Kun Sheeran lopettaa uransa, niin teen hänestä leffan.
Eikö se jo ollut yhdessä leffassa? Sillä oli kitarassa reikä siinä. Siis ylimääräinen reikä. Mutta kovasti laulatti silti.
Kun Sheeran lopettaa uransa, niin teen hänestä leffan.
Joo näköjään näytellyt jossain elokuvissa ja sarjoissa.Eikö se jo ollut yhdessä leffassa? Sillä oli kitarassa reikä siinä. Siis ylimääräinen reikä. Mutta kovasti laulatti silti.
Täällä on moni vaihtanut nimimerkkiä. Pitäskö itekin? Mulla ois jo yks mielessä:
Ed Sheeran
Mullakin ois yks aika erikoinen ja omaperäinen nimimerkki mielessä:Täällä on moni vaihtanut nimimerkkiä. Pitäskö itekin? Mulla ois jo yks mielessä:
Ed Sheeran
Täällä on moni vaihtanut nimimerkkiä. Pitäskö itekin? Mulla ois jo yks mielessä:
Ed Sheeran
En tiedä sopisiko jalkapalloaiheinen nimimerkki kovin hyvin jääkiekkopalstalle.Mullakin ois yks aika erikoinen ja omaperäinen nimimerkki mielessä:
Scholl
Et ole tuon arvoinen.Mullakin ois yks aika erikoinen ja omaperäinen nimimerkki mielessä:
Scholl
Mä ainakin mietin, että Is Pepsi okey?Tiedote:
Nukuin yöni hyvin ja nyt olen back! Eli selkä.
Täällä varmasti moni ehti jo pelästyä palaanko koskaan. Palasin.
Just funtsin, et mitähän pepsi duunaa, et onks se delannu, ku ei kuulu mitään.Tiedote:
On se hyvä että joku mietti. Mä en.Mä ainakin mietin, että Is Pepsi okey?
Tottakai mä mietin. Te ootte mulle kuin perhe.On se hyvä että joku mietti. Mä en.
Veikkaan. Olet tulossa siihen ikään, että "fanius" alkaa muuttaa muotoaan. Normaali kiertokulku.Urheilufanittaminen alkaa olemaan minulle yhä enemmän yhdentekevää. Jotenkin en jaksa välittää kunnolla koko fanittamisesta ja tulee olo, että miksi mä edes olen fani.
Mä varmaan sit hyppäsin tän vaiheen yli. Mulla vaan kasvaa. Siis fanitus.Veikkaan. Olet tulossa siihen ikään, että "fanius" alkaa muuttaa muotoaan. Normaali kiertokulku.
Mikä muuten on homolippis?
Tiedote:
Älä sinne mene. Tuut kuitenkin kohta kertomaan, kuinka kuuma siellä oli. Saat myös idean vaihtaa nimimerkkiäsi. Kadulla näet Ed Sheeranin mainoksen ja tule ihmettelemään kuka hän on. Näet myös Laineen äidin, vaikka hänen pitäisi olla Kanadassa.Mielessä oli. Miten tässä käy.
TIEDOITE:
Suunnittelen ulkona vierailemista.
Mielessä oli. Miten tässä käy.
TIEDOITE:
Suunnittelen ulkona vierailemista.
Se voi helposti olla kärsimysten tie.Mitä vikaa nimimerkin vaihdossa on? Hä!?