En kehdannut hymiöitä laittaa, sarkasmina heitin ja varmaan ymmärsitkin sen. Ihan huikea kertomus kuitenkin tältä uskonsoturilta.Kyllä se daa meni nyt sulle @ace
Tällä palstalla taitaa olla aika paljon jotain yli 40-vuotiaita perheellisiä vanhuksia, jotka eivät edes muista milloin ovat viimeksi panneet saati runkanneet. No nut november lienee heille ihan vain arkipäivää.Huh. Pian alkaa No Nut November. Onks jengi valmiina? Oisko jotain liveseurantaa?
Viimeksi kun kävin Tuskassa, niin Suomi jeesukselle bussin aika välittömässä läheisyydessä oli Suomi saatanalle bussi. Sinne pyrin ja pääsin sisälle. Siellä saatto olla parempi meininki, kuin edellä mainitussa bussissa. Vaan ku en muista ja jeesusbussissa en ole käynyt. Joten ihan turha tämä koko viesti.Vieläkös Tuskassa on näinä lopunpäivinä portin edustalla joku Army from hell eli joirenkin helluntalaisten...
Mikä ihmeen no nut kysyy tätimies vai mikä lie...No Nut November
Kälyni on sellainen. Että on törmännyt.Onkohan kukaan jatkoajan ulkopuolella törmännyt niihin syömisäänistä häiriintyneisiin?
Homojen hommoo.Mä oon ollut homon kanssa lätkämatsissa, mitähän se kertoo minusta ja - jääkiekosta.
Tällä palstalla taitaa olla aika paljon jotain yli 40-vuotiaita perheellisiä vanhuksia, jotka eivät edes muista milloin ovat viimeksi panneet saati runkanneet. No nut november lienee heille ihan vain arkipäivää.
Eturauhassyövän, toimitetaan jälkikäteen voittajalle.Ja mitä voittaja saa?
Mää oon yks niistä. Mujja tosin väittää että vonkaan pillua tämän tästä ja se antaakin kun ei jaksa kuunnella vikinää ja runkkaankin kuulemma aina kun silmä välttää. Mutten vaan muista kun oon sen verta homeessa jo humeetista. Tai no en oo yli 40 enkä varsinaisesti perheellinen...Tällä palstalla taitaa olla aika paljon jotain yli 40-vuotiaita perheellisiä vanhuksia, jotka eivät edes muista milloin ovat viimeksi panneet saati runkanneet. No nut november lienee heille ihan vain arkipäivää.
Mikä pätkä pyäri taustalla?Joo halusin vaan tulla ilmoittamaan, että mun kohdalla on game over. Jäin muutaman tunnin omasta ennätyksestä, jonka tein viime vuonna.
Joku vaan siitä etusivulta. Aika oli kortilla, niin ei ollut aikaa alkaa selailemaan mitään ihmeellistä.Mikä pätkä pyäri taustalla?
En kans näin setiksenä ollut kuullut tällaisesta jonnejen villityksestä, mutta päätinpä kokeilla kumminkin, olenhan nuorekas.Mikä ihmeen no nut kysyy tätimies vai mikä lie...
@Punamustan viestistä päättelin että kyseessä olisi muka runkkaamaton kuukausi mutta varmasti ymmärsin väärin. Eihän se ole mahdollista...
Aloit runnoon kuitenkin ittees niin että tekarit kalisee ruakatorvessa öpaut minuutin heräämisestä? Ei se meillä Setämiähillä aina irtoo nappia painamalla, mutta sissi ei lopeta ennen kun ollaan perillä.Kestin pari tuntia heräämisen jälkeen.
Mitäköhän pienet lapset on julkisissa kulkuvälineissä kovin kiinnostuneita mun naamakarvoista. Äskenkin joku katsoi silmiin ja sanoi iloisella äänellä "sedällä on viikset".