Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 804
  • 66 798

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Väitätkö sinä Turhaakin Turhempi Kaukalo, että et ole käynyt yläastetta. Luulin, että olet syntynyt 2000-luvulla.

Mä en oo syntynyt vielä.

Tiedote:

Huomiohakuilen pikapuoliin kertomalla, mitä olen elämässäni tehnyt. Sitten kehun teidät kaikki.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko tällä foorumilla pelkkiä alkoholisteja jäsenenä? Tuntuu että varsinkin täällä kierrätyslaatikon puolella ihmiset kirjoittaa lähinnä siitä miten pitkään on tarkoitus pysyä tipattomana ja miten myrkky vaurioittaa ja kaikkea.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko tällä foorumilla pelkkiä alkoholisteja jäsenenä? Tuntuu että varsinkin täällä kierrätyslaatikon puolella ihmiset kirjoittaa lähinnä siitä miten pitkään on tarkoitus pysyä tipattomana ja miten myrkky vaurioittaa ja kaikkea.

Mä inhoon hermollisia stimulantteja ja halveksin niiden käyttäjiä.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Onko tällä foorumilla pelkkiä alkoholisteja jäsenenä? Tuntuu että varsinkin täällä kierrätyslaatikon puolella ihmiset kirjoittaa lähinnä siitä miten pitkään on tarkoitus pysyä tipattomana ja miten myrkky vaurioittaa ja kaikkea.
Vähän toista viikkoa pitäisi sinnitellä, sitten aukee korkki viikoksi Prahassa.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Ei voi tietää vielä.

Se on itse, kuka sanoo. Eli oot ite toope.

Häh? Mikä homma?

Sori. Taas meni mulla palstat sekaisin.

Ihan vaan omaan perheeseen kohdistunutta seksuaalista väkivaltaa osan heidän toimesta. Siinähän räppäävät, en vaan tiedä miltä ne näyttää maskien takaa
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Arvoitus:

Tammela+Virtanen
Uuno seitsemännessä leffassaan
Jonnet
Ei muista
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Entäs tämä:

Ralf Schumacherin isoveljen etunimi
Jaska-poika

Michael Jackson
 

redpecka

Jäsen
Kysymys on samaa luokkaa kuin se klassikko, missä kysytään, kaatuuko puu, jos metsässä kuuluu tai ei kuulu ääniä?
Mitenköhän se siis on kun vaikka Tunguskassa Siperiassa kaatui puu sata vuotta sitten:

a) Ensin kuului ääni ja siiten kaatui puu
b) Puu kaatui samaan aikaan äänen kanssa
c) Puu kaatui ensin ja pamaus kuului vasta sen jälkeen

Alkuperäiseen miljoona vuotta vanhaan dilemmaan - kuuluuko metsässä ääni puun kaatuessa jos kukaan ei ole kuulemassa - ehdottaisin, että vietäisiin mankka metsään ja jollain kaiko-ohjauksella katkaistaisiin puu, labrassa sitten kuunneltaisi onko nauhalle tarttunut mitään. Vaatisi kyllä vähintään nasamaiset vehkeet ja resurssit tämmönen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös