Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä syön porkkanaa. Löysin sen eräältä palstaherralta.
Hommaat homon siivoon niin ei maksa mitään. Imuroit vaan näädsit tyhjäks kun on kämppä siisti. Halpa hinta tosta hommasta. Kullin maun saa konjakilla pois suusta. Siis kuulemma.Siivoaminen on kyllä ihan homojen hommaa (sori @vetti ). Tuli tossa äsken imuroitua ja pyyhittyä pölyt. Onneksi tässä mun kartanossa ei ole kuin 58 neliötä niin tuon ehkä nippanappa jaksaa aina joskus tehdä. Paljonkohan maksaisi jos siivooja kävisi vaikka kerran kuussa?
Kai sitä joku tulis 20-30eurolla jo siivoomaan noin pienen kartanon. Tuo pölyjen pyyhkiminen on varmasti vittumoisin kotityö.Siivoaminen on kyllä ihan homojen hommaa (sori @vetti ). Tuli tossa äsken imuroitua ja pyyhittyä pölyt. Onneksi tässä mun kartanossa ei ole kuin 58 neliötä niin tuon ehkä nippanappa jaksaa aina joskus tehdä. Paljonkohan maksaisi jos siivooja kävisi vaikka kerran kuussa?
Joo, mä en jaksa yleensä edes kovin tarkkaan pyyhkiä. TV-tason ja pleikkarin ja sitten tietokonepöydän. Vähän sieltä täältä enimmät. Ai vittu nousee verenpaine pelkästä ajatuksesta.Kai sitä joku tulis 20-30eurolla jo siivoomaan noin pienen kartanon. Tuo pölyjen pyyhkiminen on varmasti vittumoisin kotityö.
No okei pakko oli vielä listat pyyhkiä. Alkoi vituttamaan.Tuo pölyjen pyyhkiminen on varmasti vittumoisin kotityö.
Muutama siivousolut on aina paikallaan. Sen jälkeen melkein odottaa siivouspäiviä. Näin ovat isot pojat kertoneet.No okei pakko oli vielä listat pyyhkiä. Alkoi vituttamaan.
Mä en vissiin ole kunnon homo, kun ei tuo kuulu repertuaariin. Ja @Johnny B. Goode puhdas kulli on aina paremman makuinen kuin vastaava vittu. Ei konjakkia tarvita.Siivoaminen on kyllä ihan homojen hommaa (sori @vetti ). Tuli tossa äsken imuroitua ja pyyhittyä pölyt. Onneksi tässä mun kartanossa ei ole kuin 58 neliötä niin tuon ehkä nippanappa jaksaa aina joskus tehdä. Paljonkohan maksaisi jos siivooja kävisi vaikka kerran kuussa?
Mun täytyy hyödyntää systeriä ja sen mukuloita. Sys kun muutti 70-luvulla Stogikseen ja lapsensa ovat täysin ruotsalaisia. Kieli tulee taas tarpeeseen uuden duunin myötä, emo kun on Ruotsissa. Konsernikieli on toki englanti, mutta oishan tuo hyvä pomolle puhua hänen äidinkieltään. Edes yrittää.Tässä ruotsin opettelussa voisi olla kätevää hyödyntää nettikaveriani, joka on ruotsalainen. Kappas, tunti päättyy pian. Mukavaa näitä on kerrata, palautella mieleen.
Toki näin. Tähän mennessä kun tuolla ei tosiaan ole pahemmin ollut tarvetta, kielioppi on takaraivossa, mutta sanavarasto on unohtunut. Kyllä mä ruotsilla toimeen tulen, mutta...Jeessöör. Aika monella oppilaalla, toisin sanoen suurimmalla osalla, taitaa olla perusteluna vähäinen into ruotsia kohtaan se, että sitä ei ajatella tarvitsevan mihinkään tulevaisuudessa. Minulle nyt on yksi hailee, tarvitsenko aikuisena ollenkaan ruotsia, saksaa tai muutakaan kieltä. Niiden oppiminen on kivaa ja minusta se on vain siistiä, että osaa puhua jotain muuta kieltä. Ruotsin kieli kaipaisi enemmän arvostusta kouluissa. Näin meikä ajattelee. Jag tror att det är ganska roligt språk.
Itse olen kanssa tätä jengiä jota ihan suoranaisesti vitutti opiskella jotain ruåtsia koulussa. Juu, senkin takia että se on täysin turha taito osata mutta eniten sen takia että oli PAKKO. Pakkoruotsi termi ei ole ihan tyhjästä repäisty. Ja vielä kun vedellään vähän mutkia suoriksi ja yleistetään niin tota pakkoruotsia tuskin olisi ilman muutamaa niidenkielistä sikarikasta sukua joiden persettä tämän maan valtaapitävät tykkäävät kielellään pitää kosteana.Jeessöör. Aika monella oppilaalla, toisin sanoen suurimmalla osalla, taitaa olla perusteluna vähäinen into ruotsia kohtaan se, että sitä ei ajatella tarvitsevan mihinkään tulevaisuudessa. Minulle nyt on yksi hailee, tarvitsenko aikuisena ollenkaan ruotsia, saksaa tai muutakaan kieltä. Niiden oppiminen on kivaa ja minusta se on vain siistiä, että osaa puhua jotain muuta kieltä. Ruotsin kieli kaipaisi enemmän arvostusta kouluissa. Näin meikä ajattelee. Jag tror att det är ganska roligt språk.
Samma här. Lukion ruotsintunnit olivat sen sorttista komediaa, että oksat pois.Itse olen kanssa tätä jengiä jota ihan suoranaisesti vitutti opiskella jotain ruåtsia koulussa
Siihen ei laajaa saksankielen osaamista tarvita, Horst sanoo "scheisse!"Saksaa muuten kannattaa osata jo senkin takia että pääsee juonesta kiinni niissä kinkyissä jynkkyleffoissa mitä sieltä tulee. Se lisää valtavasti eksperienssiä kun ymmärtää mitä Horst sanoo siinä kun se levittää Hildegardin kinkut leväälleen ja tunkee koko nenänsä asian ytimeen.
Ja jatkaa kiihottuneena että "Aaaahh, wunderbarrrr!!!"Siihen ei laajaa saksankielen osaamista tarvita, Horst sanoo "scheisse!"
No on täällä ihan mukavaa, ainakin saa nukkua niin pitkään, kuin haluaa. Usein vaan on vähemmän tekemistä illalla.Valmisruokia ei tule juurikaan syötyä, paitsi jonkun kerran kuukaudessa lihapiirakan. Aikoinaan vedin vähän myös mikropitsoja, mutta niistä meni maku. Miten viihdyt muuten iltavuoroissa?
En mä oikein edes tiedä, missä olen tuon kuullut. Varmaan jossain yläasteella. Tuli vaan ihan yhtäkkiä mieleen.Olen niin heikkohuumorinen kaveri, että kikatin tällekin. Häpeäisin, jos vain osaisin. Mistä ihmeestä sä olet kuullut tämän, jätkä? Meikälle ihan uus tuttavuus. En tosin aio levittää sitä eteenpäin, heh.
On se perkele, kun näihin ei hymiöillä saa vastata. Olisin laittanut sydämen ja sen perään liittänyt kuvan kullistani.Mä en vissiin ole kunnon homo, kun ei tuo kuulu repertuaariin. Ja @Johnny B. Goode puhdas kulli on aina paremman makuinen kuin vastaava vittu. Ei konjakkia tarvita.
Taas me ollaan erimieltä. Rohkenen väittää, että kyllä se kunnon pillu paremmalle maistuu kuin kulli, jota tosin en ole päässyt maistamaan. Silti rohkenen väittää näin. Muttet selkeestikkään ole palstan ainoa kullin lutkuttaja. Makuasioitahan nämäkin toki ovat.puhdas kulli on aina paremman makuinen kuin vastaava vittu. Ei konjakkia tarvita.
Minun kokemukseni pillun nuolemisesta on niin vähäiset ja niin kaukaa menneisyydestä etten oikein osaa ottaa kantaa tähän polttavaan kysymykseen... Ei se vittu pahalle muistaakseni maistunut... Enkä usko että mielipidettäni kaivataankaan mutta pakko oli kirjottaa kun tuossa ketjun otsikossa lukee pakko.Rohkenen väittää, että kyllä se kunnon pillu paremmalle maistuu kuin kulli, jota tosin en ole päässyt maistamaan.