Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 402
  • 66 755

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hei vaan taas mussukat!

Nyt on kuukauden päivät siitä kun palstan stasilainen inkvisitio tuomitsi Johnnyn tyrmään samankaltaisesta hassutteluviestistä joita palstalle kirjoitellaan päivittäin ilman seuraamuksia.
Kyllä oli pitkä aika lusia pimeässä tyrmässä käytännössä syyttömänä. Ilman toistuvia joukkoväkisinmakaamisia ja muita satunnaisia perverssejä simputuksia olisin varmaan ajautunut itsetuhon partaalle. Vittu, kukaan ei käyny edes kattomassa! Oli kyllä mukava vapautua, mutta olen vielä pahasti laitostunut. Pyydänkin ymmärrystä käytökselleni, sillä jos täällä läsnäollessani esimerkiksi huudetaan kovaa, niin saatan purskahtaa spontaanisti hysteeriseen itkuun. Lisäksi naisihmisten läsnäollessa saatan menettää itsehillintäni ja laueta pelkästä feminiinin presenssin voimasta. Onneksi en siis kokonaan ole muuttunut eristykseni aikana. Tässähän on paras osa kesää päässyt vierähtämään pimennossa. Välillä olen koittanut tiirailla kalterien raosta mitä tänne sivistykseen kuuluu. Tiivistäkää, toverit, ne tärkeimmät? @Iisoppi n mies oli ainakin ralleissa, jonkun päävärkki oli muuttanut habitustaan näppiksen voimalla, veli @Turha Kaukalo tuli vihdoinkin estradille mikrokullinsa kanssa (Varasin muuten sulle ajan tohtori Gerhardille ensi viikolle.), @FASlapsi on yhä kova Wacko-Jacko fanipoika, teini-idoli @Punamusta tykittää tekstiä eetteriin taas tauon (?) jälkeen tasaisen tappavasti kuin gatling kk ja @pettter ei vissiin oo vieläkään kyllästynyt deliriumeissa vieraileviin mönkiäisiin sekä paskan poltteeseen housuissa. Mutta yhtä kaikki, I'm back!

ps. Onks Karii näkyny...?

Kuka sä oot? Mä oon kolminkertainen Vuoden jatkoaikalainen ja Mensan jäsen, ootko säkin joku edes lähelle yhtä tärkeä ja hieno ihminen? Sakot vittu tulee kakut vittu menee mut vittu rakenrool forevöör mään!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Sinä tunnut olevan varsin kehityskelpoinen yksilö musiikin suhteen. Hienoa nähdä, kun nuori mies tykkää vanhasta kunnon rokista ja sukkahousuhevistä.

Kun musiikkimaku näyttää venyvän myös Toton ja Mikko Jaakonpojan suuntaan, niin oletko kuunnellut Queenia ja Doorsia? Voi löytyä hienoja elämyksiä. Ja molemmista bändeistä voi sanoa, että solistit olivat varsin värikkäitä persoonia. Ja jos leffat kiinnostaa, niin tsekkaa Queenista kertova Bohemian Rhapsody. Hyvä raina, kun ei väksin takerru pieniin faktavirheisiin. Siinä musiikki on tuotu luontevasti ja elävästi osaksi leffakokemusta.

Niin tai sitten @Punamusta voisi seuraavaksi ottaa kunnolla 70-luvun haltuun. Deep Purple, Led Zeppelin, Rainbow, Uriah Heep...ai että, hienoja hetkiä luvassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mietinkin missä oletkaan ollut kaikki nämä vuodet? Ootko muistanut kuinka silloin rakastimme sua?
Tottakai! @Sämppäri pitää tästä kyllä huolen *vääntäytyy sikiöasentoon imemään peukaloa*.

@Iisoppi
Jaa se on @abianos taas pahnoilla. Se on mennyt iteltä ohite. Mitäs hän tällä kertaa? Tuliko taas vähän liian korkealentoista tajunnanvirtaa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olitko liskolla Aarnion kanssa? Lehdessä luki että Jartsa on siellä, liskolla.
No en todellakaan! Sehän käytännössä estäisi muiden venkuloiden järjestämät ullatusbileet enkä mää simmosta halunnu. Aarnio on siellä varmaan ihan aiheesta...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Katsoin äsken ekaa kertaa selvinpäin HPK:n viime kevään voittomaalin seiskafinaalin jatkoajalla. Todennäköisesti samalla myös viimeisen kerran. Toki varmaan jossain erätaukokoosteessa tuota vielä pyöritellään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Johnny B. Goode oon ollut jättimäisen erektion riivaamana koko päivän vapautumisesi johdosta.
Ihana kuulla! Onhan tää pileitten paikka. Saatanpa sihauttaa jopa parit. Toivottavasti ei tuu ylilyöntejä enkä äidy vittuilemaan modeille tuosta viimesimmästä keskisormen näytöstä. Sanon vaan että helpolla tuli. Uhkasivat vieläpä saatana elinkautisella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hui helvetti unohdin pakastimen oven auki. Onneksi se ei kerennyt olla auki kuin ehkä 20 minuuttia ja se ei ehtinyt alkaa sulamaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Rammstein-infosta bongattu: "Rammstein toivoo asiakkaiden nauttivan konsertista ilman kuvaamisesta johtuvia häiriöitä." ping @Roger Moore :)
Ei tuo ole uusi juttu, Provinssin keikalla 2016 ennen keikkaa tuli screenille että toivovat ihmisten keskittyvän keikan katsomiseen eikä kuvaamiseen. Eipä tuo varmaan silti ketään hillitse.

Ne kuvaa jotka haluaa. Olen ollut keikoilla joissa ihmiset kuvaa mutta ei se kyllä kertaakaan ole minun keikkanautintoa mitenkään häirinnyt. Enkä ole edes mitenkään erityisen pitkä, pituutta on 175cm eli en pääse edes korkeuksiin karkuun. Silti kyllä kertaakaan ei ole käynyt niin että se kamera olisi siinä näkökentän edessä ainakaan häiritsevän kauan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lykkäsi kyllä niin komian ja lämpimän päivän että varmaan joutuu mökille lähtemään. Sateita ei ole näkynyt...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei perkeles, äjjät. Ja etenkin @Punamusta ! Kattoin että punamusta on nyt 17v. Se on ikästään kypsempi, fiksu ja musikaalisesti ilmeisesti lahjakas. Sit mä tajusin että ei vittu! Sillä on tasan 10v. elinaikaa jos joku ei muutu! Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Amy Winehouse, Janis Joplin, Brian Jones... Elä poeka syö humehia!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei perkeles, äjjät. Ja etenkin @Punamusta ! Kattoin että punamusta on nyt 17v. Se on ikästään kypsempi, fiksu ja musikaalisesti ilmeisesti lahjakas. Sit mä tajusin että ei vittu! Sillä on tasan 10v. elinaikaa jos joku ei muutu! Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Amy Winehouse, Janis Joplin, Brian Jones... Elä poeka syö humehia!
Mitä nyt tuota Punamustaa olen jokusen kuukauden "tuntenut" niin olen lähes sata prosenttisen varma, että hän ei tule koskaan vetämään huumeita. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös