Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 931
  • 68 320

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Onko kellään myydä lippua Ed Sheeranin tämän iltaiselle keikalle? Maksoi mitä maksoi saatana!

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ihmiset valittaa taas helteistä. Kenelle nämä on muka ongelma? Hyvin pärjää. Äsken piti laittaa villasukat jalkaan kun ilmalämpöpumpun alla meinasi tulla kylmä.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Ihmiset valittaa taas helteistä. Kenelle nämä on muka ongelma? Hyvin pärjää. Äsken piti laittaa villasukat jalkaan kun ilmalämpöpumpun alla meinasi tulla kylmä.
Etpä noista selkeesti itsekkään nauti jos aikasi vietät noin. Varmaan vielä kuuntelet samalla korvalappustereoistasi Ed Sheerania.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Etpä noista selkeesti itsekkään nauti jos aikasi vietät noin. Varmaan vielä kuuntelet samalla korvalappustereoistasi Ed Sheerania.
Tämä nyt oli sellaista matalamielistä vitsihuumoria. Mulla ei itselläni edes ole ilmalämpöpumppua kotona. Nyt tosin olen vanhempien luona ja täällä sellainen olisi, mutta eipä olo ainakaan nyt niin tukala ole että sitä tarvitsisi. Täällä itse asiassa keli ei ole mikään erityisen hyvä edes. Kuuma on toki kuin perkeleessä, mutta aurinko on pilvessä joten ei tuossa pysty oikein auringostakaan mitään ottamaan irti. Kohta pitäisi lähteä Kuopioon ajelemaan, jospa siellä se aurinkokin näkyisi taivaalla.

Ei minua kuumuus haittaa jos vaan muistaa juoda tarpeeksi, nimenomaan vettä. Tosin saas nähdä miten tämä tuleva Kuopiorock -viikonloppu menee, to-la on luvattu sitä n. 30 asteen lämpöä ja toki auringossa se paahde on vielä enemmän. Heman liian kuuma festarikeliksi, joku parikymmentä astetta olisi varmastikin paras.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Homokahvilan, siinä Agricolankadun ja Kaarlenkadun kulmassa, kesäkahvila, jota siis ei enää ole. Itse asiassa homolippakioski oli ensin, sitten vasta kulmakahvila.
Siis Karhukaffela. Joo, sitä ei enää ole. En käynyt.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Haluan tulla vain sanomaan, että hyvää lämmintä kesäpäivää kaikille! Oulussa ainaki sellaset 26-27 astetta lämmintä ja aurinko paistaa hyvin kirkkaasti.
Frankfurtissa ei paista. Aina väärässä paikassa. Lämmintä on. No, toimistolla kun olen, niin ihan sama,

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku valitsee nimimerkikseen Tommi Läntisen kappaleen. Mitä seuraavaksi? Syvälle sydämeen sattuu?

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Tämä nyt oli sellaista matalamielistä vitsihuumoria. Mulla ei itselläni edes ole ilmalämpöpumppua kotona. Nyt tosin olen vanhempien luona ja täällä sellainen olisi, mutta eipä olo ainakaan nyt niin tukala ole että sitä tarvitsisi. Täällä itse asiassa keli ei ole mikään erityisen hyvä edes. Kuuma on toki kuin perkeleessä, mutta aurinko on pilvessä joten ei tuossa pysty oikein auringostakaan mitään ottamaan irti. Kohta pitäisi lähteä Kuopioon ajelemaan, jospa siellä se aurinkokin näkyisi taivaalla.

Ei minua kuumuus haittaa jos vaan muistaa juoda tarpeeksi, nimenomaan vettä. Tosin saas nähdä miten tämä tuleva Kuopiorock -viikonloppu menee, to-la on luvattu sitä n. 30 asteen lämpöä ja toki auringossa se paahde on vielä enemmän. Heman liian kuuma festarikeliksi, joku parikymmentä astetta olisi varmastikin paras.
No huumoria huumoria. Itse kyllä sorrun välistä helteistä valittamaan, mutta nyttemmin ennakoin ja painan pitkää päivää viileissä olosuhteissa nämä kelit, niin voin ne ottaa sitten takasin aurinkoisina pakkaspäivinä. Hyvät rockit keleistä piittaamatta sinne.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku valitsee nimimerkikseen Tommi Läntisen kappaleen. Mitä seuraavaksi? Syvälle sydämeen sattuu?

Ties vaikka joku menisi ja ottaisi jonkun random englanninkielisen adjektiivin nimimerkikseen. No ei kai kukaan niin tupelo sentään ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy