Jos oikein muistan, niin juuri keskiviikkona söin lämpimän aterian, voi olla sen tein tiistaina. Tähän liittyy tietysti myös kysymys:
Olisiko tänään aika taas syödä ruokaa?
Syö sitten vasta, kun olet harrastanut seksiä. Ja sooloseksiä ei lasketa.
Jos oikein muistan, niin juuri keskiviikkona söin lämpimän aterian, voi olla sen tein tiistaina. Tähän liittyy tietysti myös kysymys:
Olisiko tänään aika taas syödä ruokaa?
Nälkäkuolema on siis edessä. Hei hei kaikki. No, jos oluen voimin pysyy hengissä vielä hetken.Syö sitten vasta, kun olet harrastanut seksiä. Ja sooloseksiä ei lasketa.
Ryyppääminen oli kolmivitoseksi ihan kivaa. Sen jälkeen se on ollut enenevässä määrin turhaa hommaa. Ryyppääminen tuo lisäarvoa ekat noin kolme tuntia, sen jälkeen menee helposti 100 h huonosti. Ensin on liian humalassa, sitten krapulassa, rahaa menee, terveys kärsii, on tyhmä, ei jaksa tehdä mielenkiintoisia juttuja moneen päivään ja aivoapatia vie tilan ja ajan.
Siis ryyppääminen on aivan paskaa hommaa. Semmoiset kolme isoa olutta on vielä ok, jos osaa siihen lopettaa. Kaikki muu on yhtä liimanhaistelutason paskaa. No opiskeluaikana se vielä on ihan ok, lieveilmiöt on useimmilla paljon pienempiä.
Mä oon sitten onneksi teini vielä yli 16-vuotta.Tässähän se on tiivistettynä. Jotkut jäävät sinne teinitasolle ja jaksavat hehkuttaa ryyppäämistä. Ja sitten on tietty alkoholistit vielä erikseen.
Mä oon sitten onneksi teini vielä yli 16-vuotta.
Minulle ei tuota mitään ongelmaa kannattaa Pittsburgh Penguinsia ja Manchester Unitedia. Mutta mä olenkin gloryhunter. Ainiin ja Houston Rockets. Kolme eri seuraa samaan aikaan.Olisi varmaan ihan helvetin outoa jos kannattaisi kahta eri seuraa.
Minulle ei tuota mitään ongelmaa kannattaa Pittsburgh Penguinsia ja Manchester Unitedia. Mutta mä olenkin gloryhunter. Ainiin ja Houston Rockets. Kolme eri seuraa samaan aikaan.
En kritiikkinä ottanutkaan. Totesin vain että se on mahdollista.Tämä ei ollut kritiikkiä kenenkään kannatuksia kohtaan vaan sellainen ihan henkilökohtainen mietintä.
Tämä jäi kuitenkin kiinnostelemaan minuakin. Tarkoitatko samassa lajissa, samassa sarjassa, eri maissa, eri liigassa tai sarjatasolla?Tämä ei ollut kritiikkiä kenenkään kannatuksia kohtaan vaan sellainen ihan henkilökohtainen mietintä.
Tämä jäi kuitenkin kiinnostelemaan minuakin. Tarkoitatko samassa lajissa, samassa sarjassa, eri maissa, eri liigassa tai sarjatasolla?
Kannatan useampaa seuraa eri lajeissa, joitakin myös samassa lajissa. Kaikkia niistä lajeista en edes pahemmin seuraa, mihin siis kannatuksen raja laitetaan ja milloin kannattaminen muuttuu ihmetyksen aiheeksi?
Ihan vilpittömästi kysyn miten sinä asian koet.
Niin mutta kun miettii. On yksin kotona, istuu pimeässä huoneessa lattialla ja tuijottaa tyhjää seinää, humalassa, niin mikä muka on parempaa? Yleensä vetää ihmiset aika hiljaseksi. Tai sitten ne sepittää jotain maallisia juttuja, ulkoiluta koiraa tms. Tietty jos ei itse saa kiksejä niin joutuu tyytymään niihin maallisiin juttuihin.Tässähän se on tiivistettynä. Jotkut jäävät sinne teinitasolle ja jaksavat hehkuttaa ryyppäämistä. Ja sitten on tietty alkoholistit vielä erikseen.
Tämä asia aiheutti polemiiikkia myös YLE:n kulttuuritoimittajalla. Elämänkerta oli ilmeisesti väärin kirjoitettu.Loiri on kyllä paneskellut elämässään niin perhanasti. Pelimiehiä.
Theodore Rooseveltista tuli USA:n presidentti päivälleen 118 vuotta sitten, siis sen jälkeen kun William McKinley oli murhattu.
Tässähän se on tiivistettynä. Jotkut jäävät sinne teinitasolle ja jaksavat hehkuttaa ryyppäämistä. Ja sitten on tietty alkoholistit vielä erikseen.