Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 317 080
  • 66 800

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Honkavaara on parasta, mitä HIFK on tälle planeetalle antanut!

Banzai!
 

ace

Jäsen
Mieheksi valmistutaan keskimäärin noin 35-vuotiaana. Siinä kohtaa alkaakin kroppa temppuilemaan ja vastaavaa, joten valmiina ja ehjänä miehenä ehtii keskimäärin olla noin 6-12 kk.
Sehän tässä vanhenemisessä onkin niin kummalista. Fyysinen ikä tuntuu +20 vanhemmalta ja henkinen -20. Oikea ikä jossain siinä välissä.

En tykkää yhtään tulla vanhaksi ja tunnustusketjun hengessä jopa vähän pelkään.
 

ace

Jäsen
Tänään olin syntymäpäiväjuhlissa joissa kolme ruotsalaista kollegaa lauloi Karaokea ahtaassa VIP huoneessa taukoamatta. Kohteliasisuudesta yritin kaikkeni ja kuuntelin "hienoja" esityksiä, mutta siinä vaiheessa kun mentiin Herrey's Digiloo Digilei, oli pakko kiittää kohteliaasti ja lähteä kotiin.

Koskaan en ole kuullut että joku yrittää laulaa Bohemian Rhapsodyn, mutta sekin tuli koettua tänään. Annoin sen heille anteeksi kaikesta huolimatta,
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Huolettaa. Äidillä todettu syöpä. On kuulemma hyvänlaatuinen ja leikataan 2 kuukauden päästä. En minä noista kuitenkaan mitään tiedä, että voiko nuo kuitenkin miten herkästi muuttua pahanlaatuisiksi ja onko tuo diagnoosi muutenkaan varmasti paikkansapitävä? Vasta on toipunut vaativasta sydänleikkauksesta ja sen kanssa on muutenkin ollut vielä jotakin ongelma, eli ei ole täysin parantunut siitäkään.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tähän ketjuun jokin aika sitten nimimerkit @ace ja @heavylutaa18 kirjoittelivat alkoholiongelmastaan. En jaksa nyt niitä viestejä lähteä hakemaan, koska matka on niin pitkä ja kondis hutera, mutta näin on. Nyt kirjoittelen omasta näkökulmasta. Toissa viikolla otin koko viikon ja eilen taas, mutta nämä ovat ennalta suunniteltuja juttuja. Pystyn helposti olemaan vaikka puoli vuotta juomatta, jos sitten puolen vuoden jälkeen saan tintata kunnolla. Ja ensi viikonloppuna otan kesälle ja sen muistolle. Sitten pidän taas pitkän tauon kuningaasta. Mulla ei siis ole alkoholiongelmaa, mutta pystyn samaistumaan kyseisten kavereiden tilanteeseen, eikä se ole kehuttava. Teidän kavereiden pitäisi ottaa itseänne niskasta kiinni ja olla vaikka loppuvuosi juomatta. Keksikää jotain muuta tilalle. Yksin juominen on lopun alku ja se tie on pitkä ja karu. Siivotkaa, kokkailkaa, ihan vittu mitä vaan, mutta älkää dokatko. Siitä ei seuraa pitkässä juoksussa mitään hyvää.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alle tunnin päästä alkaa päivän eka CS peli ja ne jatkuu johonkin kymmeneen saakka. Voisi vaan istua kotona koko päivän. Mutta toisaalta jaksaako siihen oravanpyörään lähteä?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Televiissiossa kuvataan hidastettuna ruotsalaisen korkeushyppääjän persetintä ja selostaja toteaa: "No niin, nyt täällä menee selostajiltakin vehkeet sekasin..." Höhöh. Tirsks.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tapasin eilen baarissa naisen joka kertoi arveluttavia natsivitsejä. Taisin rakastua.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teilläkin joku kellonaika, mihin asti kittaatte täböö tai lasketteks te määriä, siis jos seuraavana päivänä pitää esittää selvää?

Jorpakkoon tulin kaljalle kun ringissä voi lähteä käsistä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Veikkaan että yksi oli se missä lauleskellaan Colonel Bogeyn sävelellä natsijohtajien kiveksistä.
Laitoin hälle äsken videon missä oli musiikkina Frendien tunnari ja teksti Friends oli korvattu tekstillä Reich. Pääosissa olivat kyseisen valtion ns. vahvat miehet + Eva Braun. Piti näkemästään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen viime aikoina kirjoitellut ajatuksista ja varsinkin valitettavasti negatiivisista ajatuksista pääni sisällä. Yleensä en tällaisista asioista kirjoittele ja puhu, mutta nyt kun on selkeästi ollut sellaista alakuloisuutta ja päässäni on pyörinyt poikkeuksellisen paljon negatiivisia ajatuksia niin olen nähnyt ajankohtaiseksi kirjoittaa näistä asioista.

Olen joku hetki kirjoittanut kuinka negatiiviset ajatukset ovat vähentyneet päässäni ja tilalle on tullut positiivista ajattelua taas. Olen luullut että nyt nuo negatiiviset ajatukset hiljentyvät päästäni mutta eivät ne olekaan lähteneet niin vain pois. Vaan joku toinen hetki on kuitenkin palannut siihen tilanteeseen että olen ajatellut taas noita samoja negatiivisia ajatuksia. Viime päivät ja viikot ovat oikeastaan olleet vuoristoratamaisia, tunteet ovat heittelehtineet iloisista tunteista aina varsin alakuloisiin tunteisiin mutta se kai kuuluukin siihen surutyöhön.

Kun on ajatellut että nyt tämä elämä lähti taas tästä iloa kohti niin se onkin ollut liian aikaista sanoa niin. Pari hetkeä myöhemmin on voinut olla taas alakuloinen fiilis. Ja on saanut huomata itsensä kelaamassa niitä samoja negatiivisia ajatuksia ja tunteita.

Nyt minulla on ollut tässä jo kuitenkin melko pitkään, ainakin muutaman tunnin ajan jo rauhallinen ja tyyni mielentila. Ihana mielenrauha on vallinnut päässäni. Ei ole ollut sellaista rauhattomuutta ja on osannut jo nauttia vain siitä hetkestä ja olla läsnä siinä. Enkä ole muistaakseni koko päivänä oikeastaan kelannut noita surullisia asioita. Tämä on ainakin jo selkeää eteenpäin menemistä, mutta onhan tässä jo pari viikkoa tullutkin oltua alakuloisissa fiiliksissä ja myös puhuminen sekä kirjoittaminen ovat auttaneet paljon ajatusten ja tunteiden läpikäymisessä.

Malttaako tässä edes nukkumaan mennä kun on niin kivan rauhallinen mielentila? Haluaa vain nauttia tästä ja se on iso juttu kun haluaa nauttia jostain. Eikä vain kelaa niitä negatiivisia ajatuksia. Onhan tämä elämä rankkaa välillä mutta se täytyy vain hyväksyä että menehtymisetkin kuuluvat elämään. Vaikka vaikeaa se tietenkin onkin.

Tästä tuli nyt tällainen viesti. Hieman outo? Mutta halusin kirjoittaa niistä ajatuksista ja tuntemuksista joita olen käynyt läpi viime aikoina. Äskenkin oli kiva istuskella aurinkoisella parvekkeella kun oli tyyntä sekä ulkona että pääni sisällä.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
YLE 2 näyttää parhaillaan dokkaria nettikamera-seksibisneksestä.

Ensinnäkin yllätyin miten isosta kokonaisuudesta on kyse. Tuolla on ihan satojen työntekijöiden firmoja, ns. mallitoimistoja, jotka mm. valvovat että palkkaamansa ihmiset esiintyvät pyydettyinä ajankohtina, ja tarjoavat huoneita palveluiden kuvaamisiin. Jopa erilaisia koulutuksia käydään ja kerrotaan mitkä seksilelut ovat in tällä hetkellä jne. Nämä sadat työntekijät eivät siis ole pelkästään itse malleja. Olen tutustunut kyseisiin nettisivuihin joskus, mutta olen luullut kyseessä olevan ihan vain yksityishenkilöiden omatekoisia esiintymisiä, joille palkka maksetaan nettisivuja pyörittävän puljun toimesta.

Kyllä mä aika hyvin tavallaan ymmärrän noita, jotka tuohon rupeavat. Jos moraali vain kestää muutaman tunnin viikossa hieroa römpsää tai hakata tattia web-kameran edessä ja siitä maksetaan hyvin, niin miksi ei. Helppo ja osalle ehkä jopa ihan mukava tapa tienata rahaa. Ei sillä että itse haluaisin mennä hakkaamaan pientä kulliani koko maailmalle, mutta ymmärrän niitä jotka valitsevat kyseisen ratkaisun köyhyyden sijaan.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kesälomalla on nyt tekeminen vähentynyt, mutta herätykseni vain aikaistuvat. Päivät ovat olleet pitkiä. Pian ne vasta pitkiä ovatkin. Jaksankohan minä. Ehkäpä minä jaksan. Nyt vain pitää ottaa itseäni niskasta kiinni ja vähän reipastua. Huomenna töihin ja tällä viikolla pitää vielä raahautua kouluunkin käymään. Tänään heräsin 7.40, eilen 7.00 ja lauantaina 8.00. Sinänsä ei haittaa herätä aikaisin, näin ehtii tekemään paljon päivän aikana, mutta aika nopeasti olen kovin univelkainen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hetki vielä ja sitten kouluun. Ulkona vaikuttaa olevan melko kosteaa. Harmi että lämmin kesä on viimeisimmillään. Normaalia vuodenaikojen vaihtelua, vaan viihdyn lämpimässä niin hyvin. Mitenhän tuon puhelimen värinäominaisuuden saisi pois päältä... aina kun tulee viesti WhatsAppiin, pirisee. Inhoan sitä pirinää.

Mykistät vaan sen Whatsappin keskustelun mistä et halua ilmoituksia. Mulla kaikkien WA-ryhmien ilmoitukset mykistetty. Eli klikkaat sitä keskustelun nimeä ja sitten valitset mykistä ja kuinka pitkään.
 

Glove

Jäsen
Kauppaan pitäs mennä ostamaan jotain syötävää. On tuolla jääkaapissa kyllä leipää ja jotain sen päällekin, että ei tässä nälkään kuolla vaikken kaupassa kävisikään. Mutta onhan se parempi jos syö monipuolisesti ja muutakin kuin leipää. Perunoitakin on, joten täytynee ostaa jonkun eläimen selkälihasta niiden kaveriksi.
 

Glove

Jäsen
Ite syön enimmäkseen monipuolisesti. Syöminen on mukavaa, kun lautasella on monenlaista sorttia.
Nyt tosin on ukko kipeä, ja pääasiassa nestemäistä ravintoa käytössä + pieniä välipaloja. Sanoi tossa yks töissä, että miksi et mee kotiin, mutta en mee. Iltapv onkin touhua paljon, kun tuuraan toista työntekijää.
Huilin sitten illan.
Joo, ja nyt loppuu turha valittaminen.
Keittohommiksi meni kun kirjolohi oli tarjouksessa. Perunaa, sipulia, porkkanaa, suolaa, lohta ja purkki kermaa. Tuota saakin sitten syödä 3-4 päivää.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Kannattaa leikata niitä varpaankynsiä ja muutenkin pitää huolta jaloista ettei käy näin

Linkki Iltalehteen ja kait tähän on todettava että video saattaa aiheuttaa epämukavuutta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kone kunnossa! On se hankalaa nk. luurilla tänne kontribuoida. Nyt olen taas täydessä taisteluvalmiudessa.

Jos niinkun kiinnostaa. Ilkeitä olette. Tekisin olen palannut -ketjun mutta mulla ei oo niitä ketjunavausoikeuksia kiitos kateellisten.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pakko lopettaa innostuminen enää ikinä mistään. Aina kun näyttää, että ei saatana, elämä alkaa luistaa ja se suorastaan hymyilee minulle, niin juuri ennen mukavan luistelun alkamista, jostain tulee hiekkaa jäälle, luistimet tylsyy ja kaadun naamalleni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös