Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 115
  • 68 324
K

Kiekkokatsoja

Avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle, mitään piilottaa, et sä saa....
Tää tekstisi oli nyt kyllä öö.. ihan pöhkö, ja epäsopiva. Tuohan on "rakkauslaulu".
Toisaalta sopi pöhköjen kommenttien ketjuun.

Lisäys. Ajattelin että eka pelaan nettipokerini loppuun. Otan siitä suuret voittoni. Sitten ajelen kaupoille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Akoilta puuttuu kyllä semmonen oma-aloitteellisuusgeeni. Kaikessa soitetaan esim miehelle. Auto jätti tielle, soitto mulle. Kodinkone ei toimi, soitto mulle. Kaukosäädin ei toimi, soitto mulle. Menkat alko, soitto mulle. Vois tutkia muitakin vaihtoehtoja oma-aloitteellisesti. Elämme tasa-arvon aikaa, joten tuskin on vaikeaa soittaa sinne vakuutusyhtiöön tilatakseen vaikka hinausauton.

K

Kiekkokatsoja

Jostain syystä ollu niin kivana viimepäivinä, ettei syytä antaa eksyä. Joskus tosin ois paikallaan vaikka ihan eksyttääkkin.
Ookei. Hyvä että kivanakin. Mutta jospa välillä eksytät muutamaksi päiväksi metsään, niin pysyykin kivana? Niinkuu ennakoit kivana pysymisen siten.
Lisäys. Laula mennessä laulua.. jos metsään haluat mennä nyt, takuulla yllätyt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sunnuntai meneillään, mitäs meinaatte tänään puuhata?
Ajattelin käväistä kaupasta hakemassa ruokatarvikkeita ja sitten ajella tuonne maaseudun rauhaan vielä yhdeksi yöksi ennen kuin koulu jatkuu. Huomiseksi siirtyi viikonlopulle suunniteltu käynti itänaapurissa. Onkohan Viipuri kiva paikka viettää viimeistä lomapäivää?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Tuli sitten äsken oksennettua darrassa. Eka kerta vuosiin kun tuohon liittyen tarvitsee oksentaa. No tuli kyllä vähän fressimpi olo, kai ne myrkyt sieltä kehosta poistuu.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näyttäkää mulle, että täällä on aikuisiakin ihmisiä ja yllättäkää minut, näyttäkää minun olevan väärässä, että suomalainen mies ei olekaan aikuinen pikkulapsi, hauskasti kimpoileva pehmoinen karitsa, palstamuslimi, pumpulipoika ja skitsofreenisautistinen pelle, vaan kypsä ja asiallinen ihminen
Ei täällä ole muita sellaisia asiakeskustelijoita kuin sinä, kaikki muut ovat skitsofreeniautistisia pellejä, ynnä muita mainitsemiasi. Ikävä tilanne sinulle.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Mikä sua mättää? Kumma tarve juosta mun perässä pitkin palstaa. Mä ehdotan sulle, että painut vittuun mun internetistä. Kumpikaan ei menetä yhtään mitään siinä.
Täällä on myös se ignore-toiminto jolla voit piilottaa omasta mielestäsi epämiellyttävän aineksen. Kenenkään ei tarvitse painua mihinkään.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mikä sua mättää? Kumma tarve juosta mun perässä pitkin palstaa. Mä ehdotan sulle, että painut vittuun mun internetistä. Kumpikaan ei menetä yhtään mitään siinä.
Nähdäkseni jos kommentoin esim. noin 1-2 % viesteistäsi, niin se ei ole kenenkään perässä juoksemista.

Katsokaa nyt nuoriso tuota leppoisaa ja puheidensa mukaan kaikkia rakastavaa hahmoa. Setä Käyttäjänimetön paljastaa aina koiran karvat.

Ei täällä ole muita sellaisia asiakeskustelijoita kuin sinä, kaikki muut ovat skitsofreeniautistisia pellejä, ynnä muita mainitsemiasi. Ikävä tilanne sinulle.
Voitte kyllä kumpikin lopettaa tämän nokittelun ja tosiaan vaikka harkita ignorea. Mikäli meno ei muutu, jäähyaitio tullee kummallekin tutuksi.

Modet

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lämmään palloa mielelläni salibandyssa. Yleensä aika ja mahdollisuudet eivät ole suotuisia, joten vedetään rannekuti. Mutta sekin lähtee näistä käsistä ihan kätevästi, luulen ma. Ulkona tuulee paljon. Viilentää turhankin ikävästi muuten niin aurinkoisella säällä.

Kyllä rannekuti pitää nuorelta mieheltä kätevästi lähteäkin

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuulostaa tylsältä. Meillä pidetään hauskaa vähän eri tavalla ku jossain (kämäsissä) puskissa pyörien.
Touché...
En minä nyt mistään hauskanpidosta puhunut mutta marjat on kerättävä että saa keitettyä mehua. Ei se marjankeruu nyt mitään kurjempaa hommaa ole... Osan ajasta voi istua kun kerää alaoksista. Eikä meidän puskat mitään kämäsiä ole vaan komeita ja täynnä marjoja.

Minäkin olen viihtynyt tänä kesänä yllättävän hyvinkin marjapuskissa. Aiempina kesinä ei ole tuo paljoa kiinnostanut mutta nyt olen poiminut punaherukoita jo yhteensä 6 litraa.
Minä keräsin tänä aamuna kahdeksan litraa. Kun minulla on aikaisemmin kypsyneestä pensaasta kolme litraa pakastimessa niin yhden mehumaijallisen marjat on nyt kerätty. Vadelmaa vähän mukaan niin avot...

K

Kiekkokatsoja

Lämmään palloa mielelläni salibandyssa. Yleensä aika ja mahdollisuudet eivät ole suotuisia, joten vedetään rannekuti. Mutta sekin lähtee näistä käsistä ihan kätevästi, luulen ma. Ulkona tuulee paljon. Viilentää turhankin ikävästi muuten niin aurinkoisella säällä.
Ensin tuli mieleen ihan eri rannekuti, mutta onneksi tajusin, mitä kyseessä olikin.
Urheilussa tuon rannekudin etu on se, että se lähtee nopeasti. Siinä ei maalivahti ehdi niin nopeasti peittämään kulmia.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Akoilta puuttuu kyllä semmonen oma-aloitteellisuusgeeni.
Minua on taas moitittu liiasta oma-aloitteisuudesta. @Hera80kin moitti minua kun menin leikkaamaan nurmikkoa ennen kuin hän kerkisi neuvoa ettei vielä kannata. Joku viikko sitten käytin auton pesussa oma-aloitteisesti mutta tuli satikutia kun mies oli aikonut itse pestä ja vahata. No mitäpä tuosta...

Auto jätti tielle, soitto mulle.
Mies on loistava autonkorjaaja ja olemme sopineet että auto-ongelmissa soitan hänelle niin hän etäparantaa. Renkaan osaan vaihtaa ihan itse jos sellainen sattuisi hajoamaan. Ja onhan se ihan mukava ilmoittaa toiselle että jäi matkan päälle (auto hajosi) jos toinen odottelee.

Kodinkone ei toimi, soitto mulle.
Jos kodinkone ei toimi niin ei siinä paljon muuta kannata kuin laittaa SERiin kun niitä ei oikeastaan kannata korjata. Mies on kyllä eri mieltä ja haluaa purkaa kaikenmoista ja korjailla niitä. Siksi en välillä edes kerro hänelle jos joku pikkukike hajoaa...

Kaukosäädin ei toimi, soitto mulle.
Jos kaukosäädin ei toimi niin vaihdan siihen patterit. Jos ei se silti toimi niin sen voi heittää vaikka seinään.

Menkat alko, soitto mulle.
Mitäpä noista ilmoittelemaan... Niitä tulee ja menee.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ihan totta, rannelaukaus on yksi parhaimmista laukauksista urheilussa. Itse pidän paljon myös painavista pommeista. Joskus saan lyötyä pallon täydellä voimalla aina yläriman kautta kilahtaen sisään. Nuo hetket ovat yhtä hienoja kerta toisensa jälkeen.
Kyllä siinä "lämmäämisessä" on oma hohtonsa vaikka melkoisia hehtaarikuteja yleensä ovatkin tai saa vähintään telottua kaverin kehen se pallo (sählyssä siis) osuu. Pipolätkässä ei toki semmoisia lämäröintejä edes harrasteta. Rannarilla maalit ja lämäreillä kunnia.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En tiedä mikä mussa kiehtoo sua.

En lukenut enempää mutta kommentoin tämän ensimmäisen lauseen:

Musta tuntuu, että sä oot kiehtoutunut tohon Käyttäjänimettömään ja nyt jankutat viestistä toiseen että Käyttäjänimetön on susta kiinnostunut. Mä ihmettelen, jos joku yli 15-vuotias on noista sun jutuista kiinnostunut ja ottaa ne tosissaan. Hashtag: löin lastani. Mä en usko edes tohon.

Joo, ja sä lähdet nyt ignoreen. Just nyt.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iltapäivä on mennyt ruotsia lukiessa ja kerratessa. Koitan päivittäin olla yhä enemmän tekemisissä tuon kielen kanssa, jotta saisin 1,5 kuukauden kuluttua YO-kokeesta hyvän tuloksen. Sitä paitsi tykkään puhua ruotsia, kuulostaa hienolta. Heja Sverige! Här jag kommar till test dagen!

Sinä kun tykkäät kuunnella musiikka, niin kuuntelepa ruotsinkielistä musiikkia. Varmasti auttaa tuleviin kokeisiin tai ei ainakaan haittaa.

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Huoh,onpas nää sunnuntai illat henkisesti raskaita. Jotenkin tuntuu,että tästä puuttuu tällä hetkellä jotain. Tietynlainen hohto ja kun tietää,että työt alkaa taas huomen aamulla kello 06 niin ei oikein nostata fiilistä. No ehkä näihinkin joskus tottuu tai on tottumatta.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Tää kierrätyskeskus on kyllä parin viime vuoden aikana muuttunut melko paljon. Paskaa täällä on jauhettu aina. Ennen se oli sentään välillä hyvää paskaa, nykyisin ihan turhaa paskaa. Eikä tämä viesti nosta tasoa yhtään sen enempää.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
@Punamusta Nyt Kent äkkiä pyörimään. Aloita vaikka Isola -albumista. Suositus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy