Kyllähän mua ainaskin vituttaa, kun äijällä on rahaa. Lomailet ja viettelet aikaas luksushostelleissa ja niitten aamiaisilla täytät mahaas. Varmaan noillakin reissuilla ajelet pitkin vuoristoteitä rahalla vuokraamallasi Seat Ibitsalla kattomassa perheinesi kuinka se vulva sykkii huipulla vuoren, vai onko sykkimättä. Jokatapauksessa ajelet vaan alas vuorilta,palautat auton ja jatkat tuhlailua. Vituttaahan se. Tää ois ollu vitutusketjun kamaa. Mutta en ole katkera tahi kateellinen. En hauku nenääsi jne. Olen kuitenkin aidosti onnellinen puolestasi, että pystyt tälläistä itsellesi ja perheellesi tarjoamaan. Sinä siellä missä lie noin ja minä täällä näin. Lähempä tästä kattomaan oisko TammerFesteiltä kuitenkin jäänyt vielä joku palautusautomaattiin sopiva hylsy jäljelle.
Jos niin, niin Lidliin koittaan onnea.
En tiedä olitko tosissasi, mutta jos olit, niin kerronpa sinulle salaisuuden: en minä oikeasti ole rikas. En ole myöskään suosittu, enkä älykäs. Mutta olen saanut oppia some-elämästä, ja tärkeintä on että täällä koko ajan valehtelee että kaikki on ihan vitun hyvin. Negatiivisista jutuista ei todellakaan saa kertoa, tai muuten on oitis white trash -kamaa tai Ed Sheeran -fani. Älä kerro sit tästä kellekään muulle, noi muut saatanan urpot luulee et oon oikeesti rikas ja älykäs ja suosittu koska oon pitkään ja hartaasti rakentanut itelleni semmosta kulissia. Ois karmeeta jos se romahtais!