Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 388
  • 66 747

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Samaan aikaan Etelä-Amerikassa:
Silmitöntä rasistista väkivaltaa ja jatkuvia viharikoksia.

Yle ja HS: ei sanallakaan mainintaa koko asiasta. Ei sanallakaan. Kohtalaisen räikeää mielipidevaikuttamista. Onneksi on internet ja ulkomaiset uutislähteet.
Olisko muuten Etelä-Afrikka eikä Etelä-Amerikka?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Töistä vapauduttu. Nyt syön herkullista kanaa ja riisiä, jonka jälkeen käyn suihkussa, jonka jälkeen puen päälleni, jonka jälkeen aion hipsiä hallille. Kiitos kysymästä.
Aivan, Jokereiden runkkarihan alkoikin jo tänään. Hyvä kun muistutit! Pitää siis töräyttää Viaplay parin tunnin päästä tulille. Muakin kiinnostaisi kovasti päästä katsomaan Pelicansin kauden avausta. Mulle on kuitenkin merkattu ens perjantai iltavuoroksi, joten pitää koittaa saada vaihdettua se aamuvuoroksi, niin haaveeni voi käydä toteen :)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Töistä vapauduttu. Nyt syön herkullista kanaa ja riisiä, jonka jälkeen käyn suihkussa, jonka jälkeen puen päälleni, jonka jälkeen aion hipsiä hallille. Kiitos kysymästä.
Jos olisin jeesusklaanissa, niin toteaisin vain: Herra, anna hänelle anteeksi mitä hän tekee, sillä hän ei tiedä mitä tekee.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kyllä vain, sain esitelmän valmiiksi hetki sitten. Kirjoitin siihen kolme diaa tekstiä sekä lähdedian. Lyhyt esitys, mutta tiivistää mielestäni aiheen riittävän hyvin ja on kirjoitettu selkeästi ynnä kauniilla fontilla. Aihe on muuten Suomen padot ja niiden juoksutukset.

Väsyttää paljon, mutta luojan kiitos tuo esitys on valmis. Eikä sen tekemiseen kulunut kuin tunti. Minulla oli viime viikolla monta kymmentä tuntia aikaa tehdä se, mutta vasta nyt oli toiminnan aika. Parempi toki myöhään kuin ei milloinkaan.

Jätät vaan kato kirjoittamatta viestin joka kerta kun kuuntelet musiikkia tälle palstalle, niin aikaa löytyy varmasti myös kouluhommiin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmiset on valitelleet että on kamalasti hirvikärpäsiä. Itse on ole kamalan paljon tavannut. Puolukassa käydessä ei ole näkynyt. Muistan vuosia kun kuuli kun kärpänen pärisi paikalle ja kopsahti takkiin tai hattuun. No tänä vuonna ei ole näkynyt. Eikä ole edes sienimetsältä tarttunut mukaan. No ehkä hirvikärpäset(kään) tykkää minusta...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jokereiden kausi näköjään on alkanut. Monikohan on käynyt kirjoittamassa johonkin someen, kuinka ei voisi vähempää kiinnostaa.

Minua kiinnostaa. Jäin yhteen hämeenlinnalaiseen ravintolaankin katselemaan peliä kun täällä näkyy tuo avausmatsi.

Ei pitänyt alunperin olla näinkään kauaa olla kaupungissa ja en ottanutkaan takkia mukaani. Se oli virhe sillä kohta ulkona on varmaan kylmä ja voi paleltaa. Tämä kaupungilla hengailu onkin nimittäin taas venynyt hetkestä isommaksikin hetkeksi.

Mutta hyviä nämä alkoholittomat oluet ja drinkitkin joita olen nyt illan aikana juonut. Ei alkoholiton elämä näiden juomienkaan avulla niin hassumpaa ole. Ainoa vain ettei näistä juomista humallu mutta sosiaalinen pitää uskaltaa olla selvinpäinkin ja hauskaakin voi pitää muutenkin kuin vain olemalla kännissä. Nuo onkin niitä syitä siihen miksi enää kännissä olemista kaipaan, silloin on mukamas johonkin rajaan asti hauskaa, on rohkeampi ja sosiaalisuus lisääntyy.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nuo onkin niitä syitä siihen miksi enää kännissä olemista kaipaan, silloin on mukamas johonkin rajaan asti hauskaa, on rohkeampi ja sosiaalisuus lisääntyy.
Juu kyllähän sitä humalassa on jotenkin vapautuneempi ja ei niin ujo kuin yleensä. Tosin vaikutus voi olla toisilla hyvinkin toisenlainen ja he muuttuvat agressiivisiksi. Jännä ilmiö.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vitsi. Vähän himottais lähtee Turkuun kattoo tuo Inter-KuPS. Lokakuun puolvälissä
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitähän mahtaa kuulua palstan entiselle viralliselle köyhälle Kirjoittelijalle? Vaikuttaako jollain toisella palstalla? Vai suunnitteleeko jo tulevia reissuja maailman toiselle puolelle NHL-peleihin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis funtsikaa sitä eroa teissä alku- ja loppuviikosta. Säikähdätte omaa varjoakin ja sitten kikatatte kaikelle kuin mitkäkin pikkutytöt.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pitkään olen itsekin tiennyt sen että olen hyvä kirjoittaja. Tämä on ollut pakko alkaa uskomaan kun sitä on niin monet sanoneet ja kehuneet. Olen vain huomannut, että sitä on uhkarohkeaa mennä sanomaan itseään hyväksi kirjoittajaksi, sillä tuo on herkkä aihe. Varsin usein sillä hetkellä kun kehuu itseään hyväksi kirjoittajaksi joku tuleekin sanomaan äkkiä että tuo ja tuo on ainakin virheellisesti kirjoitettu.

No kirjoittamisen lisäksi olen ruvennut enenevässä määrin uskomaan myös siihen että olen myös hyvä valokuvaaja. Ainakin minulla olisi potentiaalia myös valokuvaajaksi sillä tässä viime päivinäkin olen onnistunut napsimaan aika kauniita kuvia, ainakin omasta mielestäni. Toki sekin tekee paljon että kuvattavat kohteet ovat olleet kauniita ja hyviä kuvauskohteita.

Nyt äsken valokuvasin hiukan Hämeenlinnan katuja syysiltana ja valokuvista tuli ihan hienoja. Tietenkin minulla ei ole kuin kännykän kamera käytössä mutta hyviä kuvia sitä silläkin saa. Aika kaunis on Hämeenlinna myös syysiltaisin.

Niin kuin jo aiemmin todettua, vietin tänään ihan kivan illan. Alunperin minun piti tehdä vain kävelylenkki mutta sitten poikkesin ensin Amarilloon alkoholittomalle drinkille. Se kun olikin yllättävän hyvänmakuinen niin menin sellaiseen ravintolaan kuin Voudin kellariin tarkoituksenani juoda toinenkin alkoholiton drinkki. No sen joinkin ja siellä ravintolassa sattui tulemaan tv:stä Jokereiden KHL-avausmatsi joten jäin vahtaamaan tuon pelin loppuun. Pelin jälkeen kävin pitkästä aikaa Subwayssa iltapalalla ja sitten vielä poikkesin juomaan alkoholittoman oluen erääseenkin ravintolaan.

Kiva ilta, mutta ei noita raaski jatkuvasti viettää. Tämäkin ilta kustansi kuitenkin sellaiset 35 euroa. Nyt olisi pitänyt olla tarkka rahan käytön kanssa kun rahaa pitää olla vuokratakuun maksamiseen mutta kai tästäkin tilanteesta taas jollain tavalla selviää?

Hyvä ilta ja vuorokausi muutenkin on tullut vietettyä. Kivaa viettää aikaa välillä jossain muuallakin kuin kotona ja täällä kuntoutuskeskuksessa. Ja äsken vielä keitin kahvit, ei mitään järkeä juoda kahvia tähän aikaan illasta enää mutta teki mieli kahvitella vielä päivän lopuksi.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Upea uudistus nämä upotukset. Menkääpä esittäjä tai biisi edellisestä viestistä-ketjuun, ja laittakaa kaikki ne youtube-upotukset soimaan samaan aikaan!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvää yötä ja huomenta. Tiedättekö tekin sen tunteen, kun on oikein hyvin levännyt olo? Joo no en mäkään. No joka tapauksessa hyvää keskiviikkoa kaikille.
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvää yötä ja huomenta. Tiedättekö tekin sen tunteen, kun on oikein hyvin levännyt olo? Joo no en mäkään. No joka tapauksessa hyvää keskiviikkoa kaikille.
Toisinaan tai useinkin väsyttää joo. Mutta huomaan, että jos mieli ja olo on hyvä, niin eipä niin paljoa väsytä. Aamupäivällä pari mukia kahvia, auttaa paljon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onkohan ksylitoli kuinka addiktoivaa kampetta? Tuntuu, että mulla on joku riippuvuus sitä kohtaan. Nyt on töissä yhtä tyynyä vaille tyhjä pussi ja yritän säästellä sitä edes lounaan jälkeen jauhettavaksi, mutta käsi hamuaa laatikolle koko ajan. Vai sopiikohan tähän sama kuin kaverin kuvailu omasta tupakoinnistaan: "en mä riippuvainen siitä ole, se on vain tapa"? Pitääkö olla huolissaan?

Tossa olis kyllä parin sadan metrin päässä kauppa, mutte ne myy vain pahaa purkkaa, sitä perussinistä Jenkkiä ja jotain muuta. Pahasta purkasta muistui mieleen Pudasjärven ABC. Siinä tuli joku vuosi sitten silloin tällöin pysähdyttyä matkalla pohjoiseen. ABC:n miesten WC-tiloissa oli kortonkiautomaatti, jonka kylkeen oli kirjoitettu tussikynällä "oli pahhaa purkkaa =(". Tuo hymiö kruunasi toteamuksen ja vaikka vitsinä onkin vanha, niin tuon nähdessä se sai joka kerta ainakin hymähtämään. Voi johtua siitä, että pohjalla oli useampi tunti autossa istumista. Onkohan tuo pettymyksen täyteinen toteamus vieläkin nähtävissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös