Kävin mustikassa. Tuli 5kg.
Näkyi. Mutsi. Mut hän onkin triplamummo. Muista paikallaolijoista en osaa sanoa. Mut en mä metsään mennyt, pois se minusta.Näkyikö sitä toista mummoa?
Reeniäreeniä niitähän noi on. Ja lukemat. Toivottavasti(ja naurua paljon).Tsori, oli huomioitava kun vastaavia lukemia osuu SM-liigasakeille nykyisin melko harvoin, myös harjoituskausilla. Oliko se matsi muuten tosiaankin noin kamala kokemus? Ymmärrän siis murskatappion luoman vakavan pärstän, mutta ei tuota matsia muistella enää runkosarjan alkaessa.
Joku 7-6 ja oikein kunnon nitro peli olis aika jeppis.
Tuo 7-6 on jo klassikko. Taisiko olla jo 0-5, mutta... Siis 0-6.Toivottavasti tämä olis tahti myös runkosarjassa,että maaleja tulis useampikin per ottelu. Toki harkkapelit on harkkapelejä,mutta mielummin runsaasti maaleja kuin se,että nysvätään 0-0:llaa 50min ja lopulta peli päättyy 2-0 tai 2-1. Joku 7-6 ja oikein kunnon nitro peli olis aika jeppis.
Tää kirvelee aina kun joku muistuttaa. Sitten tulee aina känkkäränkästi irvisteltyä että "jooojooo mutta kuka juhli keväällä, hei".Tuo 7-6 on jo klassikko. Taisiko olla jo 0-5, mutta... Siis 0-6.
https://youtu.be/ozT0O7P19go Linkki ko matsiin. Lopputulos siis 7-7.
Mitäs vittua. En pysty tekeen lähtöselvitystä Finnairin sivuilla. Vaimolta meni mukisematta läpite. Pitää kuulemma mennä lentokentällä tiskille rokumenttien kanssa. Ei kyllä ennen oo ollu mitään ongelmaa. Oiskohan kumihanskaa tiadossa...? Ihan rupes sillee fantsusti kihelmöimään pelkkä ajatus. Hih ja tirrsk.
Ihanaa! Muistakaa sitten uskottavasti kertoa siinä samalla että "Näin tapahtuu kaltasillesi likasille lutkille", jookosta joo?Mä oon siellä venaamassa. @Sämppäri kuvaa. Ja osallistuu.
Tottakai osallistuu, kun mä olen se tarkastaja. Meille tuli ilmoitus mahdollisesta jäniksen kätkemisestä anaaliin ja salakuljettamisesta ulkomaille ja johnyn kohdalla koneet alko vilkkumaan, kun hedelmäpeli. Mulla on oma muurahaiskarhu, kuka haistelee sitten mahdolliset salakuljetusyritykset välilihan alueelta.Mä oon siellä venaamassa. @Sämppäri kuvaa. Ja osallistuu.
On sillä hei nimikin! Hän on Mauri.Meille tuli ilmoitus mahdollisesta jäniksen kätkemisestä anaaliin ja salakuljettamisesta ulkomaille
Tuota ulkopuolisena on aina hauska katsoa, hih. Ainiin, sanoinko jo heh.Tää kirvelee aina kun joku muistuttaa. Sitten tulee aina känkkäränkästi irvisteltyä että "jooojooo mutta kuka juhli keväällä, hei".
Sä et tiedä mikä sua odottaa...Mitäs vittua. En pysty tekeen lähtöselvitystä Finnairin sivuilla. Vaimolta meni mukisematta läpite. Pitää kuulemma mennä lentokentällä tiskille rokumenttien kanssa. Ei kyllä ennen oo ollu mitään ongelmaa. Oiskohan kumihanskaa tiadossa...? Ihan rupes sillee fantsusti kihelmöimään pelkkä ajatus. Hih ja tirrsk.
Ruotsin oppitunnilla ollaan istumassa verbejä kertaamassa. Olenpa mä näissä kehno. Pitää harjoitella lisää.
Ruotsin oppitunnilla ollaan istumassa verbejä kertaamassa. Olenpa mä näissä kehno. Pitää harjoitella lisää.