Täällä kun puhutaan ajoittain myös musiikista, niin pitää sanoa että minulla on viime päivinä soinut päässä ja korvissa se Tuure Kilpeläisen ja Kaihon karavaanin Eloon! kappale. Ja se kappale kertookin aika hyvin tämän hetken fiiliksistäni.
Mä herään eloon, iloon, elämään! Elämäni ollut niin nousujohteista koko tämän viikon että tuntuu kuin heräisin tosiaan eloon tässä taas! Monta asiaa mennyt tällä viikolla roimasti eteenpäin ja palaset loksahtaneet kohdalleen että fiilis on ihan kiva.
Tiistaina kirjoitin vuokrasopimuksen ja löysin itselleni uuden asunnon. Nyt tänään selvisi että pääsen sinne kuntoutuskotiin keittiölle ainakin kuukaudeksi työkokeiluun. Ehkä pidemmäksikin aikaa, se riippuu siitä miten työtkin sujuvat. Miten sopeudun tuonne paikkaan ja niin edelleen.
Olo on nyt tosiaan iloinen, onnellinen ja varsin toiveikas. Tästäkö se elämä taas alkaa rullaamaan? On käynyt hyvä tuurikin tällä viikolla ja tällaisia merkittäviä asioita ratkennut tämän viikon aikana.
Pitkin kesää ei meinannut mikään asia järjestyä, mutta nyt sitten moni asia alkaa sujumaan yhdessä viikossa. Tässähän täytyy kohta laittaa lottorivikin sisään, jos tämä tuuri jatkuu yhtä hyvänä.
Minulla oli tälle kesälle etenkin kaksi tavoitetta eli löytää just tuo uusi asunto ja saada töitä kesän aikana ja nyt ne on edes jollain tasolla molemmat saavutettu. Nyt on kyllä olo varsin toiveikas, tästähän se elämä lähtee taas sujumaan. Minä uskon ainakin siihen!