Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 536
  • 66 539

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja Ranskassa muistellaan kuinka joku paviaani nosti Tammisen käsivarsilleen auringon paistaessa. Valitettavasti ei syntynyt leijonakuningasta.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tarkkaa aikataulua en pysty vieläkään lupaamaan, mutta viimeisimpien tietojen perusteella kyllä tässä jo loppusuoralla ollaan. Toivottavasti ei tule enää takapakkia. Samalla myös viiveen pitäisi pienentyä huomattavasti.

Heh. Saisko joku näppärä datailija poimittua "Telian parhaat" kyseisestä ketjusta. Mahtaneekohan tällä 42,195 km loppusuoralla olla muita suoria lainkaan, mutkia on tosin varmasti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Näin seniorina kysyisin, että jos muija ajelee laparallia mun vehkeellä, niin putooko haasteesta?
No nut november eli ilmeisesti putoo haasteesta. En ole kyllä ikinä ihmeemmin tota kokeillut.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Tänään huomasin ilokseni että Wall-E oli tullut Hbo-videopalveluun. Tytöt rakastu pieneen robottiin samoin kuin minä julkaisuvuotena. Ja sama vuosi kun löysin puolisoni.

Ja oli sama vuosi kun myös äitini kuoli.
Ehkä nää kaikki on saanut herkälle tuulelle, mut kyllä aika menee aivan saatanan vauhdikkasti. Ja nyt nuo tytöt rakastu samaan animoituun robottiin ja printtasin niille värityskuvia wall-estä tai jostain.

Onhan se nyt suloinen kone, ihana leffa
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
No nut november eli ilmeisesti putoo haasteesta. En ole kyllä ikinä ihmeemmin tota kokeillut.

No! eipä juurikaan harmita, jos putosin haasteesta. Itsesaastutus on kuitenkin syntiä ja tähän en ole nyt syyllistynyt. En kuienkaan lainaa vaimoani, joten joudut kokeilemaan jotenkin toisin, jos tuollainen nyt ylipäätään ketään kiinnostaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Laskut maksettu. koko kuuksi jäi käyttörahaa 100 euroa, sillä rahalla ihan helposti elää ja huoltaa perheen. Jätänpä aamupalan syömättä, ei saatana!!!
Ei hätää, aamupala ei ole välttämätön. Viimeksi söin aamulla varmaan 35 vuotta sitten, ja ihan hyvin olen pärjännyt. Jopa lihonut!

Päästätteks te kans välillä kapakassa itkun. Tarvittaessa. No se vaan tuli.
Pari kyyneltä taisi vierähtää -88 kun faija kuoli. Sen jälkeen en ole itkenyt. En varmaan osaisi enää.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Päästätteks te kans välillä kapakassa itkun. Tarvittaessa. No se vaan tuli.
Ei laskettane kapakaksi eikä varsinaisesti itkuksikaan, mutta minulle tuli viime keväänä Tampereen Pakkahuoneen Klubilla Sini Yaseminin keikan loppuvaiheessa tippa linssiin. Artistin aitous, samaistuttavuus ja vilpittömyys iski lujaa ja riisui suvereenisti ns. aseista.

 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teillä tänä syksynä ollut sellaisia viikonloppuja, että seuraavana päivänä muistaisitte pe ja la loppuillan? No kesällä nyt ei ollut arkipäiviäkään.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Toiset vaihtaa talvirenkaita. Itse oisin joutunut rengaskauppaan, niinpä vaihdoin kulkineeseen jossa ne on valmiiksi alla. Auto vaikutti ihan lupaavalta kierrätys kohteelta ja jopa parisataa kilsaa ajettuani totesin kotiutumisen häämöttäessä, että lienee ihan soiva peli, kun näyttäs perille vievän. Hetken päästä sytty service valo ja sehän ihan normia, mutta siitä kolmetoista tolpanväliä etiäpäin ja syttyi moottorin vikavalo. Hyvin siis manasin, mutta kotiin se kuitenkin toi eikä siinä mitään oireita ole. Aamusta vien tohtorille tutkittavaksi jotta selviää kusetettiinko Partakusta.
 
Onks teilläkin silleen, että mietitte miksi elän elämää vaikeimman kautta? Mutta voihan olla että kaikki ei osaa elää ja tehdä asioita helpoimman kautta.. Menee näinollen todella vaikeaksi. Ja sit kun miettii niitä asioita liikaa. Pelkää epäonnistumista. Se on huono tie, sen tietää jokainen. Pelkäämällä ei pärjää pitkälle. Mutta ei myöskään alkoholismilla ja vielä silleen että juo kaikki rahat. No, on niitä pelattukin. Singlejä lähes pelkästään vedonlyönnissä, mutta silti aina vaan häviää rahat. Se on perseestä. Muuta käyttöä kun olisi rahalle, mutta aivot ajattelee toisin. Raha on kuin joku leikkiväline. Ehkä mie vielä joskus opin, että miten ne asiat kuuluu hoitaa? Viimeistään sitten, kun huolehdin itse itsestäni. Tuntuu vaan ettei sitä päivää tuu ei sitten millään, kun aina ollaan mokailemassa..

Onneksi on edes Brazzers ja tämä hieno foorumi olemassa! Kiitos vaan ylläpitäjille ja modeille että pidätte täällä kuria yllä. Ilman teitä tää foorumi ei ois pystyssä ja homma olisi lähtenyt lopullisesti lapasesta..
 

redpecka

Jäsen
On tämä vuosi ollut sitten nopea. En käsitä. Voi tosin olla, että on ollut paljon tekemistä, jolloin ajankulua ei ole huomannut. Tiedä häntä. Seuraavasta vuodesta saisi alkaa uudet metkut, kun uusi vuosikymmenkin pyörähtää liikkeelle. Jos pystyisin vaikka valloittamaan maailman tai jotain. Haaveita riittää.
Sen eron huomaa heti: lapsena vuodet oli ihan tuhottoman pitkiä ja pari päivää ennen joulua ne tunnit oli... Murkkuna vuodet ei edelleenkään kuluneet vaan tyhmää yläastetta joutui junnaa ihan liikaa. Ja kun oli puoli vuotta aikaa täysi-ikäisyyteen sitä jaksoi laskea päiviä:

- Hei, täytän tänä vuonna 18!
- Niin?

Ja se ajokortti, kasikympinlätkä ja kaikki se vapaus..!

Sen jälkeen ei sitten enää mitään mainitsemisenarvoista tapahdukaan. Sitä perusjuttua: töissä kiirettä ja stressiä, vaimolla migreeni, lapset vankilassa ja naapuri ampuu sun kumiankan.
 

redpecka

Jäsen
On vietetty kesää metsässä, pyöräilty ympäri Poria ja katseltu tähtiä kylmänä pakkasyönä. Pysähdytty sillalle ja ihmetelty pimeitä maisemia. Maattu sängyllä ja koitettu selviytyä.
No niin, niin no.

Mieleen tulee puhtaudesta ja naiiviudesta/aitoudesta ja optimistisuudesta ja voimasta ja intohimosta mieleen tämmöinen muinainen korkeakulttuuri:




On tossa tollasta elämäänheittäytymistä, joka ei ole ikinä huono asia. Opiskeluajat ovat kivoja ja ystävyyssuhteita tulee mahdollisesti luotua ihan koko elämän ajalle. Vaya!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onks teilläkin silleen, että mietitte miksi elän elämää vaikeimman kautta? Mutta voihan olla että kaikki ei osaa elää ja tehdä asioita helpoimman kautta..
Minä elin melko helpon kautta kunnes jotain meni pieleen. Olen melko fiksu... surffailin koulut läpi ehkä vähän puolvillaisesti ja silti tulokset oli ihan hyviä. Valmistuin 22-vuotiaana, menin töihin, olin kihloissa ja... jotain alkoi mennä pieleen. En syytä väkivaltaista miestäni mutta jotain hän särki sisälläni ja teki minusta onton. Vaikka loppujen lopuksi olin ollut vähän hukassa koko elämäni... Omalla tavallani. En tajunnut että olisin tarvinnut apua paikatakseni itseäni... tai minun olisi edes pitänyt kertoa miksi ajoin miehen pois elämästäni. Sulkeuduin ja painoin menemään ja ongelma toisensa jälkeen kertyi toisten päälle. Paha olo ei enää kaikonnut, masennus valtasi alaa ja alkoholi alkoi työntyä elämääni entistä enemmän. Monta vuotta sai kaivaa entistä syvempää kuoppaa ja monta vuotta sai kiivetä kuopasta ylös. No nyt on jo elämä voittanut... Ehkä se tekee niin sinullekin.
 
Tänään alkoi taas se viikko, kun ei huvita lukea suomenkielisiä uutissivustoja verotietojen julkistuksen takia. Kääk - katso, kuinka paljon se ja se turha Instagram-julkkis tai sekoileva kyläkauppias tienasi viime vuonna. No en varmasti katso. Tekee ihan hyvää joskus olla selailematta iltapaskoja sun muita muutaman päivän ajan. Harvoin sieltä muutenkaan mitään järkeviä uutisia löytyy. Harmi, että HS ja Yle ovat myös hullun lailla mukana tässä verotietohömpässä, sillä ne tiedot eivät todellakaan ole niin tärkeitä, että niillä pitäisi täyttää koko etusivu.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään alkoi se viikko, kun työt loppuu - omasta tahdosta siis. Kolmen viikon päästä alkaisi sitten jo uudet kuviot. Viikonloppuna havahduin että se on positiivisella tavalla varsin jännittävä ajatus, ehkä hieman epätodellisen tuntuinenkin. Vaan itsepä valintani tein ja sen seurauksia tässä odotellaan.

Ehkä jotain töiden tapaista siinä ohessa saattaa vielä muutaman päivän tehdä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toiset vaihtaa talvirenkaita. Itse oisin joutunut rengaskauppaan, niinpä vaihdoin kulkineeseen jossa ne on valmiiksi alla. Auto vaikutti ihan lupaavalta kierrätys kohteelta ja jopa parisataa kilsaa ajettuani totesin kotiutumisen häämöttäessä, että lienee ihan soiva peli, kun näyttäs perille vievän. Hetken päästä sytty service valo ja sehän ihan normia, mutta siitä kolmetoista tolpanväliä etiäpäin ja syttyi moottorin vikavalo. Hyvin siis manasin, mutta kotiin se kuitenkin toi eikä siinä mitään oireita ole. Aamusta vien tohtorille tutkittavaksi jotta selviää kusetettiinko Partakusta.

No veljeni leijonanmieli, mitä ne sanoivat autosta?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kännit tulee vedettyä lauantaina, keskellä viikonloppua. Ehtii sitten palautua sunnuntaina ennen uutta viikkoa. En siis ole. Hullu ajatuskin. Seuraavissa kaveritapaamisissa tulee juotua mieluummin maltilla kuin kunnolla ryystäen. Ihan vaan koska tekee mieli.
Aika nynnyä. Itse olen juonut sentään yhden minttuviinapullon ja pari olutta. Viime yönä harrastin seksiä, tottakai. Vain 18 vuotta minua nuoremman naisen kanssa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Nyt lähden paskalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös