Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 392 211
  • 67 022

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaasalainen kraanavesi on liki viiden vuoden jälkeenkin käsittämättömän pahan makuista. Turkulaista vettä sitä aina mollataan, mutta tämä uimahallista suoraan roudattu tavara on aivan omaa luokkaansa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jostain syystä modesetien ilmoituksen otsikko hymähdytti:

"Tiedote ja Vellihousu."
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyttysiä on pirusti ja ne ovat erittäin verenhimoisia. Ulkona oleminen on aika tukalaa noiden inisijöiden vuoksi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sain parkkisakot, koska en ollut käyttänyt parkkikiekkoa. Hienoa. Se vaan, että kyseessä on ihan oma autokatospaikka..
 

Ralph

Jäsen
Huomenna on ensikertaa edessä se, kun saan kunnian kantaa hautajaisissa arkkua. Jostain kumman syystä jännittää kovasti, vaikka ohjeita antanee rovasti.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Huomenna on ensikertaa edessä se, kun saan kunnian kantaa hautajaisissa arkkua. Jostain kumman syystä jännittää kovasti, vaikka ohjeita antanee rovasti.

Mulla sama juttu viime syksynä. Muistaakseni suht lyhyellä varotusajalla. Joku kaiffari siinä oli pelikirja-vastaavana vieressä. Siinä, kaiken juhlakansan edessä, haastavinta tuntu olevan laskea arkku synkronisesti vaakatasossa suoraan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siinä, kaiken juhlakansan edessä, haastavinta tuntu olevan laskea arkku synkronisesti vaakatasossa suoraan.
Älä! Meikäläisellä mummun hautajaisissa serkkupoika perkele kähvelsi melkein koko kantonauhan, ja hautaanlaskussa pidän kynsin hampain kiinni sellaisesta parinkymmenen sentin pätkästä sitä nauhaa. Serkkupojalla luonnollisesti sitä nauhaa oli metritolkulla. Siinä meinas kyllä hiki nousta otsalle, ja en yhtään ihmettelisi jos mummu-vainaa makaisi kirkkomaalla vaikka mahallaan tällä hetkellä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Paffin peleistä 350 euroa voittoa, viikko takana ja juhannus edessä. Nyt täytyy sanoa, että on kyllä hyvä fiilis.

Editoidaan sen verran, että nousihan se voitto lopulta 400 euroon ja pelitili tyhjäksi takaisin pankkitilille, ettei tule turattua yhtään. :)
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Mulla sama juttu viime syksynä. Muistaakseni suht lyhyellä varotusajalla. Joku kaiffari siinä oli pelikirja-vastaavana vieressä. Siinä, kaiken juhlakansan edessä, haastavinta tuntu olevan laskea arkku synkronisesti vaakatasossa suoraan.

No juu, siinä taisi se suntio vai mikä lie ohjeistaa lähes kädestä pitäen. Minun edessä olluttaa neuvoi että katso tuonne, laita nauha tänne tälläin ja niin edespäin. Mutta olihan tuo hieno kunnia lähettää sotaveteraani lopulliselle levolleen. Isoisäni jokaisen kuuden lapsen poika siinä oli kantamassa lapsenlapsina. Mutta hyvin se meni.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lähinnä kai niiden kantohihnojen kanssa tärkeintä on se, ettei kukaan kantajista laita väärin sitä hihnaa ja ole lopulta samassa montussa haudattavan kanssa. Muutaman kerran on tullut tuota harrastettua, joitakin vuosia sitten isän veljen ja muutamia kuukausia sitten isoisäni hautajaisissa. Se todellakin on kunnia-asia päästä kantamaan arkkua.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koskaan en ole arkkua ollut kantamassa. Suvussamme on suosittu polttohautausta, ja arkku jatkaa kappelista omaa matkaansa kohti krematoriota. Minunkaan kantamisesta ei tarvitse jäljelle jääneiden kantaa huolta. Tuhkaksi minut saavat laittaa, ja sirotella jäännökset sitten niille varatulle alueelle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paska juhannus. Joulun ohella vuoden turhin juhla!
Ei näistä tarvitse välittää. Eihän juhannus tai muutkaan vastaavat päivät tuo itsessään mitään lisäarvoa, ainakaan meikäläiselle. Voihan sitä pitää yhtä hauskaa tai tylsää vaikkapa seuraavana tai edellisenä viikonloppuna.

Meillä ei muistaakseni pienenä vietetty ainakaan mitenkään erityisemmin näitä juhannuksia, pääsiäisiä tai vappuja, joten ne eivät merkitse mulle paljoakaan. Joulu mua kyllä vituttaa sen kaiken hössötyksen takia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Juhannus ei juurikaan ahdista, vaikka yksin asustankin, mutta Joulun voidaan sanoa olevan juhlista synkin.
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
Täällä näin, Bulgarian Sunny Beachilla vietän juhannusta. Lämpöjä on paljon, mitä tähän nyt kirjoittais... sanotaan vaikka yli 30 varjossa. Mites siellä Suomessa, uutisia ja säätiedotuksia kattelin niin melko viileää ja sateista keliä. Mikäs sen mukavampaa olla täällä taasen.
Edessäni näen about sata hotellihuoneistoa, alapuolellani on uima-allas ja takanani pauhaa meri, mitä en valitettavasti tästä partsilta näe.
Hotellin aulassa maksais puolen tunnin nettiaika viiden paikallisen rahayksikön verran (levaa mitälie). Mutta minä tässä tsekkailen Suomen uutisia ja vähän Jatkista naapurihotellin suojaamattoman langattoman yhteyden piikkiin, tässä partsilla toimii ihan mallikkaasti, mutta sisällä meinaa yhteys välillä katketa.
Taidanpa juhlistaa juhannusta omalta osaltani ostamalla paikallisesta lähi-supermarketista jotain spesiaalia, halvalla. Hyvät juhannukset kaikille!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken olin jo lähdössä kauppaan. Oletin että ne olisivat asematunnelissa auki, mutta ei vissiinkään enää ole. Ovet on säpissä ja laudat ikkunoissa. On tää juhannus kyllä kumma. Talvi yllätti autoilijat. Huomenna näköjään ovat auki iltaan asti. Kaljaa mulla kyllä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös