mihinkään suuntaan. Kunhan olla öllöttelee ja elelee elämäänsä vähemmäksi.

Tuli vahvasti mieleen tämä Kauko Röyhkän vastikään tekemä päivitys:




Ette te väärässä ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös