Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 368
  • 68 324

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Hui helvetti unohdin pakastimen oven auki. Onneksi se ei kerennyt olla auki kuin ehkä 20 minuuttia ja se ei ehtinyt alkaa sulamaan.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rammstein-infosta bongattu: "Rammstein toivoo asiakkaiden nauttivan konsertista ilman kuvaamisesta johtuvia häiriöitä." ping @Roger Moore :)
Ei tuo ole uusi juttu, Provinssin keikalla 2016 ennen keikkaa tuli screenille että toivovat ihmisten keskittyvän keikan katsomiseen eikä kuvaamiseen. Eipä tuo varmaan silti ketään hillitse.

Ne kuvaa jotka haluaa. Olen ollut keikoilla joissa ihmiset kuvaa mutta ei se kyllä kertaakaan ole minun keikkanautintoa mitenkään häirinnyt. Enkä ole edes mitenkään erityisen pitkä, pituutta on 175cm eli en pääse edes korkeuksiin karkuun. Silti kyllä kertaakaan ei ole käynyt niin että se kamera olisi siinä näkökentän edessä ainakaan häiritsevän kauan.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lykkäsi kyllä niin komian ja lämpimän päivän että varmaan joutuu mökille lähtemään. Sateita ei ole näkynyt...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei perkeles, äjjät. Ja etenkin @Punamusta ! Kattoin että punamusta on nyt 17v. Se on ikästään kypsempi, fiksu ja musikaalisesti ilmeisesti lahjakas. Sit mä tajusin että ei vittu! Sillä on tasan 10v. elinaikaa jos joku ei muutu! Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Amy Winehouse, Janis Joplin, Brian Jones... Elä poeka syö humehia!

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei perkeles, äjjät. Ja etenkin @Punamusta ! Kattoin että punamusta on nyt 17v. Se on ikästään kypsempi, fiksu ja musikaalisesti ilmeisesti lahjakas. Sit mä tajusin että ei vittu! Sillä on tasan 10v. elinaikaa jos joku ei muutu! Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Amy Winehouse, Janis Joplin, Brian Jones... Elä poeka syö humehia!
Mitä nyt tuota Punamustaa olen jokusen kuukauden "tuntenut" niin olen lähes sata prosenttisen varma, että hän ei tule koskaan vetämään huumeita. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mietin tuossa joku tunti sitten, että laittasinko ranskalaiset potut uuniin. No, kun menin pakastinta kyttäämään, huomasin, että siellä on saatana ollu seitsemän tölkkiä Karhua kaksi päivää. Nyt mulla on kunnon kylmää kaljaa.

K

Kiekkokatsoja

Kävelin ulkosalla. Maa on tosi kuiva. Sitä kuivuutta ei poista pienet sateet. Samoiten vedenpinta näytti olevan melko alhaalla.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Ajelin ratinan ohi vaille kolme ja jokunen innokkasRamstein kannattaja oli jo paikalla. Kovimmat roikkui portin kaltereissa. Moneltako lie portit aukee ja show.t yleensäkin... Toivoin paikalle kaatosadetta.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Abban Gold -niminen kokoelma-albumi on ollut 900 viikkoa putkeen Iso-Britannian top 100 listalla. Mikään muu levy ei ole koskaan ollut noin pitkään kyseisellä listalla. Bob Marley tosin saattaa päästä samaan lukemaan muutaman kuukauden päästä, nyt hänen Legend -albuminsa on ollut 888 viikkoa listalla.

Toivottavasti Abba saa tonnin täyteen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy