Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 422 907
  • 67 152

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitä on taas reissattu pitkin poikin suomineitoa. Eilen Mansesterissa ja tänään Joes mouthissa. Täällä helvetin natsiparatiisissa pitää olla loppuviikko.

Eilen tuli käytyä jossain helvetin junttidiscossa Hämeenkadulla. Kävelin sisään ja huomasin heti tiskillä jotain mielenkiintoista. Siinä oli aika vetävännäkönen paisti kuikuilemassa ympäriinsä. No mä tottakai tsippailin sit tän friidun kylkeen. Huikkasin tiskin takana pällistelevälle jonnelle, et stikkaa nelosbisse ja laita lamppuun eldis, ku ei jumalauta meinaa nähdä nenää pidemmälle. No mä sit kysyin tält tsigulta, et mitä noin näyttävä mimmi duunaa tääl yksikseen. Se sit sano, et se on työmatkalla, eikä tunne kaupungista ketään. No mä sit aloin kyselemään työpaikasta ja siviilielämästä. Heti se tsennas mikä on humpan juoni. No se jumalauta alko papattamaan aivan tolkutonta tahtia. Käytiin läpi mummot, kanit ja koirien pallit. Viidentoista minuutin kohdalla mun oli pakko keskeyttää se ja sanoo, et mä en oo kuunnellu yhtään kymmeneen minuuttiin, koska sun kauniit silmät on vieny täysin mun huomion. Jumalauta se alko valumaan mahlaa ja oli täysin kypsä poimittavaksi. Koko ajan hivuttautu lähemmäs ja lähemmäs ja sit se jo koski mun käpälää. No mä bonjasin heti, et sämppärin lemmenvaltikkaan on jälleen haluamassa uus kiillottaja. Funtsin siinä, et miten mä kerron tolle hienovarasesti, et se joutuu tänään kyllä tyytymään omaan näppeihin. No kerroin sit, et muussa elämäntilanteessa oisin vieny sut jo hotelliin ja nainu aivot pellolle kielitornadon jälkeen, mut ny mun täytyy sanoo, et himassa venaa tsubu, jonka kanssa oon toistaiseks voimassa olevan sopimuksen mukaan kimpassa. Niin pitkään kun asia on noin, nii mun käärme ei nosta päätään vieraiden kolojen äärellä. Se sit anto puhelinnumeronsa ja sano, et jos joskus asiat muuttuu, nii soittele. Jääväsin itseni. Sämppäri on herkistynyt. Enää ei pillu sanele tahteja.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikähän siinä on, et kortsuja ostaessa vähän punastuttaa. Varsinkin kun tarttee normaalia isompaa kokoa. Tänään kävin kortsukaupalla. Tekis mieli tehdä tuo aina joku kommandopipo päässä. Tänäänki myyjä virnuili vittumaisesti ku ladoin Larget tiskiin. Kysy viel, et tarviinks pussin. No mä sanoin, et en oo vielä vaimon naamaan kyllästyny, joten en.
 

Nick Neim

Jäsen
Mikähän siinä on, et kortsuja ostaessa vähän punastuttaa. Varsinkin kun tarttee normaalia isompaa kokoa. Tänään kävin kortsukaupalla. Tekis mieli tehdä tuo aina joku kommandopipo päässä. Tänäänki myyjä virnuili vittumaisesti ku ladoin Larget tiskiin. Kysy viel, et tarviinks pussin. No mä sanoin, et en oo vielä vaimon naamaan kyllästyny, joten en.
Tarpeeksi kun panee paljaalla niin samalla tavalla nuppia alkaisi punastuttaa. Ehkä jopa pysyvästi. Tuo on sentään väliaikaista punaa.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikähän siinä on, et kortsuja ostaessa vähän punastuttaa. Varsinkin kun tarttee normaalia isompaa kokoa. Tänään kävin kortsukaupalla. Tekis mieli tehdä tuo aina joku kommandopipo päässä. Tänäänki myyjä virnuili vittumaisesti ku ladoin Larget tiskiin. Kysy viel, et tarviinks pussin. No mä sanoin, et en oo vielä vaimon naamaan kyllästyny, joten en.
Että Suomenkiertueella, ja kortsuja. Ja pakit baarissa.???? Niin niin sähän olit Joen suussa. No kannattaa kyllä käyttääkin, ettei tuu kotona sanomista.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mustis kertaa 12 000 muun kanssa parhaillaan. Ei erityisemmin kiinnosta tämä räntäsade ja pakkiruoka. Pitänee ryhtyä nukkumaan 11 muun karjun kanssa pikinmiten. Tulipa lämpöinen muija mieleen. Kotona olisi mukavampaa. Voi perse!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikähän siinä on, et kortsuja ostaessa vähän punastuttaa.
Jännä juttu että tuollaista karskilta vaikuttavaa äijää punastuttaa kortsujen osto niin että kommondopipoon haluaisi sonnustautua. Ei minua vaan ole koskaan nolostuttanut tai punastuttanat ostaa kortsuja. En kyllä vuosiin ole ostanut kun meillä tuo ehkäisy hoituu muuten kuin kumeilla. Eikä vieraissa munissa tule vierailtua niin ei tarvitse suojautua taudeiltakaan.
 
Viimeksi muokattu:

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Miettikää sitä päivää, kun Jatkoajan keskustelupalsta lakkaa olemasta, etkä voi tulla Jatkoajan keskustelupalstalle hakemaan vertaistukea.
 
K

Kiekkokatsoja

Ajelin melko vilkkaalla, ja pimeällä tiellä. Jokin elukka päätti juosta tien yli edestäni. Ei ihan osunut.
Sarvipää ja metrin korkuinen. Ehkä harmaa. Olisikohan ollut peura, vai mitä näitä elukoita onkaan?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ajelin melko vilkkaalla, ja pimeällä tiellä. Jokin elukka päätti juosta tien yli edestäni. Ei ihan osunut.
Sarvipää ja metrin korkuinen. Ehkä harmaa. Olisikohan ollut peura, vai mitä näitä elukoita onkaan?

Veljeni ajeli kerran Opelillaan mökkeilemään pohjoiseen. Oli kuulemma kesken matkan pikku tömäys käynyt mutta jatkanut huolettomana matkaansa. Perille päästyään oli tarkastanut asiaa niin rusakon jämät syylärissä. Korvat vaan näkyi.

Oli vaan ihmetellyt kun ooppeli meinasi alkaa keittämään välillä.

Porosta ja peurasta vielä selviää kun painaa kaasua vaan mutta hirvi on erikseen. Itselläni ollut pari läheltäpiti tapausta. Siinä joutui jo pysäyttämään auton että pulssi laskisi.
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
YLE:n aamutelkkarin kirjallisuustoimittaja saa kerrankin lauseensa poikki ja antaa haastateltavalleen, tällä kertaa tuoreelle Finlandia-palkitulle Pajtim Statovcille mahdollisuuden vastata kysymykseen.
Torille -->
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kirjoitin tuonne Yöketjuun viime yönä että melkein sitä jo tahallaan valvoo ja nukkuu huonot, lyhyet yöunet kuin nukkuu siihen välimaastoon jotain 5-6 tuntia. Parhaimmassa tapauksessahan sitä nukkuu tietenkin vähintään sen 8 tuntia yössä mutta sellaisista yöunista en ole saanut edes kuin haaveilla noin edellisen parin viikon aikana. Vähäisillä yöunilla minunkin työpaikassa voi näemmä olla pois, mutta siihen välimaastoon osuvilla yöunilla pitää työpäivä sitkutella läpi ja se on oikeasti minullakin melkoista sitkuttelua jos ei ole kunnolla saanut nukuttua.

Tässä tullaan sitten kuitenkin siihen ajatukseen että minullekin se työ ja töissä menestyminen on sen verran tärkeää että en oikein tykkää näyttää naamaani työpaikalla liian väsyneenäkään. No en tiedä saisiko tällain ajatella ja viime yönäkin nyt sitten kuitenkin lopulta koitin nukkua enemmän mutta en vain saanut nukuttua.

Vituttaa että elämästä tullut tällaista missä unesta täytyy edes tälla tavalla miettiä ja puhua. Paljon mielummin sitä olisi töissä tosiaan sen kuusi tuntia ja nauttisi sen minkä jaksaisi työpäivän jälkeisestä vapaa-ajasta kuin olla pois töistä huonosti nukutun yön takia. Kyllä ymmärrän tavallaan jos joskus jonkun pienen nuhan takia joku hakee motivaatiovemppaa mutta aidon väsymyksen takia on ihan turha hakea sellaista vemppaa kun ei sitä kuitenkaan jaksa väsyneenä tehdä kotona mitään. Elämä tuntuu menevän sen päivän osalta ihan hukkaan kun en saa kuitenkaan päivälläkään kovin hyvin nukuttua.

Ei ole kivaa olla jatkuvalla syötällä väsynyt. Kun ei sitä tosiaan jaksa tehdä mitään ja aivot käy ihan korkeintaan puolitehoilla. Vituttaa tosiaan että elämästä tullut tällaista. Mutta toivotaan nyt että tämä on kuitenkin ohikiitävää.

Työkokeilupaikasta neuvottiin käymään sairaanhoitajalla mutta en saa sairaanhoitajalle aikaa koska tämä on lääkäriasia ja lääkärille en saa taas täksi päiväksi aikaa kun tämä ei ole akuuttiasia. Lääkärille pääsen sitten 17. joulukuuta. A-klinikan kautta tosin voin päästä lääkärille jo aiemmin, ensi viikolla. Sillä siellä sovittiin että jos ei ensi viikkoon mennessä asiat parane niin ottavat yhteyttä sieltä lääkäriin.

Mutta sitä haluan jo itsekin painottaa että en toisaalta toivo nukkuvani huonosti sen takia että voin olla pois töistä. Jos ei sitten ajattele tosiaan siltä esiin nostamaltani toisesta näkökulmasta. Mutta sen takia on mielestäni turhaa toivoa nukkuvansa huonosti että saisi olla himassa. Kun ei sitä tosiaan jaksa sitten tehdä mitään siellä himassa ja on jatkuvasti väsynyt jos on oikeasti nukkunut huonosti. Huonosti nukkuminen on aika huono syy hakea motivaatiosaikkua. Mielummin nämä sitten jollain muulla syyllä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eilen tuli tolppa-apinan ura virallisesti startattua. Vaan vittu voi olla uudessa 5-sarjalaisessa Bemarissa paskat penkit. Kaksi päivää siinä nyt istuneena, voin vain sanoa: Auts, selkää sattuu. Tietty voi syynä olla joku itseltä huomaamatta jäänyt pieni virheliike salilla, mutta epäilen, koska on sitä salilla tullut ennenkin käytyä ja autossa on istuttu satoja tuhansia kilometrejä. No, tänään pari tuntia ratissa ja seuraavan kerran lauantaina yöhön.
Ennen rattiin menoa tänään ohjelmassa kuitenkin sali ja soitto ammattiliittoon ja kysely siitä, miten vitussa katsoivat minun irtisanoneeni itseni fyysisestä ilman syytä. Nivelreuma ja lääkäri kirjoitti, että kykenee kevyeen työhön, vaan ei määrittänyt onko se pysyvää. No kai saatana nivelreuma on pysyvä este fyysiselle työlle. Karenssia helmikuuhun asti. Vittu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
YLE:n aamutelkkarin kirjallisuustoimittaja saa kerrankin lauseensa poikki ja antaa haastateltavalleen, tällä kertaa tuoreelle Finlandia-palkitulle Pajtim Statovcille mahdollisuuden vastata kysymykseen.
Torille -->

Ai Puttonen? Namedroppaan sen verran, että se epäili mua hulluksi. Tunnen myös namedroppailun hallitsevan Suomen mestarin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätätteks te yleensä säkin jorpakkoon jemmaan vai lähdette pelistä ennen loppua että ehditte Alepaan vaiko meette suosiolla matsin jälkeen kapakkaan?

Tietty jossain Sport- tai Jukurit-pelissä ei tarvii murehtia kun ne menee niin nopeasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös