Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Tämähän oli erittäin suotava kannanotto näinkin miesvaltaisella palstalla.
Ehkäpä sitä salaa jopa odotinkin.
Missä muuten on palstan kaikki naiset. Itse tiedän vain kaksi, kai niitä nyt enemmänkin on?Tämähän oli erittäin suotava kannanotto näinkin miesvaltaisella palstalla.
@UnenNukkuja ja Iisoppi oli ne minun tiedostaminen. Näköjään pikkuveli Porista olikin listannut lisää alle.
Kuopijo no on totutusti erj mielt. Molempia maistettu, toiseen tykästyin. Mutta kukin tavallaan.Taas me ollaan erimieltä. Rohkenen väittää, että kyllä se kunnon pillu paremmalle maistuu kuin kulli, jota tosin en ole päässyt maistamaan. Silti rohkenen väittää näin. Muttet selkeestikkään ole palstan ainoa kullin lutkuttaja. Makuasioitahan nämäkin toki ovat.
Mä olen salaa ihastunut @Iisoppi iin. Älä kerro miehellesi. Tai jos kerrot, se on se tapaamaton homo Jatkoajasta,
Nyt osui herra kyllä naulan kantaan... mutta makuasioista on turha kiistellä ja kun perimmillään kysymys ei ole siitä mausta vaan jostain syvemmästä. Joo, kyllä te tiedätte...Kuopijo no on totutusti erj mielt. Molempia maistettu, toiseen tykästyin. Mutta kukin tavallaan.
Ah. @BOL ja tähän niitä sydämiä. Monta.Oon käynyt Jatkoajan naisnimimerkin kanssa kahvitreffeillä joulukuussa 2009. Lasken saamiseksi.
Liittymättä edelliseen, niin HIFK-osiosta tulee mieleen muutama naisnimimerkki.
No nyt on kyllä sellaista pajunköyttä, että ei mitään rajaa. Ei netissä ole naisia. On vain miehiä ja miehiä, jotka esittävät naisia.Oon käynyt Jatkoajan naisnimimerkin kanssa kahvitreffeillä joulukuussa 2009. Lasken saamiseksi.
Liittymättä edelliseen, niin HIFK-osiosta tulee mieleen muutama naisnimimerkki.
Ei heitä ole loppuviimeksi kovin paljon. Ainakin Iisoppi, UnenNukkuja, TrueThat ja Anyukov. Yksi kohtalaisen uusi nimimerkki on myös nainen.
Edit: sitten KooKoon leiristä löytyy Lätkä-Bongari Iso-E
Tulin miettineeksi, että täytän kohta yhdeksäntoista ja arviolta noin viisitoista vuotta minulle on opetettu, että se minkä kerran laittaa nettiin on siellä aina. Ehkä olen sisäistänyt sen jo tässä ajassa. Tämä sellaisen välihuomiona.onneksi meitä valistetaan vanhemman väen toimesta päivittäin
Jo lueteltujen lisäksi mieleeni tulee @jossu joka oli menossa Tampereelle tapaamaan jatkislaisia...Missä muuten on palstan kaikki naiset.
Onko tuo tant gredulin nainen? En tiennytkään tätä. Olen jälleen asteen viisaampi kuin aiemmin.
No kylläpä niitä olikin paljon näköjään.Jo lueteltujen lisäksi mieleeni tulee @jossu joka oli menossa Tampereelle tapaamaan jatkislaisia...
Kuopioon usein sotketaan Partakus. En tiedä miksi. Kukkoja olen toki maistellut ja molempi hyvä, mutta ahven parempi.Kuopijo no on totutusti erj mielt. Molempia maistettu, toiseen tykästyin. Mutta kukin tavallaan.
Sain kyllä, pahoittelen etten ole vastannut. Tässä tulee oltua yhdessä jos toisessa paikassa. Ja puhun tästä palstasta. Reaalissa ei tapahdu mitään kiireellistä.
Et selkeestikkään ole sisäistänyt.Tulin miettineeksi, että täytän kohta yhdeksäntoista ja arviolta noin viisitoista vuotta minulle on opetettu, että se minkä kerran laittaa nettiin on siellä aina. Ehkä olen sisäistänyt sen jo tässä ajassa. Tämä sellaisen välihuomiona.
No en todellakaan. Saitko muuten ne mun alastonkuvat?Et selkeestikkään ole sisäistänyt.
Hyi viddu. Oliko ne oikeesti sun/susta?No en todellakaan. Saitko muuten ne mun alastonkuvat?
Kelrpule. @tant gredulin lisää sydämiä. Näitä joutaisi Narriketjusta löytyvän.HIFK:lla on ainakin kaksi. BOL ja Tant Gredulin
Voisinko ehkä tulla sulle aveciksi, siis jos kelpaa ja niikseen?Ai, kiva tietää... tuntuisi kyllä vähän hassulta olla siellä 18-vuotiaana nassikkana aikuisten keskellä. Sait minut kyllä kiinnostumaan, ei voi kieltää.
Oli. Mikä oli vikana?Hyi viddu. Oliko ne oikeesti sun/susta?
Ah. @BOL ja tähän niitä sydämiä. Monta.