Kaupallisten kanavien mainoksetkin ovat järkevää sisältöä moniin Ylen ohjelmiin nähden.Kannattaa katsoa Yleisradion kanavia niin ei tule tyhmiä mainoksia.
Minulla on vielä mehupullona vissiin yksi tuollainen 88. Tai en minä tiedä... Näkömuisti muistaa pullon jossa on musta etiketti jossa on valkoisella 88. Se on kyllä vanhempien perintöä enkä ole juoman laadusta ollenkaan tietoinen.Ehdottomasti paskinta ikinä oli nuoruudessani Alkon valikoimiin kuulunut suomalaisvalmisteinen (!) Viski 88, jonka maku toi mieleen väkiviinapullon, johon on sekoitettu Rajamäen tehtaan ilmastointiputkista kaavitut ruskeanharmahtavat pinttymät.
Moi, @Uleåborgir! Kertoiko Käyttis terveisiä?
Myönnä pois, olit puskassa stalkkaamassa kun @Punamusta kuvas.Enpä oikein tiedä. Video vaikuttaa feikiltä. Kuka tän kuvas muka?
Mitään en myönnä. Vai onko sulla jotain todisteita?Myönnä pois, olit puskassa stalkkaamassa kun @Punamusta kuvas.
No, ei. En ainakaan julkaise.Mitään en myönnä. Vai onko sulla jotain todisteita?
Haha. No en mä sitten oo mitään tehnyt.No, ei. En ainakaan julkaise.
Kato meillä wanhuksilla on sellainen kun yksityisyys. Kaikkea ei pidä julkaista, edes nuorisosta.Haha. No en mä sitten oo mitään tehnyt.
Joo kiitos. Jos laittaisit musta kuvan, niin muut saattaisi ymmärtää, että mä olen oikeasti Juhani Tamminen.Kato meillä wanhuksilla on sellainen kun yksityisyys. Kaikkea ei pidä julkaista, edes nuorisosta.
No, kait sitä saa omaa nimimerkkiä arvailla. Mä en lähre tonne.Joo kiitos. Jos laittaisit musta kuvan, niin muut saattaisi ymmärtää, että mä olen oikeasti Juhani Tamminen.
Luulisin kans, että saa. Nyt kun kaikki menitte halpaan, niin voin paljastaa, että en oikeasti ole Tami.No, kait sitä saa omaa nimimerkkiä arvailla. Mä en lähre tonne.
Ex-tyttöystävä oli vastaava kylmien käsiensä kanssa. Huoh, 30 vuotta sitten ja siitä muutama eteenpäin. Ne kädet tietyissä mestoissa... argh.Kohta saunaan lämpeämään. Meikäläisen kädet ovat aina jääkylmät. Ehkä sitä sattuu vain olemaan kylmäverinen ihminen. En keksi muutakaan selitystä.
Tuleeko teillekin aina kauhea myötähäpeä, kun joku tägää teidä, koska oma nimimerkki on niin tyhmä? Mulla tulee ihan joka kerta. Tai oikeastaan kaikilla on varmaan niin paljon parempi nimimerkki, että ei varmaan tule kenellekkän.