Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 305 505
  • 66 728

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teille käyny ikinä niin että perjantai-iltana tekee vaan mieli käydä saunassa ja ottaa pari sandelssii? Ja sit kattoo Salkkarit ennakkoon? Ai tossa on kaljaa.
Jos sandels on tässä yhteydessä viittaamassa olueen yleisesti niin joo. Ja paitsi Salaisia kansiota en ole pitkiin aikoihin katsonut.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onko kukaan keksinyt elämän tarkoitusta?
Joskus parikymppisenä pojankoltiaisena heräsin keskellä yötä, koska elämän tarkoitus iski minulle hyvin selvästi. Siinä hetken etsin kynää, että kirjoitan se ylös, mutta kun ei sitä kynää siitä läheltä löytynyt, ajattelin, että väliäkös tuolla, koska sen verran iso juttu kyseessä, että takuulla muistan asian loppuelämäni ja jatkoin unia. No, aamulla kun heräsin, niin tuo elämäntarkoitus oli jo unohtunut, enkä kuollaaksenikaan ole sitä ahaa elämystä sen koomin muistanut, mutta tiedän, että elämällä on joku tarkoitus.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sellaiset jätkät muuten on outoja, jotka aikuisenakin on mutsin kanssa tekemisissä. Kaikki varmaan tuntee jonkun sellaisen mammanpojan.
Tuossahan tuo mutsi elelee tunnin automatkan päässä. Viimeksi nähtiin vuonna 2005. Käytiin muksujen kanssa kylässä sen viimeisen kerran. Akka natkutti taas tapansa mukaan, kyseenalaisti kykyni kasvattaa lapsiani, vittuili siitäkin että opiskelin yliopistossa (”Sinusta ei ikinä tule mitään! Ihan olet kuin isäsi, samanlainen paska!”) kunnes mulla meni kuppi nurin. Pakkasin perheeni autoon ja sanoin lähtiessäni, että mulla ei ole mitään velvoitetta kuunnella enää tuota vittuilua. Kuuntelin sitä vuodesta 1973 alkaen, ja oikeasti toivoin että lapsillani olisi isoäiti, mutta kun ei niin ei. Kuolkoot sinne sapessaan kiehuen, vittumainen noita.
 
K

Kiekkokatsoja

@Evil yrittää valloitta kierrätyskeskusta.. Oli 8 peräkkäistä viestiketjua niin, että sun viesti viimeisenä.

Flunssa vähän helpottaa. Mitenkäs on, teettekö flunssassa tavalliseti asioita, vai ootteko vain huilimassa? Itse kävin eilenkin lenkillä, vaikka oon kipeä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
@Evil yrittää valloitta kierrätyskeskusta.. Oli 8 peräkkäistä viestiketjua niin, että sun viesti viimeisenä.
En yritä mitään, kunhan kirjoittelen kun satun olemaan hereillä. Keskustelukumppaneita ei taida oikein olla, nukkuvat ehkä humalaansa pois. Ei kai se minun vikani ole.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Flunssa vähän helpottaa. Mitenkäs on, teettekö flunssassa tavalliseti asioita, vai ootteko vain huilimassa? Itse kävin eilenkin lenkillä, vaikka oon kipeä.
Mulle on opetettu, että kun on flunssa tai nuha niin pitää laittaa ennen nukkumaanmenoa sipulit lapasiin ja ne käteen. Sitten sun pitää yrittää nukkua mahdollisimman leveästi siinä sängyllä. Jos teit tän, niin voit aamulla todeta, että se flunssa taitaa olla sun pienin ongelma.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulle on opetettu, että kun on flunssa tai nuha niin pitää laittaa ennen nukkumaanmenoa sipulit lapasiin ja ne käteen. Sitten sun pitää yrittää nukkua mahdollisimman leveästi siinä sängyllä. Jos teit tän, niin voit aamulla todeta, että se flunssa taitaa olla sun pienin ongelma.
Niin että laita sipulia lapasiin ja vedä käteen? Vois olla ihan kivaa, pitääkin kokeilla.
 
K

Kiekkokatsoja

Mulle on opetettu, että kun on flunssa tai nuha niin pitää laittaa ennen nukkumaanmenoa sipulit lapasiin ja ne käteen. Sitten sun pitää yrittää nukkua mahdollisimman leveästi siinä sängyllä. Jos teit tän, niin voit aamulla todeta, että se flunssa taitaa olla sun pienin ongelma.
Kuulostaa samalta, kun ennenmuinoin maaseudulla nainen kertoi lääkärille, että ei halua aina vaan uudelleen raskaaksi. Ehkäisyä ei ollut keksitty, niin lääkäri ajatteli, että jalat yhdessä, niin ei voi seksiä olla helpolla. Lääkäri sanoi että laita yöksi jalkasi 20 litraiseen saaviin. Nainen tuli kuukauden päästä, ja oli raskaana. Kertoi että ei ollut 20 litraista saavia, niin laittoi jalat kahteen 10 litran ämpäriin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kannattanee varoa, että ei oo "jutut viistossa", ainakaan liikaa. Pistävät sut vielä jäähylle täältä.
Ei olisi iso menetys. Joskus meni muutama vuosikin, etten täällä päin käynytkään. Mulla on oikea elämä internetin ulkopuolella. Viikonlopun aamukännissä tänne on joskus kiva kirjoitella, mutta jos se ei olisi mahdollista, kohauttaisin vain olkapäitä. Ottaisin hyvän kirjan käteen ja kaataisin kikkelinleveyden viskiä. Ja elämä jatkaisi kulkuaan. Ei tää mulle mikään henkireikä ole, hetken huvi vain.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun Facebook tarjoaa jotain kolmatta vuotta putkeen tuota samaa aseistakieltäytyjäliiton mainosta. Olisikohan mä saanut C:n paperit, jos olisin kertonut että mun autossa on hajukuusia ja subbari.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vitun Facebook tarjoaa jotain kolmatta vuotta putkeen tuota samaa aseistakieltäytyjäliiton mainosta. Olisikohan mä saanut C:n paperit, jos olisin kertonut että mun autossa on hajukuusia ja subbari.
Minä sain C:n paperit kun sanoin, että en voi mennä itsestäni takuuseen. Että jos mulla on pyssy ja joku kentauri tulee viereen karjumaan, niin voi tapahtua huonoja.

Hajukuusista nyt ei muuta saa kuin idiootin maineen.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä sain C:n paperit kun sanoin, että en voi mennä itsestäni takuuseen. Että jos mulla on pyssy ja joku kentauri tulee viereen karjumaan, niin voi tapahtua huonoja.

Hajukuusista nyt ei muuta saa kuin idiootin maineen.
Mä tiiän pari jotka sain B:n. Toinen alkoi käymään salilla ja toinen ei ole tehnyt mitään muuta kuin pelannut kohta vuoteen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mun piti tehdä tänään duunia, mut en taida viitsiä kun ei ole ihan pakko. Teen sitten huomenna. Jos kävis lenkillä, tekis safkaa ja hakis jotain hyvää illemmalle. Epäjumala kun näyttää formulaa ja lätkää jos jonkunlaista, niin ei sohvalta moneen tuntiin ylös pääse.

Siitä on muuten näinä päivinä 25 vuotta kun Pansion portit aukesivat ja tämä herrasmies oli suorittanut puolisotilaallisen velvollisuutensa. Tuli tuossa Iltasonnan jutusta mieleen missä muisteltiin Estoniassa onnettomuutta. Oli muutamasta viikosta kiinni etten olisi ollut etsimässä vedestä porukkaa, laiva jolla palvelin, oli.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä tiiän pari jotka sain B:n. Toinen alkoi käymään salilla ja toinen ei ole tehnyt mitään muuta kuin pelannut kohta vuoteen.
Mie kävin nuorena useinkin salilla. Nimittäin biljardisalilla. Kuntosalilla kävin pari kertaa Lieksassa joskus 1988, kun niillä oli aulassa helevetin hyvä flipperi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mun piti tehdä tänään duunia, mut en taida viitsiä kun ei ole ihan pakko. Teen sitten huomenna. Jos kävis lenkillä, tekis safkaa ja hakis jotain hyvää illemmalle. Epäjumala kun näyttää formulaa ja lätkää jos jonkunlaista, niin ei sohvalta moneen tuntiin ylös pääse.

Siitä on muuten näinä päivinä 25 vuotta kun Pansion portit aukesivat ja tämä herrasmies oli suorittanut puolisotilaallisen velvollisuutensa. Tuli tuossa Iltasonnan jutusta mieleen missä muisteltiin Estoniassa onnettomuutta. Oli muutamasta viikosta kiinni etten olisi ollut etsimässä vedestä porukkaa, laiva jolla palvelin, oli.
Minä olin syyskuussa 94 duunissa Koppolan päiväkodissa. Olin sinä aamuna ekana työpaikalla, pistin kahvit tippumaan ja avasin radion. Sieltä alkoi heti kuulua juttua kuolleiden määrästä ja pelastustoimenpiteistä. Hätkähdin heti, mitä vittua on tapahtunut?!?

Myöhemmin tutustuin kaveriin, joka oli silloin rannikkovartiostossa ja oli ollut pelastustöissä mukana. Laskivat jätkän alas kopterista köydellä, kaveri otti kiinni ihmisestä, sitten ylös ja sama uudestaan. Repeat til fade. Kuulemma näkee vieläkin unia siitä yöstä, ei välillä pysty nukkumaan ollenkaan.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mie kävin nuorena useinkin salilla. Nimittäin biljardisalilla. Kuntosalilla kävin pari kertaa Lieksassa joskus 1988, kun niillä oli aulassa helevetin hyvä flipperi.
Mä kävin salilla aktiivisesti vielä alkuvuodesta. Oli pakko kun muuten tuli juhlittua nii paljon. Sitten se jäi kesän aikana, mutta pitäisi kyllä aloittaa taas.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä kävin salilla aktiivisesti vielä alkuvuodesta. Oli pakko kun muuten tuli juhlittua nii paljon. Sitten se jäi kesän aikana, mutta pitäisi kyllä aloittaa taas.
Ei tarvitse kun hommaa perheen ja kodin. Saa hyötyliikuntaa. Kyllä se kauppakassien kantaminen, ruohonleikkuu, lumityöt ja muut ajaa saman asian. Lisäksi appivanhemmat asuu vanhassa puulämmitteisessä talossa, ja sielläkin pääsee puita pilkkomaan ja kantamaan ja tekemään pihatöitä. Ei tartte maksaa mistään kuntosalikortista eikä nostaa jotain vitun rautaa ees taas, kun kantaa talven puut liiteriin. Mutta nuo kuntosalit nyt onkin elämästä vieraantuneiden helsinkiläisten kermapersehipsterien hinttailupaikkoja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kuntosali on tosielämän korviketta. Siellä ne rehkii ja kuvittelee jotain. Ryyppäisivät viikon ja tulisivat uudestaan sanomaan tekeekö mieli kuntosalille.

Vielä 20 vuotta sitten kukaan ei kehdannut käydä, paitsi ne jotkut "mitään en oo ottanut" -miehet.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oispa itsekin äijjjä.

Alkoholistin elämä kaikkine puolineen olisi kutakuinkin se viimeinen ja surkein vaihtoehtoni elää elämää. Jos pitäisi valita 10-20 vuotta yhtäjaksoista ryyppäämistä ja sitten kuolema tai lopetuspiikki saman tien, niin valitsisin jälkimmäisen vaihtoehdon.

Tämä viesti on näin la keskipäivällä lähetetty kuntosalilta. Kuntopyörällä tässä lämmittelen 20-30 min alkuun, niin voi vielä kirjoitella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös