Onko jäätelö joskus pahaa?Söin jäätelön. Se oli hyvää.
Valitettavasti pieni osa niistä on. Tämä oli tosi hyvä.Onko jäätelö joskus pahaa?
Kyllä on... Suklaa ja vadelma ei sovi minun makuuni jäätelössä yhtään yhteen. Lisäksi rommi-rusina vaan on pahaa...Onko jäätelö joskus pahaa?
Joku oli joskus tutkinut ihmisen makunystyröitä, vai mitä ne nyt onkaan, ja tullut siihen tulokseen, että savulohi suklaakastikkeella on hyvää. En ole kokeillut.Kyllä on... Suklaa ja vadelma ei sovi minun makuuni jäätelössä yhtään yhteen. Lisäksi rommi-rusina vaan on pahaa...
Nimesit juuri kaksi lempimakuani inhokkilistallesi. Vadelma ja suklaa ovat banaanin ohella ehdottomia suosikki jäätelömakujani. Itse taas en ole suurin kinuskijäätelön fani, mutta kyllä sitäkin nyt syö hätätapauksessa.Kyllä on... Suklaa ja vadelma ei sovi minun makuuni jäätelössä yhtään yhteen. Lisäksi rommi-rusina vaan on pahaa...
On. Tottuuhan siihen. Ja onneksi nykyaikana on tämä kännykkä internet.Onks teilläkin töissä välillä ihan kauhea kiire ja välillä sillai, ettei ole mitään tekemistä? Mulla on nyt tänään toi jälkimmäinen. Oon nyt istunut reilun tunnin.
On, oikeastaan jokaiseen vuoroon kuuluu molemmat hetket. Ehkä pidän enemmän tuosta kiireestä, koska silloin aika kuluu huomattavasti nopeammin.Onks teilläkin töissä välillä ihan kauhea kiire ja välillä sillai, ettei ole mitään tekemistä? Mulla on nyt tänään toi jälkimmäinen. Oon nyt istunut reilun tunnin.
Ajattelin tuijotella Kuninkuusraveja telkkarista. Tai sitten vaihtoehtoisesti voisin lähteä käymään tuossa naapurissa. Siis tuossa, joka on Vaalimaan vieressä. Venäjällä siis. Jatkaa matkaa aina Viipuriin asti ja viettää siellä kivan kesäpäivän näin kesäloman viimeisenä viikonloppuna. En tiedä, ehkä jään vain kotiin katsomaan raveja.Mitäs te jatkoaikalaiset olette ajatelleet tehdä, tänä viikonloppuna?
Suklaa ja vadelma on loistavia jäätelömakuja mutta jos ne tungetaan samaan jäätelöön niin ei vaan toimi, en tiedä miksi.Nimesit juuri kaksi lempimakuani inhokkilistallesi. Vadelma ja suklaa ovat banaanin ohella ehdottomia suosikki jäätelömakujani.
Ai sä puhuitkin makukombinaatioista. Enpä olekaan tainnut kokeilla suklaa-vadelma jätskiä...Huomenta! Kahvia tässä terassilla hörpin. Aurinko paistaa...
Suklaa ja vadelma on loistavia jäätelömakuja mutta jos ne tungetaan samaan jäätelöön niin ei vaan toimi, en tiedä miksi.
Aino-sarjasta ja Ingmanin creamy-sarjasta löytyy jäätelöt joissa on suklaata ja vadelmaa samassa jäätelössä. Ei vaan maistu minulle.Ai sä puhuitkin makukombinaatioista. Enpä olekaan tainnut kokeilla suklaa-vadelma jätskiä...
Ei kun hetkinen taisinkin just muutama viikko sitten maistaa tuota Ainon settiä. Ei se nyt omasta mielestäni pahaakaan ollut.Aino-sarjasta ja Ingmanin creamy-sarjasta löytyy jäätelöt joissa on suklaata ja vadelmaa samassa jäätelössä. Ei vaan maistu minulle.
Olikos sulla inttiinmeno joskus tässä lähiaikoina? Siellä oppii tuota jumalatonta kiirehtimistä että pääsee odottamaan.Onks teilläkin töissä välillä ihan kauhea kiire ja välillä sillai, ettei ole mitään tekemistä? Mulla on nyt tänään toi jälkimmäinen. Oon nyt istunut reilun tunnin.
Niin se on. Mutta opettelevat valmiutta ja nopeaa toimintaa, vaikka odottelulta se vaikuttaakin.Olikos sulla inttiinmeno joskus tässä lähiaikoina? Siellä oppii tuota jumalatonta kiirehtimistä että pääsee odottamaan.
Bongasin äsken huoltoaseman, jossa oli "Vauhtivesi"-kyltti. Laitetaankohan siellä tankatessa ihan piripintaan?
Onko noi Lahen seuduilla? Seudulla joilla kaiketi jätevedestäkin päihtyis.Samoilla seuduilla on myös Ilopilleri-apteekki.
Ei se retkuksi tee, jos... Sori oli pakko. Lukiossa tuota aina soitettiin OPK:sta perjantaisin.On viiiiiiiiikonloppu eessä taas. Jonnet ei tiedä. No, jokatapauksessa. Nyt tilaan pizzaa ja kebabbia himaan, jonka jälkeen rakastelen avovaimoni, jonka jälkeen lähden katsomaan jääkiekkoa. Siinäpä se perjantai alkaa olemaan. Huominen on tuntematon. Ehkä näemme, ehkä emme.