Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 779
  • 68 314

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eihän Hämeentien laitaa voi dallailla kun siellä on katutöitä. Tämä ärsyttää. Tosin en sinne olisi mennyt muutenkaan, etenkään tänään, sillä aikomukseni on dallailla Cellan mäki ylös ja alas. Karhupuiston lippakioskista en osta mitään, kun se ei enää ole homolippis, vaan sen uuden inhan kahvilan ulkopiste. Homolippiksellä jengi kävi näyttäytymässä ja osoittamassa avarakatseisuuttaan, sekin vitutti. Homolippiksen ent. työntekijä sanoi mulle, että hän voi eheyttää mut heteroudesta jahka töistä pääsee. Saakelin hankala oli kävellä seuraavana päivänä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täällä on moni vaihtanut nimimerkkiä. Pitäskö itekin? Mulla ois jo yks mielessä:

Ed Sheeran
Mullakin ois yks aika erikoinen ja omaperäinen nimimerkki mielessä:

Scholl

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Turha Kaukalo ei voi, ei. Mikä muuten on homolippis? Sitä muuten vois itsekin vaihtaa nimimerkkiä. Ottais ihan lempinimen käyttöön.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo hei mulla on hyvä idea. Vaihdetaan kaikki nimimerkkejä. Sitten, kun ollaan vaihdettu kerran, niin aletaan vaatia uusintakierrosta. Sitten voidaan alkaa pelaamaan arvaa kuka peliä.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Tiedote:

Nukuin yöni hyvin ja nyt olen back! Eli selkä.

Täällä varmasti moni ehti jo pelästyä palaanko koskaan. Palasin.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Urheilufanittaminen alkaa olemaan minulle yhä enemmän yhdentekevää. Jotenkin en jaksa välittää kunnolla koko fanittamisesta ja tulee olo, että miksi mä edes olen fani.
Veikkaan. Olet tulossa siihen ikään, että "fanius" alkaa muuttaa muotoaan. Normaali kiertokulku.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielessä oli. Miten tässä käy.

TIEDOITE:

Suunnittelen ulkona vierailemista.
Älä sinne mene. Tuut kuitenkin kohta kertomaan, kuinka kuuma siellä oli. Saat myös idean vaihtaa nimimerkkiäsi. Kadulla näet Ed Sheeranin mainoksen ja tule ihmettelemään kuka hän on. Näet myös Laineen äidin, vaikka hänen pitäisi olla Kanadassa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuka on Ed Sheeran?

Iltapäivälehteä en ole koskaan ostanut.

En tunne yhtään Sauli Niinistön äänestäjää.

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Haluan tulla vain sanomaan, että hyvää lämmintä kesäpäivää kaikille! Oulussa ainaki sellaset 26-27 astetta lämmintä ja aurinko paistaa hyvin kirkkaasti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy