Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 410
  • 66 539

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mites on purukumin kanssa? Jauhatko sitä kotona paikallaan vai pysähdytkö kesken kävelyn jauhamistöihin? Mullahan on niin, että pysähdyn kymmenen metrin välein jauhamaan kahdeksi sekunniksi.
Mä en käytä purukumia ollenkaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ole koskaan muuten kiinnittänyt huomiota tuohon, että miten ne hoidan. Mutta nyt, kun asiaa kysyt niin vastaan, että hoidan ne silloin, kun on tarve. Ei mun ns. vapaapäivä mene pyykinpesusta tai siivoamisesta pilalle.
Vapaapäiväthän on ihan mukava kuluttaa esim. siivoamalla ja samalla kaljaa juoden. Tai no, näin syksyllä olen tykännyt pihatöitä tehdä vapaapäivinä ja samalla kiskoa vähän olutta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Anskulla (ttk) on kyl melkoinen berberi ja sääret
Mietin hetken että mikäköhän vitun ttk mutta enhän minä ole varmaan aidosti sellaiseen vuosikymmeneen seurannut, kuinka ammattilaiset tanssivat julkisuuden tähtien kanssa. Pitäisiköhän sitä ruveta ihan vaan Anskun vuoksi mikäli on mainostamasi kaltainen daami? Ja tähän se hymiö.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mä en käytä purukumia ollenkaan.
En minäkään. Sitä pureskelemalla saa vain ilmaa masukkaan ja sitten pierettää...

Aloitin juuri tekemään sukkia kummipojalle. Vihreä-valkoisia hänen omasta toiveistaan. On kiva taas neuloa. Ostin uudet sukkapuikotkin kun edelliset oli vähän kieroutuneet. Huolimattomasti säilytetty... ei siihen muuta syytä ole.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onko muistakin hiukan noloa nuo jalkapallopelaajien tuuletukset maalien jälkeen? Nussitaan jotain kulmalippua tai vähintään joukkuetoveria. Tai sitten tanssitaan ja revitään paita päältä kun on niin nasulia. Tai heitellään jotain voltteja. Myös sormuksen pussaaminen ja ristinmerkit kohti taivasta tekevät oikein myötähäpeää kun näitä näkee.

Lisätkää toki jos unohdin jonkun.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuuletuksista en tiedä, mutta muistan kun pelasin vielä jalkapalloa ja luultiin, että meistä tulee jotain ammattilaisia. No eihän meistä mitään ammattilaisia tullut, mutta hauskaa oli. Nykyään voi morjestella vanhoja joukkuekavereita baarissa viikonloppuisin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko muistakin hiukan noloa nuo jalkapallopelaajien tuuletukset maalien jälkeen? Nussitaan jotain kulmalippua tai vähintään joukkuetoveria. Tai sitten tanssitaan ja revitään paita päältä kun on niin nasulia. Tai heitellään jotain voltteja. Myös sormuksen pussaaminen ja ristinmerkit kohti taivasta tekevät oikein myötähäpeää kun näitä näkee.

Lisätkää toki jos unohdin jonkun.
Mun mielestä ehdottomasti paras tuuletus oli kun Robbie Fowler meni Everton fanien eteen vetään sivurajasta viivat.

 

Glove

Jäsen
Suoraan sanoen ottaa aivoon tällaiset asiakkaat, jollaiseen tänään törmäsin. Ulkomaalaistaustainen rouva väittää mulle jääräpäisesti antaneensa 11 euroa ja 45 senttiä, vaan enpä tiennyt nähneeni ensimmäistäkään euron kolikkoa. Tiesin sisimmässäni koko ajan, että nainen a) muisti väärin b) puhui paskaa. En vaan jaksanut kasvattaa ehdoin tahdoin takana olevaa jonoa yhden itsepäisen maahanmuuttajanaisen takia, niin annoin hänelle lopulta tuon pyytämänsä ylimääräisen euron. Ja ylläri pylläri, tilitys sitten paljasti että olin antanut yhdelle asiakkaalle liikaa rahaa. Asiakas ei ole valitettavasti aina oikeassa, jotkut saattaa olla vaan puhtaasti kujalla.
Olisiko käynyt niin, että sinua on huijattu?
Olisiko käynyt niin, että vihtaasi kustu?
 

redpecka

Jäsen
Tulipa sunnuntaina (yöllä) kirjoiteltua läjä paskoja viestejä, joissa oikein hohkaa sellanen sisäinen tuskastuminen ja ahistus. Ja parin päivän tinttaamisella menee vielä synkäksi ja harhaiseksi eikä enää itekään tiedä mikä on ironiaa ja mikä ei.

Mutta kyllä tää taas tästä. Lätkäkausi alkanut.. SaiPakin porskuttaa mukavavasti.. Ankat kurnuttaa.. Jonne löysi uuden seuran.. Turkki sekoilee aavikolla.. HPK:n ongelmat ovat helposti korjattavissa.. Helsingissä pelattiin pitkän kaavan kautta.. Krapulaviinilasi huiviin ja töihin.. Tai "töihin".. Tapoin raskaana olevan torakankin aamulla, en ole siitä ylpeä mutta puolustan kotiani vaikken noita lajina voikaan nujertaa.

#Br. Hyvää viikkoa itse kullillekin!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ihmeellinen vuorokausi täällä menossa. Sillä en varmaankaan katsele tämän vuorokauden aikana lainkaan urheilua. Edellyttäen että saan vielä hyvin nukuttuakin. Se yksi NHL-peli tulisi kohta mutta olen silloin viimeistään nukkumassa. Enpä muista koska viimeksi olisi ollut näin. Siitä lienee pitkähkö aika.

Miksi en sitten ole tänään katsellut urheilua? Enpä ole ehtinyt. Ensin olin aikavälillä 08-14 paiskimassa sen ensimmäisen työkokeilupäivän, sitten hieman siivosin ja kello 16 jälkeen tuli kahvivieraita.

Olen kyllä tällä hetkellä sen verran väsynyt sitten tästä kaikesta että enpä jaksa paljoa nyt kirjoittaa. Sen voin todeta että ensimmäinen työkokeilupäivä sujui ihan hyvin. Vaikka olihan se nyt jännittämistä ja hakemistakin vielä kun tuo paikka on tällä kertaa minulle kokonaan uusi.

Siitä olen mielissäni että nyt jalat eivät kipeytyneet ainakaan vielä. Jos muistatte sen viime kevään valittamiseni niistä kipeytyneistä jalkapohjista. Nyt tosiaan jalat eivät tulleet kipeiksi vaikka olikin samat työkengätkin käytössä. Ehkä nuo kengät ovat nyt muotoutuneet?

Ja sitten tarjottavat olivat kyllä tänään kahvipöydässä ainakin minun makuuni. Tykkäsin erittäin paljon sekä täytekakusta että piirakasta.

Lahjaksi sain siskon perheeltä muuten muun muassa Tuomas Kyrön kirjoittaman Urheilukirjan. Ehkä intohimoinen suhtautumiseni urheiluun on pistetty merkille?
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Rovaniemen Kiekko. Hienosti kustu 3 maalin johtoasema 4-5 häviöön. Saatana. Noh jääkiekko on välillä tätä ja mennään eteenpäin vaikka kirpasee vitusti.

Jääkiekko on hieno laji, reilussa viikossa vitutus muuttunu leveään hymyyn. Pe-su pelit Rokilla ja 7/9 pistettä, ei voi valittaa. Hölsä oli hyvä ja Piippo söi kiekkoja koko rahan edestä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tämä meemi kuvastaa kyllä parhaiten Jesus Shavesin ja danan lapsellisesta toistensa nimittelystä saamia pelikieltoja
 

Liitteet

  • oma syy.jpg
    oma syy.jpg
    26,7 KB · kertaa luettu: 273

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Noniin, tänään taitaa olla ensimmäinen kerta kun laitan valituksen naapurista menemään... ei se vittu voi olla noin vaikia olla hiljaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään vaihdettiin anopinpalli (kultasiilikaktus) uuteen ruukkuun miehen kanssa. Kyllä siinä oli hanskat täynnä piikkejä kun mies piteli kaktusta... Nyt se istuu hyvin uuteen ruukkuun ja toivottavasti viihtyy uudessa kaktusmullassaan. Sain kaktuksen tupaantuliaislahjana reilut parikymmentä vuotta sitten. Ei ole kukkia näkynyt... ja tokkopa näkyy minun hoidollani.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Noniin, tänään taitaa olla ensimmäinen kerta kun laitan valituksen naapurista menemään... ei se vittu voi olla noin vaikia olla hiljaa.
Likellä se on minullakin. No, onneksi on silleen mukava juoppo, että uskoo kun sanoo, mutta viime yönä piti soitta sulle kaksi kertaa ja jälkimmäisellä kerralla kävin sen verran kuumana, että lupasin tintata tauluun, jos se musiikki vielä pauhaa kovaäänisesti yöaikaan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Likellä se on minullakin. No, onneksi on silleen mukava juoppo, että uskoo kun sanoo, mutta viime yönä piti soitta sulle kaksi kertaa ja jälkimmäisellä kerralla kävin sen verran kuumana, että lupasin tintata tauluun, jos se musiikki vielä pauhaa kovaäänisesti yöaikaan.
Johan tässä reilut viisi vuotta menikin ihan kivasti, mutta nyt keväästä alko tulla tämmöstä melua. Saa nähä mitä käy kun laitoin sen häiriöilmotuksen menemään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös