Sehän tässä vanhenemisessä onkin niin kummalista. Fyysinen ikä tuntuu +20 vanhemmalta ja henkinen -20. Oikea ikä jossain siinä välissä.Mieheksi valmistutaan keskimäärin noin 35-vuotiaana. Siinä kohtaa alkaakin kroppa temppuilemaan ja vastaavaa, joten valmiina ja ehjänä miehenä ehtii keskimäärin olla noin 6-12 kk.
Ai noin. Mulla toisinpäin. Fyysisesti nuori, mutta henkisesti mummojen ja pappojen tasolla.Sehän tässä vanhenemisessä onkin niin kummalista. Fyysinen ikä tuntuu +20 vanhemmalta ja henkinen -20. Oikea ikä jossain siinä välissä.
Molempia, mutta katsella varmaan enemmän.Minulle jäi epäselväksi se, aiotko katsella toisten pelaamista vai pelata ihan itse. Jälkimmäinen on kyllä parempaa tekemistä. Vietä mukava sunnuntai. Meikäläinen on tänään kavereiden kanssa.
Kerro toki pari.Tapasin eilen baarissa naisen joka kertoi arveluttavia natsivitsejä. Taisin rakastua.
Tapasin eilen baarissa naisen joka kertoi arveluttavia natsivitsejä. Taisin rakastua.
Laitoin hälle äsken videon missä oli musiikkina Frendien tunnari ja teksti Friends oli korvattu tekstillä Reich. Pääosissa olivat kyseisen valtion ns. vahvat miehet + Eva Braun. Piti näkemästään.Veikkaan että yksi oli se missä lauleskellaan Colonel Bogeyn sävelellä natsijohtajien kiveksistä.
Voi vittu, mää oon aina saanu sakkoa ja lähestymiskialtoo.tai hakata tattia web-kameran edessä ja siitä maksetaan hyvin, niin miksi ei.
Hetki vielä ja sitten kouluun. Ulkona vaikuttaa olevan melko kosteaa. Harmi että lämmin kesä on viimeisimmillään. Normaalia vuodenaikojen vaihtelua, vaan viihdyn lämpimässä niin hyvin. Mitenhän tuon puhelimen värinäominaisuuden saisi pois päältä... aina kun tulee viesti WhatsAppiin, pirisee. Inhoan sitä pirinää.
Keittohommiksi meni kun kirjolohi oli tarjouksessa. Perunaa, sipulia, porkkanaa, suolaa, lohta ja purkki kermaa. Tuota saakin sitten syödä 3-4 päivää.Ite syön enimmäkseen monipuolisesti. Syöminen on mukavaa, kun lautasella on monenlaista sorttia.
Nyt tosin on ukko kipeä, ja pääasiassa nestemäistä ravintoa käytössä + pieniä välipaloja. Sanoi tossa yks töissä, että miksi et mee kotiin, mutta en mee. Iltapv onkin touhua paljon, kun tuuraan toista työntekijää.
Huilin sitten illan.
Joo, ja nyt loppuu turha valittaminen.