Klassinen sentteri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Ulkona paistaa aurinko ja minun pitäisi lähteä uimarannalle rillaamaan itseäni. Tarttis vain uudet simmarit ensin ostaa.
Ulkona paistaa aurinko ja minun pitäisi lähteä uimarannalle rillaamaan itseäni. Tarttis vain uudet simmarit ensin ostaa.
Siirrytäänpä sitten uimahousuihin. Suomessa tuo puoli on jotenkin mennyt ihan väärään suuntaan. Kuka hitto keksi uimahousut, joissa on lahkeet. Ne päällä henkilö ruskettuu keskimäärin vähemmän kuin normaaleissa uimahousuissa ja lisäksi jos menee esim. uimaan tai porealtaaseen niin se vesi menee jotenkin ikävästi sinne väliin ja nostaa koko ukon pintaan. En kertakaikkiaan ymmärrä niitä uimahousuja. Minulla oli Bossin yhdet lahkeelliset uimahousut ja ostin myöskin Wolfgang Joopin Saksan väreissä olevat Schwarz-Rot-Gold uimahousut, mutten nykyään kyllä siedä yhtään lahkeellisia uimahousuja. Jos kroppa on suht kunnossa niin mitä hittoa sitä pitää piilottaa jonnekin. Niinpä viime kesänä esim. ostin punaiset Niken uimahousut, jossa se sivukangas on joku 2,5-3cm korkea maksimissaan ja sen jälkeen parit muut vastaavat. Mielestäni uimahousuissa ei todellakaan saa tosiaankaan olla enempää kangasta. Sen sijaan väriä saa olla, mitä räikeämmät niin sitä paremmin sopii beachmeininkiin ja uimahalleihin.
Fägäreillä on uimahalleissa ja beachillä niitä polviin asti ulottuvia homohousuja, usein heillä on pitkä tukkakin. Uimastadikalla yrittävät tulla saunaankin ne päällä. Heillä ilmeisesti ottaa eteen, jos ovat alastomina saunoissa, mutta sellaiset hiipparit heitetään kyllä suht nopeasti saunasta ulos. Vastenmielistä sellainen, että nurtsilta tai hiekalta keräävät niihin housuihin kaiken kuran ja sitten menevät altaaseen ja sieltä vielä saunaan. Viime kesänä käytiin treenaamassa Eltsun radalla ja sen jälkeen sitten Stadikalla uintitreeni päälle ja silloin jouduttiin paria tuollaista hiipparia vähän uhkailemaan. Stadikalla on nimittäin se 10-20cm syvä jalkojen puhdistamisallas niin sanottiin parille fägärille, että otetaan tukasta kiinni ja virutetaan heitä siinä altaassa, jos homohousuissa menevät vielä saunaan.
Kyllä se on totta, että passiivinen tupakointi tuottaa nikotiinia sitä kaipaamattomillekin. Täällä kanaalien kaupungissa Damstraatin varren terassilla tosin vain yhdessä pöydässä tupakoidaan. Ilmaiset naurutupakit siis.
Nii-in. Sanoinkin, että vain yhdessä pöydässä tupakoidaan. Arvannet mitä muissa palaa."Nikotiinia"... Just just. Kavereille kans!
Arvannet mitä muissa palaa.
Lumijoellahan minä.Rooma? Oletko raamatussa? Jesse?
Vitut Jesse enää edes tuolloin elänyt. No, kirjaimellisesti jumalattomat on pöydät siellä missä olet.
Juuri tätä haettiin.
Ne ovat ilmeisesti jörnineet huvikseen, koska puluthan lisääntyvät jakautumalla. Vai onko joku muka joskus nähnyt keskenkasvuista pulua?Olenko pulunnussija, jos todistin noiden oivien lintujen aktia noin 30cm päästä? Tokikin en väitä letkuni olevan vallan noin pitkän.
Ne ovat ilmeisesti jörnineet huvikseen, koska puluthan lisääntyvät jakautumalla. Vai onko joku muka joskus nähnyt keskenkasvuista pulua?
Järvi-Grilli on mennyt häneksi. On salaatinlehtiä burgerin sisällä ja listalla tarjoavat aura-murua.
Paras annos miltä tahansa grilliltä on lihapiirakka salaatilla. Ei mitään majoneeseja, ketsupeja tms. mukaan. Sipuli sallitaan salaatin kera. On muuten lihapiirakka jopa aamulla taskulämpimänä hyvä, jos se on tuollaisena ostettu yöllä grilliltä. Minä ostan aina jurrissa monta, että on aamupalaakin jääkaapissa.
Piirakoita on todellakin hyvä varata ravintolailtana useampia kappaleita aamua varten. Nautitaan mieluiten ruumiinlämpöisenä, mutta jos ei ole ranttu, menee se kylmänäkin. Eikä tosiaan mitään märstejä valmiina kiitos.
Huvittaa kun tuolla NHL-puolella aika monella on hirveä tarve laittaa mahdollisimman paljon englanninkielisiä termejä suomenkielisen tekstin sekaan. Ei siinä, joidenkin termien kohdalla se on välttämättömyys koska vastaavaa ei saata suomen kielestä löytyä, ja joidenkin termien kohdalla se on kätevämpää koska suomenkielinen vastine on kökkö, mutta sitten kun aletaan kirjoittaa esim. uusista sopimuksista tyyliin "3 yrs 9$ mil" niin menee minusta jo koomisen puolelle.
Mitäs Mikke? Kohta inttiin?? :)
No minä lähden ainakin kohta.