Tänään heräsin sängystäni. Minulla oli peitto päällä, ja tyyny pään alla. Melkoinen sattuma, sanoisin! Pakko vielä huomauttaa, että sänky josta heräsin, sijaitsi kodissani, tarkemmin sanottuna kodin makuuhuoneeksemme valikoidusta huoneesta, joten kaikki oli heti aamusta mallillaan!
Heräämisen jälkeen menin keittämään kahvia, ja kun kahvi oli keittynyt, join kahvin. Laitoin sinne sekaan vähän maitoa. Rasvatonta se oli, rasvatontapa hyvinkin. Pikkulusikalla hieman sekoittelin kyllä vielä, jotta maito mukavasti leviäisi koko kahvin sekaan. Pidin kupista kiinni käsilläni ja sitten kallistin sitä suuhuni, ja tämän johdosta kupista valui suuhuni kahvia. Sitten nielaisin kahvin. Olenpas pirteänä nyt, se kahvista johtuu varmaan juu, tsuppaduu!
Talossamme on ikkunoita. Ikkunat ovat lasia. Taivas oli sininen, paitsi niissä kohdissa missä oli pilviä, niissä kohdissa taivas oli jotain valkoisen ja harmaan välimaastosta. Pilvet liikkuvat taivaalla, joten välillä ne kohdat, jotka ovat sinisiä, muuttuvat valkoisiksi, ja toki myös päinvastoin. Muuttuvaa on tämä elämämme kulku! Kuin myös taivaskin! Pilviä!
Vesi on märkää, aurinko kuuma. Minulla on kaksi kättä. Päässäni on kaksi silmää, ja hiuksia. On siellä muutakin. Laitoin tänään vaatteet päälle. Nyt näpyttelen tietokoneen näppäimistöä, ja näppäimien painalluksista tietokoneen ruudulle ilmestyy kirjaimia. Kirjaimet muodostavat sanoja, ja sanat lauseita, jotka kertovat totaalisen yhdentekevää ja mitäänsanomatonta tarinaa tämänpäiväisestä aamustani kaikille niille onnettomille ressukoille jotka ovat tämän sonnan lukemiseen käyttäneet kallisarvoisia sekunteja elämästään, sekunteja, joiden aikana olisi voinut tehdä jotain mielekästäkin eikä vain lukea tätä liirumlaarumia. Kenties tämän tekstin lukemiseen hukatut sekunnit nyt sitten aiheuttavat sen, että sinä jäät rekan alle, ja näin ei olisi tapahtunut jos et olisi tämän tekstin lukemiseen aikaasi käyttänyt vaan olisit lähtenyt aiemmin liikkeelle, jolloin olisit ehtinyt rekan alta pois. Jos näin käy, sori siitä, omaiset ja muu juhlaväki, te siellä Jatkoajan nimimerkin hautajaisissa, tosi valitettava juttu hei! Olen pahoillani, surunvalittelut, levätköön hän rauhassa, taivas on sininen ja valkoinen ja tähtösiä täynnä, niin on nuori sydämeni, ajatuksia täynnä.
Nyt keksin vielä runon:
There were is a road
There is also a mill
Oujee!!! Rokki!!