Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 461
  • 66 539

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on seisottu reilu tunti pellon reunassa katsomassa kun metsäkone teki töitä. Voi luoja että minua kiinnostikin ihan kympillä. Minulle olisi riittänyt sen yhden puun kaatamisen näkeminen. Veljenlapsi oli ihan innoissaan. Ihan kuin ei olisi koskaan sellaista ihmettä nähnyt. Koneet on kivoja...
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Nyt on seisottu reilu tunti pellon reunassa katsomassa kun metsäkone teki töitä. Voi luoja että minua kiinnostikin ihan kympillä. Minulle olisi riittänyt sen yhden puun kaatamisen näkeminen. Veljenlapsi oli ihan innoissaan. Ihan kuin ei olisi koskaan sellaista ihmettä nähnyt. Koneet on kivoja...
Valtrat vie mennessään...
 

Glove

Jäsen
Metsäkoneista tulee mieleen eräs tietty youtube video.

Mutta asiaan. Keittoruoka ei karkota nälkää kovin kauas. Kaksi tuntia sitten söin makkarasoppaa ja taas on nälkä. Olisi vissiin pitänyt syödä kaksi lautasellista.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kannatti selvitä hengissä eilisestä. Nyt sain nukuttua melkein 12 tuntia ja olen pitkästä aikaa jälleen hyvin voimissani. Olihan tollanen ryyppyilta lauantaina -> alle 4h unet siihen -> sunnuntaina iltavuoro -> 2,5h unet ennen kuin siirtymä maanantaille aamuvuoroon melkonen haaste ja yllätyin miten hyvin siitä selvisin. Lähin vielä eilen töiden jälkeen pelaamaan pokemonia ja siinä kuuden maissa alkoi kofeiinin vaikutus kadota lopullisesti ja tuosta eteenpäin väsymyksen tunne kasvoi hetki hetkeltä.

Pääsin syömään päivän toisen lämpimän ateriankin vasta iltakasin jälkeen ja sen jälkeen lähdin vielä, hullu kun olen illan viimeiselle pokemonraidille josta tuli sitten 100% Darkrai, josta palkitsin vielä itseni ylimääräisellä "fiilistelylenkillä" pyörän kanssa. Kotiin hieman klo 23 jälkeen ja heti kun lysähdin sohvalle niin tajusin että okei, en muista milloin viimeksi olisi väsyttänyt näin vietävästi. Alle 6h unta ja 12h työntekoa kahteen päivään vaatii veronsa ja kyllähän tuollaisen jälkeen sietääkin nukkua se puoli vuorokautta. Nyt pari päivää happea ja vapaata. Huh!
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Valtrat vie mennessään...
Kyllä minä olen jo aika pro tunnistamaan traktoreita värien, nokan mallin ja valojen muodon perusteella. Ja vastaan on tullut traktorimerkkejä joista en ollut koskaan kuullutkaan kuten "allis-halmers".
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mutta asiaan. Keittoruoka ei karkota nälkää kovin kauas. Kaksi tuntia sitten söin makkarasoppaa ja taas on nälkä. Olisi vissiin pitänyt syödä kaksi lautasellista.

Mä värkkäsin eilen myös pitkästä aikaa makkarasoppaa. Sivuun kunnon setti ruisleipää, niin nälkää saa siirrettyä kivasti eteenpäin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oli hyvä etäpäivä. Sain kerrankin rauhassa tehdä mitä piti, heräsin ajoissa eikä tarvinnut laittaa kovaa kaulaan.

Vähän huijasin, kun ruottalaisten kanssa piti Lynckin välityksellä keskustella, niin laitoin kauluspaidan, mutta oli kuitenkin vaan kalsarit jalassa. Siitäs saivat.

Nyt kun sais ton skraqatelineen laitettua tuonne paikalleen ja safkaa duunattua, niin sitten voisi odotella illan peliä, telkusta tällä kertaa. Paikalle en lähde, sen verran tuo flunssa vaivaa - huomenna pitää lähteä kuitenkin reissuun, niin ehkä näin on parempi.

Nyt täytyy vaan miettiä, teenkö kohta pastaa, pastaa vai pastaa? Vaihtoehtoina on toki kanaa, jauhelihaa, tonnikallaa tai suppiksia. Taidan mennä tänään suppiksilla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mä värkkäsin eilen myös pitkästä aikaa makkarasoppaa. Sivuun kunnon setti ruisleipää, niin nälkää saa siirrettyä kivasti eteenpäin.
Minä täällä keittelen taasen "gulassikeittoa". Ei ole tullut pitkään aikaan tehtyäkään vaikka gulassi on kyllä hyvää kun sitä keittää ja maustaa kunnolla...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä täällä keittelen taasen "gulassikeittoa". Ei ole tullut pitkään aikaan tehtyäkään vaikka gulassi on kyllä hyvää kun sitä keittää ja maustaa kunnolla...
Gulassi on hyvää! Voi kun joskus joku tekisi myös mulle. Oma kärsivällisyys ei siihen riitä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jahas, perjantaina ois aika paljon uutta musiikkia kuunneltavana kun Armin van Buuren, Maustetytöt ja Airbourne julkaisevat uudet levyt. Eipähän tarvi ainakaan koko päivää kuunnella niitä "vanhoja ja hyviksi todettua biisejä".
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jahas, perjantaina ois aika paljon uutta musiikkia kuunneltavana kun Armin van Buuren, Maustetytöt ja Airbourne julkaisevat uudet levyt. Eipähän tarvi ainakaan koko päivää kuunnella niitä "vanhoja ja hyviksi todettua biisejä".
Jaa Maustetytöt mennee kuunteluun ainakin. The Hearingin Demian julkaistaan myös perjantaina.

Asiaan liittymättä menin baariin. Ei jaksanut kämpillä olla.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jaa Maustetytöt mennee kuunteluun ainakin. The Hearingin Demian julkaistaan myös perjantaina.

Asiaan liittymättä menin baariin. Ei jaksanut kämpillä olla.

Noiden edellämainittujen lisäksi aattelin kuunnella sen spotifyn uutuskattauksen josko sieltä löytyis jotain hyvää. Yleensä ei, mutta ehkä tällä kertaa...
 

Glove

Jäsen
olipa laiska päivä, mutta mitä sitä voi odottaakaan kolmen tunnin yöunilla? Mennään kuitenkin posin kautta ja uskotaan, että ensi yönä uni maistuu. Kohta pilleri naamariin ja sitten peiton alle. Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On muuten harvinaisen paska ratkaisu tämä, että ilta yhdeksän ja aamu yhdeksän välillä ei saa alkoholia myydä ulos. Ymmärrän tietyt rajoitukset, mutta voisi olla ajat tyyliin 23-06.
 
Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Ostin kokeeksi taas jotain härkäpapupihvejä.
Ei olisi pitänyt. Maistui jälleen huonolta. Jotenkin tuntuu, että ei hyvänmakuisia lihattomia proteinipitoisia pihvejä olekaan. Vai onko?
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Naapuri pelaa upporikasta tai rutiköyhää näköjään tuolla metelöinnillä. Noista on ennenki tehty valituksia ja silti lähtee ääntä samoista asioista. Tuommosta paskaa jaksa enää kuulla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ostin kokeeksi taas jotain härkäpapupihvejä.
Ei olisi pitänyt. Maistui jälleen huonolta. Jotenkin tuntuu, että ei hyvänmakuisia lihattomia proteinipitoisia pihvejä olekaan. Vai onko?
Makuasioitahan nämä ovat, enkä itse vegaanina erityisemmin pidä "lihanmakuisista" kasvisruoista, vaan päinvastoin tykkään, kun kasvisruoka maistuu aidosti ja luotettavasti kasvisruoalta. Beyond Meat -kasvispihvit ovat joka tapauksessa varsin autenttisia lihaa muistuttavalta tekstuuriltaan, ja aivan hyvän makuisia. Mm. K- ja S-ryhmien kaupoissa näkyy olevan niitä myynnissä, ja Scandicin rafloissa burgerimuodossa. Olen testannut, maistuvia ovat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto oonks mä väärässä junassa. Ootteks te välillä väärässä junassa elämännälle. Elämänne junassa. Junassa elämäänne. Hetkinen nyt pitää funtsia hetki.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käytteks te muuten usein radioasemien musiikkitutkimuksissa? Mä aina silloin tällöin. On hyvä käydä kertomassa mikä on hyvää ja että Apulanta on paskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös