Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 306 516
  • 66 730

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikenlisäksi minun kaunis ja hieno allekirjoitus, joka ennen oli joukkueen sinisen värinen on tätä nykyään harmaa. Kaikki on lopussa. Vaikka värejä ei ollutkaan olemassa Lukon mestaruuden aikana, niin ei tämä nyt näin voi olla!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Antakaa mäkin huudan, minäkin huomaan että jokin on eri tavalla kuin ennen.

Tämä tämmönen yö-teema on ihan hieno. Taidan käyttää tätä. Vai tekeekö tämä sokeaksi? Se toinen juttu minkä piti tehdä sokeaksi ei vielä ole purrut. Stevie Wonder on eri tapaus, mutta se onkin semmonen himorunkkari ettei tottakaan, aina keikoillaankin se soittaa vain toisella kädellään pianoa, toinen aiheuttaa sitten sen karmeen smailin ja päätakakenossa huojumisen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan paska tämä uusi jatkoaika. Ennen kaikki oli paremmin. #sillokumääolinarmeijas
Tahdon sen ikivanhan kirkkaansinisen layoutin (jonnet ei muista) takaisin, joka sattui silmiin joka saatanan hetki. Siinä sitä tunsi elävänsä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
No huh, onpa erikoisen näköinen Jatkis. Miten tätä käytetään nyt?
 

Barney

Jäsen
Tämä tämmönen yö-teema on ihan hieno. Taidan käyttää tätä. Vai tekeekö tämä sokeaksi?
Yö teki ainakin Olli Lindholmin kuuroksi tai sitten hän ei vain jostain muusta syystä kuunnellut tekeleitään ennen niiden julkaisua. Toisaalta Olli oli Porista, joten sekin voi selittää jotain. Nykyäänhän Olli ei taida pahemmin nähdäkään.

Timo T.A. Mikkonen
Michael Jackson
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Missä ihmeessä on *merkitse kaikki osiot luetuiksi*? Ei perkele, en suostu en leiki, ellei tämä löydy!
Siellähän se on yläpalkissa ihan näkyvillä. Tai vaihtoehtoisesti valikossa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oletteko herrat kuulleet ettei miehen aina tarvitse olla valmis/halukas seksiin eikä kaikki miehet ajattele koko ajan seksiä. Keskustelimme muistaakseni tästä aiheesta miehen kanssa ekoilla treffeillä. Nyt tuli tuo Ylen juttu vastaan ja halusin jakaa sen kanssanne. Oikeasti halusin kokeilla tuota uutta ominaisuutta... upotettua linkkiä vai mikä lie.

Murray kuuli haastattelemiltaan miehiltä myös miten vaikea heidän on kieltäytyä seksistä, jos naispuolinen kumppani sitä ehdottaa. Moni mies koki naisten ottavan kieltäytymisen henkilökohtaisena loukkauksena, ja siksi miehet suostuivat seksiin vaikka eivät olisi sitä itse halunneetkaan.
Kyllä akat on kamalia... Ne ei joko itse anna tai sitten suuttuvat jos ei mies tahdo. No joo... Loppujen lopuksi asia (seksi parisuhteessa) pitää ottaa vakavasti... seksi on kivaa tai siis pitäisi olla eikä mitään pakkopullaa kummallekaan osa puolelle. Mutta aina ei halut käy yhteen ja asioista pitää pystyä puhumaan ja sopimaan. Ei minulla muuta...

 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Oletteko herrat kuulleet ettei miehen aina tarvitse olla valmis/halukas seksiin eikä kaikki miehet ajattele koko ajan seksiä.

Ei olla kuultu, vaikuttaa urbaanilegendalta tuommoinen. Jos joku mies on tuommoista joskus jossain sanonut, niin todennäköisesti on vain koittanut päästä pöksyihin sanomalla mitä nainen haluaa kuulla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse en oikein tykkää. Joutsenlaulu pärähtää soimaan joka kerta kun avaan Jatkoajan. No parempi tämä kuin Mamba-teema.

Mä tykkään näistä yläpalkista satunnaisesti tipahtelevista Olli Lindholmin naamoista, vaikka vähän ne samalla surettaakin. Laulua voi muuten vaihtaa, siellä on vaihtoehtoina myös Rakkaus on lumivalkoinen ja tää uusi, julkaisematta jäänyt Yön kappale "Porin syksy" joka yliajaa laitteesi ääniasetukset ja tuuttaa puolen tunnin ajan 185 desibelin voimalla tulevaa ääntä liitutaulun raapimisesta haarukalla. Vaihdoin tietty heti Joutsenlaulun pois ku löysin tän valikon, ja kokeilin vähän aikaa tota toista, mutta en mä saatana kestänyt sitä, pakko oli ottaa toi liitutaulun raapiminen.

Täällä töissä tultiin kyllä huutamaan että mitä vittua sä teet kun koko konttori alkoi raikaamaan liitutaulun raapimisääniä, mutta kun selitin syyn ja vaihtoehdot, sain palkankorotuksen ja ylennyksen, minut valittiin seuraavien 195 kuukauden työntekijäksi ja sain koko muun henkilöstön kulttuurisetelit omalle Smartum-tililleni.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jatkoajan uusi formaatti on kyllä paska. Vanha oli selkeämpi. Viestit ei erotu toisistaan, eikä oma kirjoituslaatikko. Kakka uudistus.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Jostain toisesta ketjusta bongasin nimimerkin @White Wolf, joka on hieno tunnus. Mun mielestä olisi tosi kiva jos se ajan saatossa profiloituisi sellaiseksi sovittelevaksi, muita kuuntelevaksi ja korostetun kohteliaaksi sekä kanssakeskustelijoita kunnioittavaksi kirjoittajaksi.

Ihan muuten vaan olisi siis kiva. Ei siksi että se aiheuttaisi mitään hauskoja kontrasteja mihinkään muihin nimimerkkeihin verrattuna.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oletteko herrat kuulleet ettei miehen aina tarvitse olla valmis/halukas seksiin eikä kaikki miehet ajattele koko ajan seksiä. Keskustelimme muistaakseni tästä aiheesta miehen kanssa ekoilla treffeillä.
Kyllä tämä näin vanhemmiten on avautunut. Tosin mitä tulee ekoihin treffeihin, niin niillä mua on panettanut ja oon ajatellut seksiä. Aina.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jos palataan vielä yläaste aikaan, niin kai se edes auttoi tuota "häiriköimistö", että mun on todella vaikea keskittyä asiaa, mikä ei kiinnosta. Kun jälkikäteen miettii niin nuo kaikki perseilyt tapahtui juuri joko ruotsin- tai kemiantunneilla. Täälläkin jää moni pitkä viesti lukematta, jos se on liian pitkän näköinen, eikä herätä minussa kiinnostusta heti alussa.


Muutenkin mulla pitää olla kokoajan jotain tekemistä käsillä. Joko pyöritettiin kynää tai säädettiin jotain viivottimella.

Et ole yksin näiden "ongelmien" kanssa. Minulla ainakin on ihan samanlaisia "ongelmia". Minun on esimerkiksi vaikea keskittyä lukemiseen, silloinkin vaikka aihe olisi mielenkiintoinen. Etenkin pitkät tekstit jäävät liian usein lukematta.

Ja minulla pitää olla myös tekemistä käsillä koko ajan.Yhä nykyäänkin. Kai sen vuoksi pidän älypuhelintakin niin paljon kädessäni.

Minulla on ongelmia siis myös joihin olisi kiva kuulla onko täällä jollain parannuskeinoa. Mikä auttaisi siihen että tulisi luettua entistä enemmän ja keskittyminen lukemiseen paranisi? Mistä lisää aiheita kirjoittamiseen ja bloggaamiseen? Ja minua on myös vaivannut usein se että pyörittelen niitä samoja musiikkikappaleita kerta toisensa jälkeen ja kyllästyn lopulta niihin. Maailma on täynnä musiikkia, mutta miten löytää sen musiikin äärelle?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oletteko herrat kuulleet ettei miehen aina tarvitse olla valmis/halukas seksiin eikä kaikki miehet ajattele koko ajan seksiä. Keskustelimme muistaakseni tästä aiheesta miehen kanssa ekoilla treffeillä. Nyt tuli tuo Ylen juttu vastaan ja halusin jakaa sen kanssanne. Oikeasti halusin kokeilla tuota uutta ominaisuutta... upotettua linkkiä vai mikä lie.


Kyllä akat on kamalia... Ne ei joko itse anna tai sitten suuttuvat jos ei mies tahdo. No joo... Loppujen lopuksi asia (seksi parisuhteessa) pitää ottaa vakavasti... seksi on kivaa tai siis pitäisi olla eikä mitään pakkopullaa kummallekaan osa puolelle. Mutta aina ei halut käy yhteen ja asioista pitää pystyä puhumaan ja sopimaan.
Fake News. Tässä meidän taloudessamme ei olisi varmaan yhtään päivää ilman panemisia jos minä en antaisi pakkeja. Eikä täällä suututa tuommoisista. Onneksi kuitenkin eilen sain antibioottikuurin poskiontelotulehdukseen, niin on alibikin tällä kertaa hyvässä kunnossa. #miesflunssa #AlBundy
 

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
Jostain toisesta ketjusta bongasin nimimerkin @White Wolf, joka on hieno tunnus. Mun mielestä olisi tosi kiva jos se ajan saatossa profiloituisi sellaiseksi sovittelevaksi, muita kuuntelevaksi ja korostetun kohteliaaksi sekä kanssakeskustelijoita kunnioittavaksi kirjoittajaksi.

Ihan muuten vaan olisi siis kiva. Ei siksi että se aiheuttaisi mitään hauskoja kontrasteja mihinkään muihin nimimerkkeihin verrattuna.
Katos vaan...
Avautui se, että vaikka ite ei omasta nimimerkistä aina tykkää ja vaihtoakin suunnitellut välillä, niin toisille se saattaa olla hieno.
Kiitokset!

Yritetään profiloitua tuohon suuntaan. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös