Etkö ymmärrä nuorisokieltä? Bisoshooffen on tosi reteiden kaiffareiden ja kliffojen gimmuleiden kieltä ja tarkoittaa olutta.
Kyä näin on. Ja jos sitä ottaa yliannostuksen eli Oberit, niin seuraavana aamuna on kauhea Garmisch-Partenkirchen.
Etkö ymmärrä nuorisokieltä? Bisoshooffen on tosi reteiden kaiffareiden ja kliffojen gimmuleiden kieltä ja tarkoittaa olutta.
Today oltiin futisgeimissä frendien kanssa ja vedettiin kovasti bisoshooffenii! Veikkausleaguen seasoni on jännä!Etkö ymmärrä nuorisokieltä? Bisoshooffen on tosi reteiden kaiffareiden ja kliffojen gimmuleiden kieltä ja tarkoittaa olutta. Eiks jee hei tsödärit! Hifgilläki alkaa taas koht siisoni jebulis vaan tsubut koht geimataan!
Nyt menee taas yli hilseen niin, että heilahtaa. Etkö voisi puhua suomea?
Kyä näin on. Ja jos sitä ottaa yliannostuksen eli Oberit, niin seuraavana aamuna on kauhea Garmisch-Partenkirchen.
Today oltiin futisgeimissä frendien kanssa ja vedettiin kovasti bisoshooffenii! Veikkausleaguen seasoni on jännä!
Nyt jäbä bamlaa skeidaa! Veikkausleague on ihan top futista!Junttikuula on hei ihan daijujen hommaa! Mäkin kyl olin tänään tsekkailee Hongan geimii, mut se oli ihan skeidaa! Ei auttanu vaik vedin kolmin käsin bischoschooffenii! Paska on shittii vaik ribulis paistais!
No nyt on kyllä semmoiset setit, että mä lähen pois.
Hakki? Skole? Skedulet? Oikein pistää vihaksi tämmöinen, kun mitään ei tajua. Onneksi ei ole ensimmäinen kerta.Hannari-mamis! Sul on varmaan longit calsaritkin, me skole-kiusataan kaikki tommoset auttiin täältä! Ei juku Hakki ja muut me ollaan kyl eri frendei skeduleit!
En tunne kaveria. Joku kertoi että se oli jossain elokuvissa. En ole katsellut. Pöysti Ollia näytteli... tiedän sen kuitenkin.Suomisen Olli on kyllä eri reilu kaveri.
Onkohan kukaan kirjoittanut tänne niin hyvää viestiä että käyttäjänimimerkki Moderaattorit olisi klikannut tykkäyksen?
No minä tietysti. Ketä muu muka?Onkohan kukaan kirjoittanut tänne niin hyvää viestiä että käyttäjänimimerkki Moderaattorit olisi klikannut tykkäyksen?
Perseennuolentatykkäyksiä ei lasketa! Kutsun tämmöisiä tykkäyksiä termillä "nimimerkki x teki Lewinskyt".No minä tietysti. Ketä muu muka?
https://keskustelu.jatkoaika.com/th...vat-moderaattorit.42924/page-229#post-7958488
Linkki vie Jatkoajan nimimerkki @Roger Moore :n viestiin johon muunmuassa nimimerkki @Moderaattorit on antanut tykkäyksen.
Eipä taida olla Ylellä siihen oikeuksia. Jalkovälin lisäksi on tärkeää myös nuo esitysoikeudet. Pesis on kyllä hieno laji ja mieluummin sitä kyllä katsoisi kuin jalista. Oli pelaajilla sitten kulli tai vittu.. tai mitä lienee.Olis nyt näyttänyt edes pesäpallon naisten pudotuspelejä, jos se jalkoväli niin tärkeä on.
Mitä tää nyt on. Sunnuntaina klo 20-21.30 tulee Ylen kakkoskanavalla naisten futista, SM-sarjaa. Liigaa. Joo joo on se jo tajuttu että leidifutis on upeeta että voisko jo jotain rajaa olla. Olis nyt näyttänyt edes pesäpallon naisten pudotuspelejä, jos se jalkoväli niin tärkeä on.
Seuraava ohjelma kakkosella heti naisten jalkapallon jälkeen on "100 vaginaa". En tiedä, mistä lajista se sitten kertoo. Pesäpallojoukkueessa ei kai ainakaan noin monta ole.