Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 371 222
  • 66 927

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hei! Oon Engelbert Humberdinck. Olen suositumpi kuin Jeesus ja Beatles.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään aamulla tuli verkkokauppa.comista tekstiviesti, että "Verkkokauppa.com kiittää tilauksestanne." Kun en mitään ollut tilannut, niin soitin ja selvitin asian. Samalla kirjauduin pitkästä aikaa tunnuksilla kyseiselle sivulle ja huomasin, että tilillä on 9 euroa rahaa. Ei muuta kuin tilinumero ja rahat tulemaan pankkitilille. Viimeisimmistä ostoksista on muuten aikaa noin 6 vuotta. No saahan tuolla vaikka pari tuoppia huomenna, jos ei muuta.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Vaikka tässä onkin ns. hassuttelu menossa, niin kerrotaan että itse en vaan tajua kaupasta siipensä ostavia ihmisiä. Siis jos kyseessä ovat nämä ns. "vakuumisiivet"/"tehdassiivet".

Nuo kun ovat ns. pyhäinhäväistys niille oikeille siiville, joita muuten saa ihan kohtuullisen hyvinä mm. Prismasta ja Citymarketista, lihatiskistä. Eivät nämäkään toki ole lähelläkään itse siipiravintoloiden huikeutta.

Meitä on moneen junaan.

Kävin ihan oikeassa siipiravintolassa syömässä.En tykkää kaupassa myytävistä paskoista joita liekkisiiviksi kutsutaan.Olen hyvin pahoillani mikäli sait sen käsityksen,että ostan kaupasta siipeni.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
En tiedä onko merkki hienosta urheilukulttuurista, mutta vaikka Bruins vei Cupin niin silti Boston Heraldin nettisivujen urheiluosion etusivulla on edelleen tarkasti rajatut kohdat jenkkifutikselle, baseballille ynm. eikä Bruinsin Stanley Cupia hehkuteta koko sivun voimalla. Tilannetta voi tarkastella tästä: Sports - BostonHerald.com (linkki vie turvalliselle ja asiaan liittyvälle sivustolle)
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Tässä pitäisi vielä kolmisen tuntia kärvistellä töissä ja sitten provinssiin. Joka vuosi se sieltä vaan tulee yllättävän nopeasti. Yleensä heitetty läppää kun lähdetty provinsissa, että "kohta on provinssi". Tuntuu pitävän paikkansa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olo on omituinen. En ole sitten viime lauantain nauttinut yhtään annosta alkoholia, en edes nuuhkaissut tyhjää keskiolutpulloa. Toisillehan tämä on ilmeisesti varsin normaali olotila, mutta yleensä kaltaisieni nahjus joutuu viimeistään keskiviikkona edes haistelemaan kaupan pullonpalautusautomaattia. Nyt tuotakaan ei ole tapahtunut. Helvetin outoa. Voiko uskoon tulla tietämättään? Kuolenko silmät kirkkaina ja nenä valkoisena? Mitä täällä tapahtuu? Äiti?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Eilisessä Turun paikallisessa oli paikalla yli 8 000 ihmistä. Erittäin kunnioitettava saavutus, harvoin lätkä-TPS:nkään peleissä on noin paljoa yleisöä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olo on omituinen. En ole sitten viime lauantain nauttinut yhtään annosta alkoholia, en edes nuuhkaissut tyhjää keskiolutpulloa. Toisillehan tämä on ilmeisesti varsin normaali olotila, mutta yleensä kaltaisieni nahjus joutuu viimeistään keskiviikkona edes haistelemaan kaupan pullonpalautusautomaattia. Nyt tuotakaan ei ole tapahtunut. Helvetin outoa. Voiko uskoon tulla tietämättään? Kuolenko silmät kirkkaina ja nenä valkoisena? Mitä täällä tapahtuu? Äiti?

Menet peilin ääreen ja sanot itsellesi ääneen: "Nyt se on päätetty. Tästä lähtien en juo enää koskaan mitään." Ei mene kuin vartti, niin olet viitta suorana matkalla kohti lähikauppaa ajatellen: "No jos nyt lopettamisen kunniaksi tänään vielä pari ottais, sitten ei enää..."
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Menet peilin ääreen ja sanot itsellesi ääneen: "Nyt se on päätetty. Tästä lähtien en juo enää koskaan mitään." Ei mene kuin vartti, niin olet viitta suorana matkalla kohti lähikauppaa ajatellen: "No jos nyt lopettamisen kunniaksi tänään vielä pari ottais, sitten ei enää..."

Kiitokset neuvosta. Tuossa puoli viiden aikaan iltapäivällä yritän tuota, kun työpäivä on ohi. Toivotaan, että tuosta on apua. Pelottaa ajatus naamasta joka ei ole pöhöttynyt.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaahas, paikallisradion mukaan JYP on solminut uuden yhteistyösopimuksen jonkun minkälie firman kanssa, joka jatkossa "huolehtii JYPin liigajoukkueen nesteytyspalveluista ja saa vastineeksi tuotteelleen näkyvyyttä".

Perkele, mistähän löytyisi yhteistyökumppani, joka huolehtisi jatkossa Freddien nesteytyspalveluista? Näkyvyyttä tuotteelle lupaan kyllä taatusti järjestää vastineeksi, jos sellainen kumppani löytyy.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Paikallisessa ilmaislehdessä on aina ihmisiltä kyselty lyhyesti mitä ihmeellisimmistä asioista ja monesti olen lukiessa miettinyt, että missä ja milloin näitä kyselevät. No tuossahan nuo satamassa hiihtää kameroineen ja karvaturrimikkeineen ahdistelemassa ihmisiä. Minä väistelen parhaani mukaan. Enpä ole onneksi aiemmin nähnyt vastaavaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Paikallisessa ilmaislehdessä on aina ihmisiltä kyselty lyhyesti mitä ihmeellisimmistä asioista ja monesti olen lukiessa miettinyt, että missä ja milloin näitä kyselevät. No tuossahan nuo satamassa hiihtää kameroineen ja karvaturrimikkeineen ahdistelemassa ihmisiä. Minä väistelen parhaani mukaan. Enpä ole onneksi aiemmin nähnyt vastaavaa.

Enpä ole minäkään ikinä nähnyt, että lehtihaastattelua tehdään kameroiden ja karvaturrimikrofonien kanssa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävin tuossa 15 minuuttia sitten tokaisemassa peilin edessä, että "nyt loppui juominen lopullisesti". Lähden nyt tästä työpaikalta kaupan kautta kotiin. Ihan vain muutaman haen, ja kokeilumielellä toki.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Enpä ole minäkään ikinä nähnyt, että lehtihaastattelua tehdään kameroiden ja karvaturrimikrofonien kanssa.

Arvasin, että tähän tartutaan. Kännykällä kun kirjoitan, niin en jaksanut alkaa korjaamaan. No mitäpä lie Itä-Suomen uutisia kuvasivat, yhdentekevää. Pointti säilyy eli jätän kyseiset tilanteet mieluusti muille.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Arvasin, että tähän tartutaan. Kännykällä kun kirjoitan, niin en jaksanut alkaa korjaamaan. No mitäpä lie Itä-Suomen uutisia kuvasivat, yhdentekevää. Pointti säilyy eli jätän kyseiset tilanteet mieluusti muille.

Ja vielä tähän lisäyksenä, että kyllä lehtijutuissakin hyvin usein otetaan kuva haastateltavasta, eli kamera on mukana.

Väärin tartuttu.

EDIT: Ja mikkikin voi olla mukana, jos jutut äänitetään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ja vielä tähän lisäyksenä, että kyllä lehtijutuissakin hyvin usein otetaan kuva haastateltavasta, eli kamera on mukana.

Väärin tartuttu.

EDIT: Ja mikkikin voi olla mukana, jos jutut äänitetään.

Tä? Olenko minä nyt elänyt tähänastisen elämäni jotenkin väärin, kun en ole vielä nähnyt lehtijuttua tehtävän kameran ja mikrofonin kanssa?

Mahdollista ja todennäköistäkin on, että olen väärin elänyt, mutta en usko, että juuri tuo on se isoin juttu, joka elämästäni on jäänyt puuttumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös