Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 353 353
  • 66 882

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tässä nyt on väkrätty miehen lapsen kanssa sytykekukkia. Kyllä on vähän sotkua tullut kun lapsi ei ihan sisäistänyt miten "kynttilämassa" käyttäytyy. No siivotaan, siivotaan... raaputellaan "parafiinia" tiskipöydästä ja tiskikoneen kannesta. Ihan kaikkea ei tullut suojattua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässä oli vaan se ongelma, että kalja ei noussut päähän millään. En tiedä onko tuo vain myytti, mutta en mä ikinä päässy känniin ku dokas pakkasella ulkona.
Voi olla, että veresi oli pakkasen takia niin pysähtynyttä.

No kyllä me päihdyttiin säällä kuin säällä. 15-vuotiaana toin Kreikasta ostamani litran Finlandia-vodkapullon (50 %). Sekin meni päähän, vaikka join sen neljänä perjantaina. Hyvä lantrinkisuhde, kun limpparipullossa oli 0,25 vodkaa ja alle desi Spritea. Suorastaan neroutta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun tuota uutisointia Rooman jäteongelmasta katselee niin kyllä tuntuu mukavalta että Suomessa jätehuolto toimii ihan hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kun tuota uutisointia Rooman jäteongelmasta katselee niin kyllä tuntuu mukavalta että Suomessa jätehuolto toimii ihan hyvin.
Ja Lukon taustalla on rahaa kuin roskaa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Joku päivä vielä nöyrryn ja hommaan sen netflixin. Sitä ennen varmaan telkkarin. Ai hitto tai ehkä en.
Oma_keksimä juttu:
Millainen voisi olla Jutin illanvietto?
Netflix & rill
 

Glove

Jäsen
Voi tytöt sentään. Omat lapset kylässä ja yksi toi kaverinsakin, joten asunnossa on naisvalta lukemin 4-1. Onneksi mun äänivalta on kuitenkin isompi. Mukavaa se on kun lapset käy ja kun tuo keskimmäinenkin pääsi kun se opiskelee hieman kauempana.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi tytöt sentään. Omat lapset kylässä ja yksi toi kaverinsakin, joten asunnossa on naisvalta lukemin 4-1. Onneksi mun äänivalta on kuitenkin isompi. Mukavaa se on kun lapset käy ja kun tuo keskimmäinenkin pääsi kun se opiskelee hieman kauempana.

Mä just tajusin että meillähän on äijävalta. Minä ja kaks kissaa jotka molemmat on jätkiä. Tosin varmaan saadaan kaikki turpaan jos esittelen tätä teoriaa vaimolle...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mulla ois just nyt kotona ihan saatanan kaunis 23 vuotias venäläinen nainen, joka tykkää lähes kaikesta samoista asioista kuin minä ja jopa ehkä minustakin. Mitä teen? Just nyt en mitään. Paniikki
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla ois just nyt kotona ihan saatanan kaunis 23 vuotias venäläinen nainen, joka tykkää lähes kaikesta samoista asioista kuin minä ja jopa ehkä minustakin. Mitä teen? Just nyt en mitään. Paniikki
Michael Jackson -vitsien jälkeen voit näyttää hänelle Youtubesta Nenosen ratkaisumaalin viime keväältä, samalla kun Panteran The Great Southern Trendkill soi miellyttävästi vinyylinä taustalla. Jos tuo combo ei miellytä, niin vaihtoon.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Michael Jackson -vitsien jälkeen voit näyttää hänelle Youtubesta Nenosen ratkaisumaalin viime keväältä, samalla kun Panteran The Great Southern Trendkill soi miellyttävästi vinyylinä taustalla. Jos tuo combo ei miellytä, niin vaihtoon.
Ai joo. Käytiin paikallisessa. Hän piti päässään ylpeydellä HPK-pipoa. She is Sibir.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mulla ois just nyt kotona ihan saatanan kaunis 23 vuotias venäläinen nainen, joka tykkää lähes kaikesta samoista asioista kuin minä ja jopa ehkä minustakin. Mitä teen? Just nyt en mitään. Paniikki

No hätä. Googleta ensin ohjeistus, joku toinenkin on vastaavaan tilanteeseen joutunut.
Venäjän kielen opettelu ei taida ehtiä auttamaan, vaan nyt joudut katsomaan silmiinsä epätietoisen vaan ei epätoivoisen itsenäsi.
Paljastamaan sielusi ja himokkuutesi syövereitä myöten vain silmiä ja eleitä käyttäen. Mutta ei saa olla teatraalinen eli joku vitun miimikko, liika taiteilijuus ei johda tässä maailmassa tuloksiin. Paitsi taiteilijakapakan pöydissä sillä pärjää kyllä vieläkin.

Noissa sekssävyisissä jutuissa animaalinen magneettisuus pätee järjettömän käsittämättömästi. Se on kai jotain kvanttifysiikkaa eli spinejä. Yhteistä kemiaa, näin populaarikulttuuriset runosielut kuvailevat. Väärässä tietysti ovat he, kysymys on fysiikasta eli sähkömagneettisten kenttien vuorovaikutuksesta ja näiden joidenkin aaltojen eli taajuuksien korostumisesta nupissasi.
Joku viulu eli naissielu kuulostaa upealta, resonoi sinussa, toinen taas on vain ihan kiva.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@arvee eli menenkö, nain ja kysyn sen jälkeen, että oliko ok?

Mikäli pääset naimaan, niin helvetin typerää on kysyä että oliko ookoo.
Suorituksen tasosi näet partnerin silmistä ja kuulet äänensävystä aktin jälkeen.
Keskustelu on toisissa tilanteissa aivan turhaa, ei suomalaisen tarvitse lähteä mihinkään jenkkien höpötyskulttuurin mukaan.

edit lis: unohdin oleellisen alkuehdon: mene ja nai. Yritä edes, ei siinä mitään vahinkoa kenellekään seuraa. C'est la vie sanoisi ranskalainen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mikäli pääset naimaan, niin helvetin typerää on kysyä että oliko ookoo.
Suorituksen tasosi näet partnerin silmistä ja kuulet äänensävystä aktin jälkeen.
Keskustelu on toisissa tilanteissa aivan turhaa, ei suomalaisen tarvitse lähteä mihinkään jenkkien höpötyskulttuurin mukaan.

edit lis: unohdin oleellisen alkuehdon: mene ja nai. Yritä edes, ei siinä mitään vahinkoa kenellekään seuraa. C'est la vie sanoisi ranskalainen.
No, mun viestiin olisi tarvittu silmää iskevä hymiö tai sitaatit. Nainen nukkuu jo, minä en
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Lähialueen penskat on näköjään alkaneet tyhjentelemään minun takapihan tuhkakupin pari kertaa kuussa. Eikai siinä että jos maistuu ja hyvä että tyhjäävät mutta ei kannata keskellä yötä tulla kolistelemaan tai saattaa tulla harjanvarresta otsalohkoon.

Joten toivoisin että käykää pojat ihmisten aikoihin jämillänne. Tai mielummin silloin kun en ole kotona. Näin saamme homman toimimaan järkevästi ilman selkkauksia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään pitää sitten lunastaa se lupaus ajomieheksi menemisestä. Sain onneksi painokkaasti puhuttua miehen lapselle sen verran totuuksia ettei hän enää ruinannut mukaan. Saavat tulla sitten kaatopaikalle tai lahtihallille jos jotain saadaan. Kohta mennään...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto ei tässä elämäntyylissä pääse fiilikseen. Jotain puuttuu. Tyhjä kohta aivojen mielihyväkeskuksessa. Sielukaan ei saa tarvitsemaa ravintoa. Henkinen black out. Sitä alkaa toimia kuin robotti, laput silmillä kulkeva hevonen, uurastava työläismuurahainen. Kaks ja puoli päivää ei riitä. Tai no onhan nytkin niin hyvä että välillä on pakko pistää lauluksi tai tuuletella vaikka ei tullut maalia, mutta kyllä te tiedätte sen fiiliksen kun kauheassa krapulassa itkee ilosta.

I try and i try and i try. I can't get no.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös