Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 915
  • 66 747

ace

Jäsen
Jumankauta, Kissinkin olivat pistäneet polvilleen. Tuon vihtahousun eliittiyksikön.

Mikä juttu tämä on, kovana Kiss fanina kiinnostaa?

Viimeisestä Tuskassa käynnistä on jo aikaa, mutta Suvilahden aikaan olen kuitenkin pariin otteeseen ollut. Silloin ainakin siinä porttien ulkopuolella oli jeesusbussilaisia megafonin kanssa käännyttämässä meitä paholaisen palvojia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mikä juttu tämä on, kovana Kiss fanina kiinnostaa?
Kehui että oli rykmenttinsä kanssa Helsingin keikalla, en muista tarkoittiko -83 vai -88 keikkaa, ja pistivät semmoset rukousmyrskyt pystyyn että temonkit ja kerupit anelivat vaan armoa. Pojat oli kuulemma soittaneet ihan päin vittua ja vehkeet ei toiminu yms. Ja tämä siis heidän ansiotaan. Bändi oli kuulemma pitänyt tauon ja tullut ilman maskeja anteeks pyydellen takasin lavalle. Riku Rinne kertoi siis näin joskus 90-luvulla. Olisi todella kiinnostavaa kuulla joltain joka on ollut noilla keikoilla että onko tämä liioittelua vai aivan täysin hatusta vedettyä tuubaa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kehui että oli rykmenttinsä kanssa Helsingin keikalla, en muista tarkoittiko -83 vai -88 keikkaa, ja pistivät semmoset rukousmyrskyt pystyyn että temonkit ja kerupit anelivat vaan armoa. Pojat oli kuulemma soittaneet ihan päin vittua ja vehkeet ei toiminu yms. Ja tämä siis heidän ansiotaan. Bändi oli kuulemma pitänyt tauon ja tullut ilman maskeja anteeks pyydellen takasin lavalle. Riku Rinne kertoi siis näin joskus 90-luvulla. Olisi todella kiinnostavaa kuulla joltain joka on ollut noilla keikoilla että onko tämä liioittelua vai aivan täysin hatusta vedettyä tuubaa.
Sen verran tässä on ainakin tuubaa että Kiss ei käyttänyt enää maskeja ollenkaan noihin aikoihin.
 

ace

Jäsen
Sen verran tässä on ainakin tuubaa että Kiss ei käyttänyt enää maskeja ollenkaan noihin aikoihin.
No sen takia ne tulikin "tauolta" takaisin ilman maskeja, Daa. Tosin tuskin pitivät taukoa kesken keikkaa siltikään.

En tiedä kuka on Riku Rinne, mutta ilmeisesti en ole menettänyt yhtään mitään. Knights in Satan's Service forever!

Hieno tarina silti, kiitos @Johnny B. Goode
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sen verran tässä on ainakin tuubaa että Kiss ei käyttänyt enää maskeja ollenkaan noihin aikoihin.
Ja ihan offtopicina, että olinpa paikalla 1983 marraskuussa Raksilassa. Ei liity mihinkään, mutta ajattelinpa kirkastaa kruunuani hieman.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No sen takia ne tulikin "tauolta" takaisin ilman maskeja, Daa. Tosin tuskin pitivät taukoa kesken keikkaa siltikään.

En tiedä kuka on Riku Rinne, mutta ilmeisesti en ole menettänyt yhtään mitään. Knights in Satan's Service forever!

Hieno tarina silti, kiitos @Johnny B. Goode
Se oli se Nokia Mission yksi pääjehuista (Markku Koiviston kätyreitä) joka varsinkin 90-luvulla koitti pelotella nuoria saatanalla ja näki perkeleitä joka nurkan takana. Kiersi mm. omassa koulussani saarnaamassa mm. kuinka rokki on saatanasta. Samaan aikaan Don Koivisto kaatoi mummoja hurmoksella ja paneskeli pikkupoikia. Jälkimmäinen tuli julki vähän myöhemmin ja sittemmin vaiettu hiljaseksi. Kolehtirahoilla kaiketi.
 

ace

Jäsen
Se oli se Nokia Mission yksi pääjehuista (Markku Koiviston kätyreitä) joka varsinkin 90-luvulla koitti pelotella nuoria saatanalla ja näki perkeleitä joka nurkan takana. Kiersi mm. omassa koulussani saarnaamassa mm. kuinka rokki on saatanasta. Samaan aikaan Don Koivisto kaatoi mummoja hurmoksella ja paneskeli pikkupoikia. Jälkimmäinen tuli julki vähän myöhemmin ja sittemmin vaiettu hiljaseksi. Kolehtirahoilla kaiketi.
En ole kuullut kenestäkään näistä, olen pysytellyt varhais teini-iästä asti visusti pimeällä puolella. Tiedän kuitenkin mikä meno oli tuohon aikaan, itsekkin sain n. 10 vuotiaana opettajalta kuulla että kuuntelen saatananpalvojien musiikkia. Nykypäivänä tuollainen lasten aivopesu olisi vähintään IS/IL tason juttu, ehkäpä ja toivottavasti paljon vakavampi.

@1971 Olen kateellinen, tuohon aikaan en vielä ollut Kissistä kuullutkaan ja -88 vanhemmat pitivät liian nuorena lähtemään Isolle Kirkolle asti bändiä katsomaan. -97 vasta näin livenä ensimmäisen kerran, onneksi hihhuleita ei silloin näkynyt.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan kukaan jatkoajan ulkopuolella törmännyt niihin syömisäänistä häiriintyneisiin? Eikö täällä ollut niitä muutamakin. Niistä vois jonkun 4D-dokkarin tehdä. Tuli vaan mieleen kun tossa aiemmin söin sipsejä ihmiset ympärillä.
 

Glove

Jäsen
Tekisi mieli kirjoittaa erääseen ketjuun. mutta saisin kuitenkin paskamyrskyn aikaiseksi, niin jätän nyt kirjoittamatta.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Huh. Pian alkaa No Nut November. Onks jengi valmiina? Oisko jotain liveseurantaa?
Tällä palstalla taitaa olla aika paljon jotain yli 40-vuotiaita perheellisiä vanhuksia, jotka eivät edes muista milloin ovat viimeksi panneet saati runkanneet. No nut november lienee heille ihan vain arkipäivää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vieläkös Tuskassa on näinä lopunpäivinä portin edustalla joku Army from hell eli joirenkin helluntalaisten...
Viimeksi kun kävin Tuskassa, niin Suomi jeesukselle bussin aika välittömässä läheisyydessä oli Suomi saatanalle bussi. Sinne pyrin ja pääsin sisälle. Siellä saatto olla parempi meininki, kuin edellä mainitussa bussissa. Vaan ku en muista ja jeesusbussissa en ole käynyt. Joten ihan turha tämä koko viesti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aurinko paistaa täällä. Pikkasen on pakkasen puolella. Haravoida ei voi kun maassa on edelleen lunta. Lenkille voisi vaikka lähteä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt on ollut vahvaa tekemistä, kun en ollut paikalla, kiitos sinulle lätkän ja homouden asiantuntija. Valitettavasti pelikieltoa annosteltiin kuukausi, kun ihan kohta olisi kertonut siitä mistä tykkää, todella. Vähän harmittaa tämä. Hetkonen! Mä oon ollut homon kanssa lätkämatsissa, mitähän se kertoo minusta ja - jääkiekosta.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
En oo viime aikoina juurikaan pläränny jatkoaikaa, ehkäpä talven tullen tilanne altistuu muutokselle. Ei mulla muuta.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä palstalla taitaa olla aika paljon jotain yli 40-vuotiaita perheellisiä vanhuksia, jotka eivät edes muista milloin ovat viimeksi panneet saati runkanneet. No nut november lienee heille ihan vain arkipäivää.

Mjoo olen kyllä yli 40v, mutta perhettä (siis lapsia) ei ole. Enkä mä kyllä ymmärrä tällaista kuukautta ollenkaan. Tää on tätä nykyajan hömpötystä ihan selkeesti.

Ja miten tuotakin nyt sitten valvot? Pitääkö olla koko ajan webbikamera tulilla että ei jossain yön hämärässä käy tumputtamassa vaatekomerossa?

Ja mitä voittaja saa? Vai onko tässä mitään voittajaa? Aika luusereilta kuulostaa porukka joka tuollaiseen turhuuteen ryhtyy.

Noh, kukin tyylillään, mutta emmää silti tajua...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tällä palstalla taitaa olla aika paljon jotain yli 40-vuotiaita perheellisiä vanhuksia, jotka eivät edes muista milloin ovat viimeksi panneet saati runkanneet. No nut november lienee heille ihan vain arkipäivää.
Mää oon yks niistä. Mujja tosin väittää että vonkaan pillua tämän tästä ja se antaakin kun ei jaksa kuunnella vikinää ja runkkaankin kuulemma aina kun silmä välttää. Mutten vaan muista kun oon sen verta homeessa jo humeetista. Tai no en oo yli 40 enkä varsinaisesti perheellinen...
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo halusin vaan tulla ilmoittamaan, että mun kohdalla on game over. Jäin muutaman tunnin omasta ennätyksestä, jonka tein viime vuonna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös