Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 317 263
  • 66 802

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Haluan tulla vain sanomaan, että hyvää lämmintä kesäpäivää kaikille! Oulussa ainaki sellaset 26-27 astetta lämmintä ja aurinko paistaa hyvin kirkkaasti.
Frankfurtissa ei paista. Aina väärässä paikassa. Lämmintä on. No, toimistolla kun olen, niin ihan sama,
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku valitsee nimimerkikseen Tommi Läntisen kappaleen. Mitä seuraavaksi? Syvälle sydämeen sattuu?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tämä nyt oli sellaista matalamielistä vitsihuumoria. Mulla ei itselläni edes ole ilmalämpöpumppua kotona. Nyt tosin olen vanhempien luona ja täällä sellainen olisi, mutta eipä olo ainakaan nyt niin tukala ole että sitä tarvitsisi. Täällä itse asiassa keli ei ole mikään erityisen hyvä edes. Kuuma on toki kuin perkeleessä, mutta aurinko on pilvessä joten ei tuossa pysty oikein auringostakaan mitään ottamaan irti. Kohta pitäisi lähteä Kuopioon ajelemaan, jospa siellä se aurinkokin näkyisi taivaalla.

Ei minua kuumuus haittaa jos vaan muistaa juoda tarpeeksi, nimenomaan vettä. Tosin saas nähdä miten tämä tuleva Kuopiorock -viikonloppu menee, to-la on luvattu sitä n. 30 asteen lämpöä ja toki auringossa se paahde on vielä enemmän. Heman liian kuuma festarikeliksi, joku parikymmentä astetta olisi varmastikin paras.
No huumoria huumoria. Itse kyllä sorrun välistä helteistä valittamaan, mutta nyttemmin ennakoin ja painan pitkää päivää viileissä olosuhteissa nämä kelit, niin voin ne ottaa sitten takasin aurinkoisina pakkaspäivinä. Hyvät rockit keleistä piittaamatta sinne.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku valitsee nimimerkikseen Tommi Läntisen kappaleen. Mitä seuraavaksi? Syvälle sydämeen sattuu?

Ties vaikka joku menisi ja ottaisi jonkun random englanninkielisen adjektiivin nimimerkikseen. No ei kai kukaan niin tupelo sentään ole.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niin se meni miehen loma eikä me käyty missään reissussa. Ollaanko me vähän luusereita... Mökillä on käyty kyllä monta kertaa. Tämä on ollut niin meidän näköinen loma... Kotona on kivaa. Itse olen lähdössä huomenna Hämeenlinnaan. Katsotaan nyt missä museoissa käyn jos missään... Ehkä tykistömuseon voisi koluta nyt tarkemmin kun viime kesänä tuli tehtyä aika pintapuolinen kierros.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ties vaikka joku menisi ja ottaisi jonkun random englanninkielisen adjektiivin nimimerkikseen. No ei kai kukaan niin tupelo sentään ole.
Voi kun olisi joku Mensan testit läpäissyt vittuillut sun sijaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Sois sit viikonloppu
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi kun olisi joku Mensan testit läpäissyt vittuillut sun sijaan.

Ah, sinulle on joku antanut väärää tietoa, olipa hyvä että sanoit niin pääsen oikaisemaan:

Minä olen saanut Mensan testissä yli asteikon menneen tuloksen. Olen siis Mensan jäsen eli huippuälykäs. Olen myös hallitseva Vuoden Jatkoaikalainen, olen voittanut äänestyksen nyt 3 vuotena putkeen. Olen siis huippuälykäs sekä todella suosittu. Kaikki varmaankin tahtoisivat olla kuten minä, mutta eivät he voi olla, vain minä voin olla näin hyvä ihminen.

Olen paras.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ah, sinulle on joku antanut väärää tietoa, olipa hyvä että sanoit niin pääsen oikaisemaan:

Minä olen saanut Mensan testissä yli asteikon menneen tuloksen. Olen siis Mensan jäsen eli huippuälykäs. Olen myös hallitseva Vuoden Jatkoaikalainen, olen voittanut äänestyksen nyt 3 vuotena putkeen. Olen siis huippuälykäs sekä todella suosittu. Kaikki varmaankin tahtoisivat olla kuten minä, mutta eivät he voi olla, vain minä voin olla näin hyvä ihminen.

Olen paras.
Ja lisäski raha, no sitähän on ihan perkeleesti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja lisäski raha, no sitähän on ihan perkeleesti.

No tokihan minulla on tietysti muitakin kadehdittavia ominaisuuksia kuin huippuälykkyyteni ja se että olen suositumpi ja tunnetumpi kuin Ed Sheeran, ja rahani, niitähän nimittäin on, on näistä toki yksi. Ei niitä kaikkia kuitenkaan voi alkaa listaamaan, muuten Jatkoajasta loppuu kirjaimet.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No tokihan minulla on tietysti muitakin kadehdittavia ominaisuuksia kuin huippuälykkyyteni ja se että olen suositumpi ja tunnetumpi kuin Ed Sheeran, ja rahani, niitähän nimittäin on, on näistä toki yksi. Ei niitä kaikkia kuitenkaan voi alkaa listaamaan, muuten Jatkoajasta loppuu kirjaimet.
Mutta schollihan sä et silti ole? Vai oletko? Sullahan oli joskus allekirjoituksena "Oletko scholl? En minäkään". Häh?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
No tokihan minulla on tietysti muitakin kadehdittavia ominaisuuksia kuin huippuälykkyyteni ja se että olen suositumpi ja tunnetumpi kuin Ed Sheeran, ja rahani, niitähän nimittäin on, on näistä toki yksi. Ei niitä kaikkia kuitenkaan voi alkaa listaamaan, muuten Jatkoajasta loppuu kirjaimet.
Kyllähän mua ainaskin vituttaa, kun äijällä on rahaa. Lomailet ja viettelet aikaas luksushostelleissa ja niitten aamiaisilla täytät mahaas. Varmaan noillakin reissuilla ajelet pitkin vuoristoteitä rahalla vuokraamallasi Seat Ibitsalla kattomassa perheinesi kuinka se vulva sykkii huipulla vuoren, vai onko sykkimättä. Jokatapauksessa ajelet vaan alas vuorilta,palautat auton ja jatkat tuhlailua. Vituttaahan se. Tää ois ollu vitutusketjun kamaa. Mutta en ole katkera tahi kateellinen. En hauku nenääsi jne. Olen kuitenkin aidosti onnellinen puolestasi, että pystyt tälläistä itsellesi ja perheellesi tarjoamaan. Sinä siellä missä lie noin ja minä täällä näin. Lähempä tästä kattomaan oisko TammerFesteiltä kuitenkin jäänyt vielä joku palautusautomaattiin sopiva hylsy jäljelle.

Jos niin, niin Lidliin koittaan onnea.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllähän mua ainaskin vituttaa, kun äijällä on rahaa. Lomailet ja viettelet aikaas luksushostelleissa ja niitten aamiaisilla täytät mahaas.

Tilasin juuri pizza portaalista paikasta mistä en ole ennen tilannut. Katsotaan mitä tulee, varmaankin jotain hyvää.

Lidliin ei nyt jaksa mennä pyörimään.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Aivan loistavaa! Kato, mun kaverilla on sellanen rokkibändi. Ei nyt iso ja kuuluisa (ainakaan vielä, heh), mutta Ruississa ovat kuitenkin soittaneet. No, en koskaan ole bändin keikalla käynyt ja pidän susta ja vien sut synttärilahjaks ton bändin keikalle. Ryyppäämään en tosin sua opeta!
Loistava tarjous @Punamusta lle. Jokainen opetelkoon itse ryyppäämisen salat.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Palstalla ei ole varmaan vielä puhuttu Ed Sheeranista?

Nooh, eilinen keikka oli kyllä ihan jees, biiseistä en tiennyt puoliakaan, puolen välin jälkeen alkoi tulla niitä tutumpia. Järjestelyt toimi hyvin ja paluujunaankin ehdittiin kun jätettiin suosiolla väliin pari viimeistä biisiä. Iltalehden/Sanomien kuvien mukaan tehtiin viisaasti, aika kovat ruuhkat kuulemma oli.

Yleisönä oli naiskaveruksia ja pariskuntia, joten meno oli sopivan rauhallista tällaiselle henkisesti keski-ikäiselle. Ei paljon riehumista esiintynyt. Suurin anti oli kuitenkin kahdenkeskinen aika vaimon kanssa ja että päästiin olemaan rauhassa ja rentoutumaan pitkästä aikaa. Ja tietenkin muutamat nuoret naiset joiden shortsit eivät ihan peittäneet pakaroita.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään oli se mökkireissu ja oli kyllä aivan mahtava päivä Nämä mökkireissut ovat aina olleet niin upeita, viime kesänä teimme samanlaisen päiväreissun samalle mökille Janakkalaan ja nyt teimme jälleen reissun. Ja kumpikin reissu on ollut kerrassaan loistava.

En tiedä ehkä se on minusta itsestänikin kiinni että nautin näistä reissuista niin paljon. Reissuissa on paljon elementtejä joista pidän eli etenkin rantasaunomista ja hyvää ruokaa. Sitten olen vähään tyytyväinen ja osaan mielestäni iloista pienemmistäkin asioista sekä en vaadi paljoa.

Jos vielä vain mahdollista niin tämän kesän reissu oli vielä parempi kuin viime suven reissu samalle mökille. Saunoin nyt yhteensä kauemmin, viittä minuuttia vaille kaksi tuntia, järvessä oli parempi uida. Joko järveä oli vähän ruopattu tai sitten järvivesi oli viime vuonna matalampana.Nyt se järvivesi jopa syveni ja ei tarvinnut uida järvessä missä vesi oli vain polviin asti niin kuin viime kesänä. Ja seura oli tänä kesänä jos vain mahdollista niin vielä parempaa. Aikakin meni jotenkin nyt entistä rattoisammin.

Eihän tämänkään kesän reissu sisältänyt kuin normimökkielämää mutta minulla kun sitä ei ole mahdollista elää kuin harvoin niin onhan se luksusta.

Oli tosiaan ihan loistava reissu taas tänäkin suvena ja nautin kyllä olostani. On jo tuo rantasaunominen niin upeaa puuhaa, saunoa ja välillä käydä uimassa sekä vilvoitella vähän.

Nytkään ei se alkoholi kuulunut nautintoaineisiin mutta kyllä tuosta saunomisesta nautti muutenkin. Ja kylmä cokistölkki hyvin korvasi sen tarpeen pitää jotain tölkkiä kädessään samalla kun istuu terassin penkillä ja ihailee järvimaisemaa.

Sitten syötiin hyvin. Meillä oli työn jako. Reissuun lähtenyt naisväki huolehti pääruoasta, salaatista ja jo etukäteen jälkiruokana olleen omenapiirakan leivonnasta. Miesväki huolehti sitten saunan lämmittämisestä ja grillaamisesta. Sekä yhteistuumin sitten siivottiin.

Pääruokana oli spagettia ja bolognesea ja sehän oll erittäin maukasta. Sitten oli sitä piirakkaa sekä lopuksi vielä grillasimme makkaraa. Oikein hyvät olivat myös päivän antimet.

Ja mitään tuosta reissusta ei tarvinnut pulittaa itse mutta viihdyin kyllä niin hyvin että olisin valmis pulittamaankin vastaavasta reissusta ainakin 50 euroa.

Tämäkin reissu jää taas muistoihin ja näitä muistoja muistelee mielellään!

edit: Tämä oli myös ensimmäinen kerta mestaruuksien ratkeamisten jälkeen kun pääsin vasta puulämmitteiseen saunaan että samalla hoitui myös mestaruussaunominen!

Ja kelitkin olo tosiaan kohdallaan. Paljon parempi sää kuin viime suvena. Nyt tarkeni uimaan ilman saunaakin. Tosin olimme tuolla mökillä viime kesänä vasta joskus elokuun puolivälissä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mä olen viime aikoina pyrkinyt välttämään päiväunien nukkumista, sillä ne tuntuu sotkevan mun muutenkin olemattoman unirytmin aivan totaalisesti. Tänään on kuitekin ihan pakko mennä torkkumaan ainakin hetkeksi, kun en meinaa enää kestää hereillä ollenkaan.

Väitän että päiväunet on planeetan addiktoivin huume. Siitä karusellista on vaikee hypätä pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös