Ei saatana. Mikä helvetin diktatuuri tämäkin paikka on. Nyt johnny kiltisti. En voi olla enää ilman sulojasi.Uhkasivat vieläpä saatana elinkautisella.
Ei saatana. Mikä helvetin diktatuuri tämäkin paikka on. Nyt johnny kiltisti. En voi olla enää ilman sulojasi.Uhkasivat vieläpä saatana elinkautisella.
Kuittaili toiselle käyttäjälle tässä ketjussa eikä malttanut lopettaa vaikka modet laittoi viestiä että riittää nokittelu kummankin osalta.Mitäs hän tällä kertaa? Tuliko taas vähän liian korkealentoista tajunnanvirtaa?
ps. Onks Karii näkyny...?
Ei tuo ole uusi juttu, Provinssin keikalla 2016 ennen keikkaa tuli screenille että toivovat ihmisten keskittyvän keikan katsomiseen eikä kuvaamiseen. Eipä tuo varmaan silti ketään hillitse.Rammstein-infosta bongattu: "Rammstein toivoo asiakkaiden nauttivan konsertista ilman kuvaamisesta johtuvia häiriöitä." ping @Roger Moore :)
Ei toki Suomessa, mutta onhan tuota joskus tullut waretettua netistä leffa joka on vasta tullut leffateattereissa ensi-iltaan.Noinhan se menee @Roger Moore. Teatterissa ei sentään kuvata.
Serie A:ssa filmataan joka matsissa.Noinhan se menee @Roger Moore. Teatterissa ei sentään kuvata.
72 tuntia töitä viiteen päivään ja loppu häämöttää tunnin päässä. Olen ansainnut pizzan, sipsipussin, dipin ja kylmän kokiksen. Jalat kattoon ja en liiku pariin päivään mihinkään.
Tai sitten hän on lepakko (se eläin).Sulla on kyllä matala asunto.
Tai sitten hän on lepakko (se eläin).
Tämä on kattohuoneisto. Heheh. Pieni jäniskevennys.Sulla on kyllä matala asunto.
Mitä nyt tuota Punamustaa olen jokusen kuukauden "tuntenut" niin olen lähes sata prosenttisen varma, että hän ei tule koskaan vetämään huumeita. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.Ei perkeles, äjjät. Ja etenkin @Punamusta ! Kattoin että punamusta on nyt 17v. Se on ikästään kypsempi, fiksu ja musikaalisesti ilmeisesti lahjakas. Sit mä tajusin että ei vittu! Sillä on tasan 10v. elinaikaa jos joku ei muutu! Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Amy Winehouse, Janis Joplin, Brian Jones... Elä poeka syö humehia!
Miksi?Toivoin paikalle kaatosadetta.
Olisi kaiketi ikimuistoisempaa.Miksi?
Eikö tuolla toisessa ketjussa selvinnyt, että @Kaatosade on enemmän Queenin miehiä?Ajelin ratinan ohi vaille kolme ja jokunen innokkas Ramstein kannattaja oli jo paikalla ... Toivoin paikalle kaatosadetta.