Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 200
  • 66 545

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Soitin tuonne nelosen visailuohjelmaan. Kukaan ei vastannu. Laskun varmasti muistavat lähettää kyllä.

Laskun lähettämisestä ei ole epäilystäkään, jo pohdinta siitä, soittaisko, riittää siihen. Suomessahan ei ole korruptiota eikä rikollisuutta eikä muutenkaan mitään inhaa. Tämmöinen 2000-luvun Neuvostoliitto ollaan.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Kellään myydä Ed Sheeranin seuraavalle Suomen keikalle lippua? Sitä tuskin on julkaistu tai edes suunniteltu mutta i dont give a fuck.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kellään myydä Ed Sheeranin seuraavalle Suomen keikalle lippua? Sitä tuskin on julkaistu tai edes suunniteltu mutta i dont give a fuck.

Ei tietenkään ole, koska mitään seuraavaa keikkaa ei tule. Parin vuoden päästä on toki tarjolla joku toinen bändi.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ei tietenkään ole, koska mitään seuraavaa keikkaa ei tule. Parin vuoden päästä on toki tarjolla joku toinen bändi.
Saattaa sillä vielä myöhemmin olla pienet mahdollisuudet esimerkiksi päästä laulamaan Maamme-laulu Nordikselle.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yyteri on sitten upea paikka. Yksi syy siihen, miksi rakastan Poria. Täällä makoillaan just nyt, myös meikäläisen toimesta.

Iltalehden mukaan siellä on aina useita homojunia. Kai siinä on hyvä välillä makoillakin sitten, muistakaa kanssa nesteytys hoitaa tämmösellä kuumuudella ettei junasta kuukahda vaunu jos toinenkin kesken ajon.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Iltalehden mukaan siellä on aina useita homojunia. Kai siinä on hyvä välillä makoillakin sitten, muistakaa kanssa nesteytys hoitaa tämmösellä kuumuudella ettei junasta kuukahda vaunu jos toinenkin kesken ajon.
Exhibitionistit olivat järkyttäneet sen erään perheenisän mielenrauhaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniin, ensimmäinen sakaalihavainto tehty Suomessa. Tätä se ilmaston lämpeneminen teettää. Kohta täällä on norsuja ja leijonia. Luonnon tuhoutuminen on alkanut. Kiitos sinulle, joka käytät lentokonetta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaikka tiedätkin menneisyydestä ja nykyisyydestä kaikesta kaiken, tulevaisuuteen näkeminen on jo astetta kovempi juttu.
Kyllä sekin on onnistunut jo pitkän aikaa...
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Voi olla, että kyseinen juna liikkuu jossakin toisaalla, koska omaan silmään sitä ei ole vielä osunut. Olisiko hyvä diili hypätä sellaiseen? Toisaalta tässä tuolillakin on mukava olla. Päivästä ei olisi voinut muodostua yhtään majesteettisempaa.
Pysyt nyt vaaan kaukana moisista junista ja nautit yyteristä itse haluamallasi tavalla. Ja tämä oli käsky.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
On aika vaikea nähdä Edin tulevan takaisin vuosien päästä ja myydä reilusti yli satatuhatta lippua lentokentälle mitä ei edes silloin ole enää olemassa.

Kerro oma visiosi.

Minä tiedustelin lippua Ed Sheeranin seuraavalle Suomen keikalle. Minä en tiedustellut lippua Ed Sheeranin seuraavalle Suomen keikalle joka järjestetään Malmin lentokentällä.

Ei tietenkään ole, koska mitään seuraavaa keikkaa ei tule. Parin vuoden päästä on toki tarjolla joku toinen bändi.

Kuinka lentokentälle mitä ei edes silloin ole enää olemassa, voi olla tarjolla joku toinen bändi?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Pillua tässä pitäs saada nii helpottas.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kaveri, tuu tänne Pohjois-Pohjanmaalle vai mis mä nyt olenkaan! 80% vastaan tulevista miehistä näyttää syövän lähestulkoon vain silavaa ruoakseen, vaatetus on tyylikästä bensalenkkaria ja se kylän ainoa herkkupala pyytelee olemassaoloaan anteeksi, vaikka en vain jaksanut odottaa, kuinka hänellä kestää viisi vitun minuuttia saada se maito sieltä hyllystä. Naisissa sen sijaan löytyy ihan oikeita vaihtoehtoja ja tissiä löytyy puristettavaksi! Täysin vähääkään sivistyneen ja edes kerran salilla käyneen stadilaisen miehen markkinat täällä! Tuu tänne ja viihdytä minua samalla tarinoillasi, kun olet siinä pimpukan päällä läähättämässä! Ja ei tarvi olla stadilainen, vaan tarkoitan, että pieni sivistys, tyylinä muu kuin paidaton kaljamaha ja asenteena kaupunkilainen määrätietoisuus, niin et voi jäädä ilman kaikkein kauneinta heti rakkauden jälkeen. Näin neuvon minä, kaikkien elämänjanoisten sankari!

Oon aika herkkä näissä. Laitan MM-2019.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Taidan esitellä kotoisen SM-liigamme eräälle ulkomaalaiselle muutamalla kuvalla ja lauseella per joukkue. Tästä tulee kivaa.
Tuntuu hassulta lainata useamman sivun takaa viestiä, vaikka eilenhän tää onkin postattu. Paljon tullut näemmä viestejä vuorokaudessa.

Asiaan, eli nää on aina mielenkiintoisia joten jos vaan viitsit, niin laita toki jatkoaikaan myös tuotoksesi.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Vedön tänään kännit. Tulihan tuossa itselleni hyvän aikaa oltua vetämättäkin. Huomenna eloani ohjatkoon itse Kapteeni Morgani. Kolaa vedetään huominen hänen kera ja jos oikein riettaksi heittäydytään niin viipaleen limeäkin voi lasista löytää. Voi että on monen monta aikaa mennyt, kun olen viimeksi hänen moistensa kanssa aikaani viettänyt. Saas siis nähdä nähdä kuin aika kuluvi. Lupasin kuitenkin itselleni, että tiistaina risteily ohi olisi. Tänään perus tölkkipöperöö.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Kyllä mä muistan, ku laitoin huhun liikkeelle. Se tosin oli paskapuhetta. Siellä mikään leijona ollu. Jonnet uskoo urbaanilegendan
Kävitkö myös painelemassa leijonan tassun jälkiä näreeseen? Siellähän taisi käydä vaikka minkämoista asiantuntijaa jälkiä ihmettelemässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös