Hiukan outo ja erikoinen tilanne sekä fiilis. Olen pitkin kesää tehnyt töitä asunnon ja töiden löytämisen eteen. Kaksi kirkasta tavoitetta tälle kesälle on nimenomaan ollut löytää uusi vuokra-asunto sekä löytää töitä. Asunnon ja töiden etsimisellä onkin täyttänyt muuten tyhjähköt kesäpäivänsä.
Nyt asiat ovat tosiaan vihdoin ja lopulta reilassa. Uusi asunto ja ainakin jonkin verran töitäkin on nyt löytynyt. Eli sinne meni se tekeminen, huolen aihe ja stressaaminen noista kyseisistä asioista. Nyt loput kesäpäiväni jäivät jälleen tyhjiksi. Eli mitäs sitä sitten tekisikään? Tilanne on kyllä sangen iloinenkin, mutta ehkä tässä tuli tosiaan silti joksikin aikaa eräänlaista tyhjiötä. Kun on niin paljon kuitenkin tehnyt töitä asunnon ja töiden löytymisen eteen ja nyt kun ne lopulta löytyivät kummatkin niin kalenteriini jäi rutkasti tyhjää tilaa.
No kohta sitä saa alkaa stressaamaan jo muutolla ja alkaa järjestelemään muuttoa, mutta ehkä sitäkin alan puuhaamaan vasta siinä syyskuun alussa. Eli kyllä tässä nyt ainakin pari viikkoa on varmaan sitten varaa ihan vain lomailla.
Tämä mennyt viikonloppu olisi tarjonnut kosolti ohjelmaa ja tapahtumaa täällä Hämeenlinnankin seudulla, mutta minä olin tylsä kotihiiri ja olin koko viikonlopun kotonani. Kerroinkin jo perjantaina täällä ketjussa ainakin ohimennen syyn siihen miksi olin kotonani koko viikonlopun. Se syy oli valitettavasti puhtaasti etenkin taloudellinen. Kun ei ole vielä varmaa maksaako Kela puolestani vuokravakuuden niin pitää elää säästeliäästi. Tällä hetkellä rahani riittävät just ja just vuokravakuuteen ja ei olekaan varaa törsätä yhtään mihinkään ylimääräiseen.
Menneenä viikonloppuna olisi Hämeenlinnan seudulla ollut ainakin HPK:n juhlaturnausta jonne pääsyliput olisivat luonnollisesti maksaneet jonkin verran. Ei paljoa, mutta kun ei ole mahdollisuutta tällä hetkellä kuluttaa rahaa yhtään mihinkään ylimääräiseen. Hyvä että rahat riittävät edes pakollisiin menoihin.
Sitten olisi ollut Linnacruisingia, sinnekin pääsylippu olisi kai maksanut kympin? Sitten olisi ollut Elomessuja. Elomessuille ei pääsyliput maksaneet mitään, mutta siellä olisi kuitenkin tehnyt mieli ostaa jotain tavaraa/syötävää niin näin parhaimmaksi jättää nekin väliin. SItten olisi ollut Elofest eli Elomessuihin liittyvä musiikkitapahtuma, tietenkin maksullinen. Ja Ville Valokin olisi esiintynyt lauantaina Agentsin kanssa Tuuloksessa. Ja sekä Tampereella olisi esiintynyt Rammstein, jonne olisin varmaan mennyt jos rahoissani olisin ollut.
No kotonakin vietin ihan kivan viikonlopun. Pelasin ainakin paljon, sekä pleikkarilla NHL19-peliä että myös porukalla Skipboa, Unoa ja biljardia. Sitten lauantaina kului pitkä aika eli noin puolitoista tuntia siihen kun ihan vain grillaamishetken ohessa rupattelimme hyvällä porukalla. Eli kaiken kaikkiaan, oli kiva viikonloppu.