Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 884
  • 66 550

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Svetlana Hytti on saatu kiinni. Kyseinen neitokainen kuului KRP:n etsityimpiin rikollisiin ja kerkesi olla lähes 20 vuotta etsintäkuullutettuna. Puolassa tuo saatiin kiinni kesäkuussa ja nyt on luovutus Suomeen edessä. Talousrötöksistä tuo oli etsinnässä.

Kiitokset Keskusrikospoliisille. Kansamme voi jälleen paremmin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tyypit ovat tänään vetäneet Kymiringillä moottoripyörillä sateessa vähän testiajoa. Toivottavasti on ollut kivaa... Olikohan siellä paljon katselijoita kun sinne vissiin ihan pääsylippuja myytiin.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Jos EP:tä on uskominen, niin lähtö tuli taas kohti uusia seikkailuja. Nyt kun on isot rahat kuukauden aikana otettu, niin toivottavasti se tie vie viimeistään nyt sinne isompiin liigoihin.
Sopimuspaperi käteen, sen jälkeen maali.
Seuraavaan peliin katsomoon, sitten monoo. Only in Russia.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Svetlana Hytti on saatu kiinni. Kyseinen neitokainen kuului KRP:n etsityimpiin rikollisiin ja kerkesi olla lähes 20 vuotta etsintäkuullutettuna. Puolassa tuo saatiin kiinni kesäkuussa ja nyt on luovutus Suomeen edessä. Talousrötöksistä tuo oli etsinnässä.

Kiitokset Keskusrikospoliisille. Kansamme voi jälleen paremmin.
Hyvä homma. Eiköhän se Kimin näköinen kaveri vielä joskus napata myös.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Kunpa aivoissa olis on off kytkimet niin kytkisin kyllä välittömästi off asentoo. Tää päivä on kyllä ollu mielentilassa sellainen vuoristorata,että oksat pois ja pala latvaa myös,ei paljoakaan järkee. Menneet ja todellisuus taistelee keskenään kun menneitten vois vaan antaa olla. Asiat on kuitenkin ollut tiedossa jo aiemmin ja eilen/tänään ne todellisuudessa sitten realisoitui joten sen takii vissiin pään sisällä on hirvee sota päällä.
Ehkä pitäis päästä purkautuu jollekkin näistä tuntemuksista ihan oikeesti,eikä vaan kirjotella täällä kaikkee. Olis tossa varmaan yks henkilö jolle vois avautuakin näistä tuntemuksista,mutta en usko oikeestaan,että se henkilö olis sellanen jolle oikeesti haluis sen tehdä. On vähän vähissä sellaiset henkilöt kaveri piirissä joille vois avautua ihan huolella.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Svetlana Hytti on saatu kiinni. Kyseinen neitokainen kuului KRP:n etsityimpiin rikollisiin ja kerkesi olla lähes 20 vuotta etsintäkuullutettuna. Puolassa tuo saatiin kiinni kesäkuussa ja nyt on luovutus Suomeen edessä. Talousrötöksistä tuo oli etsinnässä.
Nimi on kuin jostain Matti Röngän romaaneista. Viktor Kärppä ja Svetlana Hytti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meille tuli tänne poutainen ilta sateisen päivän jälkeen. Hakkasin tässä vähän halkoja kun oli niin kiva ilma. Mukavaa hyötyliikuntaa. Tuli kunnon hiki pintaan. Sitten oli kiva käydä suihkussa ja käpertyä peittoon juomaan kaakaota.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Uusi duuni, uudet kujeet. Toki yksi päivä vasta takana, mutta hyvältä vaikuttaa. Saan luoda oman työnkuvan ja lisäksi alasta on pirusti opittavaa. Mi likes. Ja tuo tuleva mies oli tehnyt mulle safkaa. Koskaan ei tapahdu mitään ja sit muutamassa päivässä ihan helvetisti. No, en valita.
 

Glove

Jäsen
Syntymävuonnani annettiin 54:lle muulle sama nimi kuin minulle. Tärkeää tieto, jolla ei tee mitään. Oli tuo ihan kiva tietää. Aika harvoin tulee samannimisiä vastaan muutenkin.
 

Glove

Jäsen
Mistä tuon nykyään näkee? VRK ilmoittaa; "Vuosikohtainen etunimihaku on poistettu tietosuojasyistä." (tuolta aikoinaan löysin tiedon, että vuonna 2008 syntyneellä tyttärelläni ei ole yhtään samana vuonna syntynyttä kaimaa).

Mutta tuolta VRK sivuilta löytyi avoin data jutska, josta selvisi että minun nimeni on näköjään Suomen suosituin ensimmäinen etunimi, vaikka kaikissa nimissä olen listalla vasta sijalla 17.
Iltasanomien sivuilla oli hakukone. Selvisi semmoinen nippelitieto, että sekä isäni, että oma nimeni ovat olleet suosituimmillaan vuonna 1945. Molempia nimiä oli annettu ko. vuonna reilu 300.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Voisikohan joku kuhmolais-punavuorelainen hipsteriporukka perustaa Takakatupojat- tai Selkäkatupojat-nimisen bändin, joka esittäisi esim. Citymarketin mainoksissa vaikka "Moottoritie on kuuma" -kappaleen ahdistavan monotonis-lakonisena acapella-versiona?

"Sisko tahtoisin jäädä.

Mutta moottoritie on kuuma.

Kaupunkien valot.

Mulle huutaa."
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin kesällä elämäni ensimmäistä kertaa Kuopiossa. Kalakukko, Kallavesj, tori, Veljmies, mualiman napa ja Puijon torni, siinä turistin näkemät/kokemat jutut. Tykkäsin kovasti kaupungista.

Niiralan monttu jäi käymättä.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin kesällä elämäni ensimmäistä kertaa Kuopiossa.
Minulla on sukulaisia Kuopiossa joten on tullut siellä käytyä. Mutta loppujen lopuksi koko kaupunki on jäänyt vieraaksi kun käytiin vaan sukulaisten luona siellä jossain haja-asutusalueella. Carlsonin muistan keskustasta. Nykyään mummoni kuoltua yhteys Kuopion sukuhaaraan on hiipunut. On siellä ollut läjä pikkuserkkuja mutta kaikki on maailmalla jos on uskominen veljen facebook- bongauksiin.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli katseltua uusin Tuntematon Sotilas ja mieleen pulkahti taas ne ajatukset, että mitä kaikkea aikoinaan veteraanit ovat meidän eteen tehneet ja uhranneet. On se perkele kyllä hurjaa touhua ollut joskus ja hiljaiseksi vetää, jos ajattelisin itseni samaan tilanteeseen. Jokainen voi sanoa ja puhua mitä vaan oman isänmaan puolustamisesta tarpeen tullen, mutta epäilen suuresti että sitä rohkeutta löytyisi lähteä rintamalle.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
2kk menny semmoisessa sumussa. Siis se alkon käyttö, kun ei vapailla muista asiaa x. En muista miksi tossa on makkaraperunat kaikilla mausitella kylmiltään. Olo on kuin olisin avaruusaluksessa. Tahtoisin nukkua, pää on täynnä ja pyörii. Miten lopetan alkon käytön.
 

ace

Jäsen
2kk menny semmoisessa sumussa. Siis se alkon käyttö, kun ei vapailla muista asiaa x. En muista miksi tossa on makkaraperunat kaikilla mausitella kylmiltään. Olo on kuin olisin avaruusaluksessa. Tahtoisin nukkua, pää on täynnä ja pyörii. Miten lopetan alkon käytön.

Ei se ole kuin itsestäsi kiinni hyvä veli. Minulla hieman sama tilanne, mutta ei toistaiseksi yhtä paha. Tiettyjen kesällä tapahtuneiden vastoinkäymisten jälkeen aloin turruttaa itseäni säännöllisellä alkoholin nauttimisella. Nyt töihin palattuani päivittäinen tissutteleminen on jatkunut, mutta työni olen ainakin toistaiseksi pystynyt hoitamaan.

Tiedostan kuitenkin että tästä on pieni askel isompaan ongelmaan, jopa työpaikan menettämiseen. Kukaan muu ei voi minua auttaa, kuten ei sinuakaan. Omasta halusta se muutos lähtee, mistä sen selkärangan keräisi, sitä en tiedä.

Toivon vilpittömästi sinulle ja myös itselleni voimia viinapirun voittamiseksi, itsestä se lähtee vaikka en tiedä mistä sen viimeisen sykäyksen saisi.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ei se ole kuin itsestäsi kiinni hyvä veli. Minulla hieman sama tilanne, mutta ei toistaiseksi yhtä paha. Tiettyjen kesällä tapahtuneiden vastoinkäymisten jälkeen aloin turruttaa itseäni säännöllisellä alkoholin nauttimisella. Nyt töihin palattuani päivittäinen tissutteleminen on jatkunut, mutta työni olen ainakin toistaiseksi pystynyt hoitamaan.

Tiedostan kuitenkin että tästä on pieni askel isompaan ongelmaan, jopa työpaikan menettämiseen. Kukaan muu ei voi minua auttaa, kuten ei sinuakaan. Omasta halusta se muutos lähtee, mistä sen selkärangan keräisi, sitä en tiedä.

Toivon vilpittömästi sinulle ja myös itselleni voimia viinapirun voittamiseksi, itsestä se lähtee vaikka en tiedä mistä sen viimeisen sykäyksen saisi.
Kiitos ja tsemppiä sinnekin. Kiva kuulla ettei ole yksin. Eikai tätä kukaan oikeasti tahdo.

Tää ei ole eka kerta kun olen tän aiheen äärellä itse. Selvänä ahdistaa ja vituttaa kaikki, sitten kun esim töiden jälkeen se x määrä olutta ni helpottaa sille iltaa. Loputon kierre. Vapailla on täysin toivoton homma olla jatkamatta siihen kaljapöhnään herätessä se kylmä olut jääkaapista. Noh, nyt menee jo toistamisen puolelle. En silti myönnä ongelmaa, aion selvittää selkärangan ensiksi

E; Onhan tää nyt ihan liian helppo pakokeino.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuli katseltua uusin Tuntematon Sotilas ja mieleen pulkahti taas ne ajatukset, että mitä kaikkea aikoinaan veteraanit ovat meidän eteen tehneet ja uhranneet. On se perkele kyllä hurjaa touhua ollut joskus ja hiljaiseksi vetää, jos ajattelisin itseni samaan tilanteeseen. Jokainen voi sanoa ja puhua mitä vaan oman isänmaan puolustamisesta tarpeen tullen, mutta epäilen suuresti että sitä rohkeutta löytyisi lähteä rintamalle.

Ei siihen rohkeutta kai tarvittaisi. Valtio järjestäisi kyydin rintamalle ja naapuri järjestäisi toimintaa. Eipä aikaakaan kun sitä huomaisi päästelevänsä sarrrjoja itään päin posket punaisina ja pulssi lievästi koholla.

Tai sitten tulis luoti ja tappais ennen kuin ehtisi tajutakaan.
 

ace

Jäsen
Kiitos ja tsemppiä sinnekin. Kiva kuulla ettei ole yksin. Eikai tätä kukaan oikeasti tahdo.

E; Onhan tää nyt ihan liian helppo pakokeino.

Mulla on eka kerta tässä tilanteessa ja oonkin ihan kauhuisssani miten tähän oon päätynyt. Korostan vielä etten aloita päivääni ryypyllä ja työt hoidan kunnialla, niinkuin ilmeisesti sinäkin. Iltaisin vaan hukutan tietyt tunteet alkoholin hellään huomaan. Varmasti se näkyy tänne kirjoittamieni viestien määränä viime aikoina.

Monta ystävää ja tuttua alkoholille menettäneenä tiedän kuitenkin ettei kukaan muu meitä pysty auttamaan kuin me itse itseämme. Siihen toivon voimia niin sinulle, kuin itsellenikin. "Ota itseäsi niskasta kiinni" on ihan vitun väsynyt ohje alkoholistille, mutta kyllä siinä totuuden siemen kuitenkin on. Näiden tietojen perusteella meidän toivo ei ole kuitenkaan ihan vielä menetetty.

Ja kyllä, ihan liian helppo pakokeino.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Äh. Loma ohi. Onneksi lopultakin ymmärsin sentään tuon maanantain ottaa vielä vapaaksi niin ollaankin jo tiistaissa, vaikka tuntuu vähän maanantailta. Mutta ihan hyvä alku, muistin salasanan toisella yrittämällä. Sähköpostin kävin läpi ja perehdyin uuteen työvälineeseen nopeasti. Nyt pitäs keksiä jotain.

Kyllä tämä tästä, kun lomakin oli monipuolinen, sisällöltään hyvä ja pituudeltaan loistava, koska kolmea viikkoa parempaa ei ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hirveitä nynnyjä oli junassa. Siis ihan mistä tahansa puhuivat. Tosta pitäis tehdä joku sketsisarja telkkariin. Ja noita tyyppejä on paljon.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt pitäs keksiä jotain.
Hitto kun nykykoneissa (siis niissä joihin pääsen käsiksi) ei ole pasianssia... On tullut aika paljon pasianssia pelattua joskus harjoittelujaksolla kun kukaan ei keksinyt mitä tekisin... varsinkaan minä en keksinyt. Toinen mitä tuli paljon tehtyä oli arkiston järjestely... Joo, siis kirjan lukeminen arkistossa. No se oli kyllä aika huono harjoittelupaikka kun ketään ei oikein kiinnostanut ohjata minua ja olen hyvin huonosti itseohjautuva. No joo... tuli siitä kuitenkin opintopisteet (tai -viikot) ja kyllähän sitä välillä tuli ihan alan hommia tehtyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös