Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 768
  • 66 754

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aikuiset keräävät marjoja sekä tekevät niistä kotonaan mehua. Meikäläinen istuu koneensa ääressä 3/4 päivästä ja kirjoittelee runoja sekä chattailee kavereiden kanssa. No ehkä minäkin nostan joskus ahterini ylös tuolilta ja teen jotain muuta.

Kyllä on kamalaa. Pitäisi kieltää moinen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tajusin vasta nyt että käyttäjät @SMT ja @Punamusta voisivat ikänsä puolesta olla mun poikia, jos olisin jossain käynyt seppolindströmöimässä. 1999 Provinssirockissa ensimmäistä kertaa joku naispuolinen henkilö erehtyi minun kanssani haureutta harrastamaan, ja te perkeleet olette vasta tuon esihistoriallisella aikakaudella tapahtuneen asian jälkeen syntyneet.

Voi saatana, minä luulin vielä äsken että olen yhä virkeä ja vetreä, kirkassilmäinen nuori mies. Nyt olenkin pystyynkuollut muumio.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tajusin vasta nyt että käyttäjät @SMT ja @Punamusta voisivat ikänsä puolesta olla mun poikia, jos olisin jossain käynyt seppolindströmöimässä. 1999 Provinssirockissa ensimmäistä kertaa joku naispuolinen henkilö erehtyi minun kanssani haureutta harrastamaan, ja te perkeleet olette vasta tuon esihistoriallisella aikakaudella tapahtuneen asian jälkeen syntyneet.

Voi saatana, minä luulin vielä äsken että olen yhä virkeä ja vetreä, kirkassilmäinen nuori mies. Nyt olenkin pystyynkuollut muumio.
Sää oletkin mun isähahmo täällä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aikuiset keräävät marjoja sekä tekevät niistä kotonaan mehua. Meikäläinen istuu koneensa ääressä
Eipä yleistetä. 1920-luvulla syntyneet isovanhempani keräsivät marjoja ja tekivät niistä jotakin. Vanhempani kävivät marjastamassa joskus viime vuosisadalla. Minä en mene marjametsään ikinä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä oon setämies. Enojen maine on pilattu eikä jonnet muista Jammua, joka oli setä. Mutta meillä päin ei olla edes kuultu enosta, joten ehkä enoilla yhä on toivoa.
Täytyy kyllä myöntää, että tämä Jammu setä on todella kaukainen hahmo minulle. Kuulin äijästä ekaa kertaa varmaan joskus kolme vuotta sitten.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pitääkö tässä nyt sätätä siskolle ja irtisanoutua lastensa enoudesta. Kummipoika 2 veekin hylätä.

Enologia = viinioppi. Onko se muutettava setälogiaksi. Niin mut Jammu. Ollaan kaikki miehet pahoja. Oon kyllä setäkin, kun veljellä on kersoja.

Paha olen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos on väärä mielipide, on hylättävä heti ja kerrottava se kaikille. Näin meillä Pitkänsillan tällä puolen. Enosta nämä ei ole kuulleet, koska ei sovi tarinaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nykyinen poliittinen keskustelu: jos olet kanssani eri mieltä, niin edustat jotakin ääriliikettä.

Yks jurpo hehkutti, että mites nyt ollaan niin hiljaa enosta, kun se onkin suomalainen. Siihen joku yritti hellästi valistaa, että tota... Sitä oli hauska seurata, sitä valaistumisen hetkeä, että voi vittu ketä mä tästä syytän.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo, on hauskaa ajatella miten asiat voisivatkaan olla, jos aja
Jammu-setä on mulle hyvin tutun kuuloinen nimi. Siihen se sitten jääkin. En tiedä yhtään kenestä on kyse. No kaikkeahan ei voikaan tietää, varsinkin kun on jonne.
Jammussa ei ole mitään hyvää.
Pitäisikö tänään kokata helposti, pastaa ja kanaa? Salaattia toki.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sää oletkin mun isähahmo täällä.

Kiitos, liikutuin tästä varsin. Se tarkoittaa sitten sitä että @Turha Kaukalo on sinun vaarisi, eikä mikään vitun pedofiili-eno-setä.

Mutta hetkinen, olenko minä sinulle isä tyyliin Seppo, vai Ilmari? Mieti tarkkaan vastaustasi, sillä jos se menee väärin, sillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos, liikutuin tästä varsin. Se tarkoittaa sitten sitä että @Turha Kaukalo on sinun vaarisi, eikä mikään vitun pedofiili-eno-setä.

Mutta hetkinen, olenko minä sinulle isä tyyliin Seppo, vai Ilmari? Mieti tarkkaan vastaustasi, sillä jos se menee väärin, sillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään!
Heitin noppaa ja sain Sepon, joten vastaan Ilmari.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kävin kattoo lauantaina Leijonakuningas 2019.

Siitä asti on soinu CÄÄÄÄN JUUU FIIIIIL THÖ LOOOOOOOOV TUNAIT!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Söin päivän salaatin. Nyt on taas nälkä. Onko väärin, jos menen duunista himaan Pizza Hutin kautta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös