Vaakunanaama
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Et sitten vissiinkään löytänyt sitä mitä päivällä ihmettelyketjussa pohdiskelit.. No joo, en mä tuota leffaa ole nähnyt, mutta tuskinpa siinä mitään double-analia on.
Busted!
Et sitten vissiinkään löytänyt sitä mitä päivällä ihmettelyketjussa pohdiskelit.. No joo, en mä tuota leffaa ole nähnyt, mutta tuskinpa siinä mitään double-analia on.
Pöykky eli Pöytyä eli Tikkuviina! Todellinen miesten juoma, pesee tavallaan jopa yhden tähden Jallun.pöytäviinaa
Pyörryttää vaikka alkoholin tippaa en ole pitkään hetkeen ottanut. Pitää varmaan ottaa josko se sillä korjaantuisi.
Mitäs ihmettä tuo helikopteri nyt oikein tuossa pyörii? Joku karannut vankilasta vai kekä ny kateissa? Menis pois niin sais rauhassa keskittyä.
Kieltämättä raskasta, kun haluais vaan nussia. Voi veetu, vasta ens viikon lopulla tulossa nainen luokseni kera avoimien reisien. Vittu, miksei voi saada vittua sillon ku haluaa vittua.On muuten raskasta kirjoittaa, kun joka toinen kirjain lähtökohtaisesti väärin.
Kieltämättä raskasta, kun haluais vaan nussia. Voi veetu, vasta ens viikon lopulla tulossa nainen luokseni kera avoimien reisien. Vittu, miksei voi saada vittua sillon ku haluaa vittua.
Kaikeksi onneksi ei ole mitään parisuhdetta, vaan pelkästään suhde, jossa pannaan ja paljon. No joo, nainen halajaa varmastikin jotain enempi, mutta enhän mä sellaseen lähde.Älä nyt liikoja elämältä odota. Aivan liian helppoa olisi, jos aina saisi, kun haluaa.
Kohta tänne tulee joku retostelemaan kuinka omassa parisuhteessa pillu kipinöi, muna on sinimusta ja karvat tulessa, kun koko ajan pannaan.
Kieltämättä raskasta, kun haluais vaan nussia. Voi veetu, vasta ens viikon lopulla tulossa nainen luokseni kera avoimien reisien. Vittu, miksei voi saada vittua sillon ku haluaa vittua.
Kaikeksi onneksi ei ole mitään parisuhdetta, vaan pelkästään suhde, jossa pannaan ja paljon. No joo, nainen halajaa varmastikin jotain enempi, mutta enhän mä sellaseen lähde.
Ellei sitten satu olemaan sen verran veltto jätkä, ettei edes runkkaaminen luonnistu kunnolla.
Noh noh. Oman käden oikeus on aivan ihanaa. Paitsi silloin kun on vaikea päättää, että kenen "kanssa" runkkaa, jolloin saattaapi tulla jopa kipiää kulliin...Luulin laittaneeni tämän nimimerkin jo ignoreen?
Luulin laittaneeni tämän nimimerkin jo ignoreen?
Hyvää yötä!Tunti vielä, sitten pääsee nukkumaan.