Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Mufloni on laumaeläin. Määkiikin tuo. Tällaista tällä kertaa.
Mulla on kohta 32 vuotta mittarissa, enkä ole koskaan ollut humalassa, en edes hiprakassa. Olutta toki tykkään maistella, mutta annos jää yhteen pulloon kerrallaan. Saavutus kai sekin.En ole vielä 15,5 vuotiaana juonut kertaakaan alkoholia vanhemmiltani salaa/humaltumistarkoituksessa. Sitä voinee kai, surullista kyllä, pitää jonkinlaisena saavutuksena tässä maassa.
Joo täällä jatkoajassa pitää näköjään viestiä kirjoittaessa miettiä, että se toinen saattaakin olla vasta 15-vuotias. Tai niinhän se tietenkin pitäisi aina netissä huomioida.Mulla on kohta 32 vuotta mittarissa, enkä ole koskaan ollut humalassa, en edes hiprakassa. Olutta toki tykkään maistella, mutta annos jää yhteen pulloon kerrallaan. Saavutus kai sekin.
Syyllistyinkö rikokseen, kun lainasin alaikäisen tekstiä tällaisessa yhteydessä?
Luulin laittaneeni tämän nimimerkin jo ignoreen?
En ole vielä 15,5 vuotiaana juonut kertaakaan alkoholia vanhemmiltani salaa/humaltumistarkoituksessa. Sitä voinee kai, surullista kyllä, pitää jonkinlaisena saavutuksena tässä maassa.
Itse join ensimmäistä kertaa alkoholia joskus n. 22-23 vuotiaana. Teini-iässä ei tullut pieneen mieleenkään, että olisin maistanut edes olutta. Voi olla, että tiettyjä kokemuksia jäi välistä tuon takia, mutta sinänsä en kadu mitään. Se pidättäytyminen alkoholista oli varmasti silloin siihen aikaan ihan fiksua.En nyt lähtisi tuota pitämään minään suurena saavutuksena, mutta onhan se hienoa että et ole alkoholia juonut. Tuntuu olevan yleinen käsitys, että lähes kaikki suomen alaikäiset nuoret juo. En usko tähän, en sitten alkuunkaan. Varsinkin poikien keskuudesta löytyy niitä jotka eivät alkoholia alaikäisenä ole nauttineet ollenkaan.
Tavallaan enemmän surullista on se, että sosiaaliseen elämään tarvitaan alkoholia jo nuorena. Muuten ei kuulu jengiin tai ihmiset ei osaa vapautua.
tekstiä
Nimenomaan, näinhän se tuppaa menemän. Ainakin omassa lapsuudessa se meni juuri näin. Ne jotka eivät juoneet alkoholia olivat useimmiten ihan eri porukassa ja jossain määrin syrjittyjä ja/tai nössöiksikin leimattuja. Porukka oli ns. jaettu kahtia.
älä puhu rumia. vittu on vaan viiden lapsen äidillä. sano vaikka pimpsa.
Sano vaikka pillu.
millipillu
senttipillu
desipillu,
vittu,
dekavittu,
hehtovittu,
hevonvitunvittu,
hörö ,
lörttihörö,
kirkkovene ja
kaapparilaiva
Keskustelua? Keskustelu päättynyt.
Ja näistä voi sitten kaikki naiset valita omansa...? Millainen on sinun pillusi?
Minulla ei ole pillua. Minulla on pippeli.
Kyrpä on se josta tytöt tykkää ja mulkku se isompi organismi jossa kyrpä on kiinni.No naisille tuon kysymyksen suuntasinkin...ja sen on miehillä muuten kyrpä.
Kyrpä on se josta tytöt tykkää ja mulkku se isompi organismi jossa kyrpä on kiinni.
ja sen on miehillä muuten kyrpä.
Kuusivuotias poikani suosii termejä kikuli, pili ja tipero. Valitse vaikka niistä.No jaa... Kyrpä tuntuu kyllä ihan liian jämäkältä ilmaisulta tuolle minun jalkojeni välissä roikkuvalle tirriäiselle.