Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 815
  • 66 798

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän mua ainaskin vituttaa, kun äijällä on rahaa. Lomailet ja viettelet aikaas luksushostelleissa ja niitten aamiaisilla täytät mahaas. Varmaan noillakin reissuilla ajelet pitkin vuoristoteitä rahalla vuokraamallasi Seat Ibitsalla kattomassa perheinesi kuinka se vulva sykkii huipulla vuoren, vai onko sykkimättä. Jokatapauksessa ajelet vaan alas vuorilta,palautat auton ja jatkat tuhlailua. Vituttaahan se. Tää ois ollu vitutusketjun kamaa. Mutta en ole katkera tahi kateellinen. En hauku nenääsi jne. Olen kuitenkin aidosti onnellinen puolestasi, että pystyt tälläistä itsellesi ja perheellesi tarjoamaan. Sinä siellä missä lie noin ja minä täällä näin. Lähempä tästä kattomaan oisko TammerFesteiltä kuitenkin jäänyt vielä joku palautusautomaattiin sopiva hylsy jäljelle.

Jos niin, niin Lidliin koittaan onnea.

En tiedä olitko tosissasi, mutta jos olit, niin kerronpa sinulle salaisuuden: en minä oikeasti ole rikas. En ole myöskään suosittu, enkä älykäs. Mutta olen saanut oppia some-elämästä, ja tärkeintä on että täällä koko ajan valehtelee että kaikki on ihan vitun hyvin. Negatiivisista jutuista ei todellakaan saa kertoa, tai muuten on oitis white trash -kamaa tai Ed Sheeran -fani. Älä kerro sit tästä kellekään muulle, noi muut saatanan urpot luulee et oon oikeesti rikas ja älykäs ja suosittu koska oon pitkään ja hartaasti rakentanut itelleni semmosta kulissia. Ois karmeeta jos se romahtais!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hahaa nyt oon köyhä, ruma ja tyhmä. Hahah

Miten niin nyt? Ainahan sinä oot ollu.

Hahaa, eeppinen palo!

Muu viestisi meni yli ymmärrykseni, ihan ku oisit muka voinut lukea äsken lähettämäni yksityisviestin mutta se ei voi olla mahdollista ellet ole joku hakkeri. Eikä ne oo köyhiä, rumia ja tyhmiä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten niin nyt? Ainahan sinä oot ollu.

Hahaa, eeppinen palo!
Olen syytön. Mutta vitun autocorrect ei ole.

Muu viestisi meni yli ymmärrykseni, ihan ku oisit muka voinut lukea äsken lähettämäni yksityisviestin mutta se ei voi olla mahdollista ellet ole joku hakkeri. Eikä ne oo köyhiä, rumia ja tyhmiä
No me nykynuoret nollaan tämmösiä hackermaneja ja osataan lukee toisten ajatuksia. Sitä paitsi ei se edes ollut autocorrectin vika, vaan mä tein sen tahallani. Tällä tavoin sain rotan ulos kolostaan. Nyt tiiän, että et oikeasti ole musta, vaikka oot aina väittänyt niin.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
En tiedä olitko tosissasi, mutta jos olit, niin kerronpa sinulle salaisuuden: en minä oikeasti ole rikas. En ole myöskään suosittu, enkä älykäs. Mutta olen saanut oppia some-elämästä, ja tärkeintä on että täällä koko ajan valehtelee että kaikki on ihan vitun hyvin. Negatiivisista jutuista ei todellakaan saa kertoa, tai muuten on oitis white trash -kamaa tai Ed Sheeran -fani. Älä kerro sit tästä kellekään muulle, noi muut saatanan urpot luulee et oon oikeesti rikas ja älykäs ja suosittu koska oon pitkään ja hartaasti rakentanut itelleni semmosta kulissia. Ois karmeeta jos se romahtais!
Poista nyt vtun urpo tää kaiketi yv.ksi tarkoittamasi viesti. Muuten luulevat munkin viestittelevän jonkun järkevän rahakkaan kanssa.
 

Bacon

Jäsen
Jaha. Aamulla lähtö kohti Kuopiorockia viettämään kesäloman viimeistä viikonloppua. Nopeasti meni tämä loma, mutta toisaalta lätkäkausi alkaa olla kohta ovella.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitäs siis tuota.. öö siis joo, autocorrect kai on jotain semmosta mitä voi syyttää omista virheistään, eli perkeleen autocorrect! Mun piti kirjottaa että hajoo siihen köyhä pösilö, mutta autocorrect sitten muutti sen tommoseksi että en muka ois oikeesti viisas ja rikas ja suosittu. Tai sitten autocorrect teki jotain muuta mitä autocorrect sitten tekeekään, siten että minä kuitenkin olen oikeasti viisas ja rikas ja älykäs ja varakas ja viisas ja rahaa, sitähän on, ja suosittukin olen ja myös paras.

Ed Sheeran
Perkeleen autocorrect!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Koodaaminen on hauskaa puuhaa, yhdeksännen luokan tietotekniikkatunnit ovat vielä etäisesti muistissa.
Totta maar! Haluaisin oppia lisää koodaamisesta, sen verran metkaa touhua se oli sen mitä etenkin media-amiksessa sitä pääsi toden teolla harjoittamaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tuntien viihtyisyyteen oli myös muita vaikuttavia tekijöitä. Ensinnäkin luokkahuone oli mukava. Lisäksi opettaja oli kiva ja hauska. Kaveri istui aina vieressä, joten ei joutunut viimeistelemään koodeja yksin. Yksi tietotekniikantunti on jäänyt mieleen siitä, että sain sen aikana kuulla ensimmäistä kertaa Matti Hagmanin kuolemasta. Se veti hiljaiseksi ja vähän haikeaksi.
Tästä tuli mieleen se tosiasia, että hyvä opettaja voi tehdä tylsemmästäkin aineesta mielenkiintoisen opiskella, kun taas huono maikka saattaa latistaa fiiliksen opiskella jotain ainetta, vaikka se muuten kiinnostaisi. Tulee ihan äkkiseltään mieleen niin yläasteen kuin lukion miespuoliset historianopettajani. Kumpikin olivat intohimoisia opettamistaan asioista ja saivat minutkin kiinnostumaan historian opisekelemisesta hieman enemmän.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Joo, minäkin olen aina pitänyt historian opettajistani, kuten opettajista yleisestikin. Hyvin harvoin olen tuntenut inhoa opettajia kohtaan. En vain osaa tai halua vihata heitä, vaikka sitä esiintyy oppilaissa. Ymmärrän toki tietysti, että jotkut opet voivat olla vähän ärsyttäviä, mutta harvemmin he ovat oikeasti kamalia. Ainakaan meikän mielestä.
Itsellänikään ei ole tapana vihata ketään, mutta yläasteen ruotsinopettajastani on pakko sanoa sen verran, että siinä kohtaa kun täti alkaa kenenkään kysymättä selittämään jostain skottihameestaan, voi viimeistään kyseenalaistaa onko tuolla ihan kaikki kotona. Oli todella sääli, että minulla oli noin kujaileva ruotsinopettaja koska tunnit olivat jatkuvasti yhtä kaaosta kun tämä rouva eli jossain omissa maailmoissaan. Ja minua todella kiinnosti vielä siinä vaiheessa ruotsin opiskeleminen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tästä tuli mieleen se tosiasia, että hyvä opettaja voi tehdä tylsemmästäkin aineesta mielenkiintoisen opiskella, kun taas huono maikka saattaa latistaa fiiliksen opiskella jotain ainetta, vaikka se muuten kiinnostaisi. Tulee ihan äkkiseltään mieleen niin yläasteen kuin lukion miespuoliset historianopettajani. Kumpikin olivat intohimoisia opettamistaan asioista ja saivat minutkin kiinnostumaan historian opisekelemisesta hieman enemmän.
En ole ihan varma noista kaikista alemmista asteista, mutta esim. AMK:ssa (kuten toki peruskoulussa ja lukiossa) vaaditaan edes opettajan pätevyys (kasvatustieteiden cumu). Yliopistossa kun ei vaadita niin siellä se opetuksen laatu vasta vaihteleekin. Jotkut ovat hyviä ja toiset taas niin luokattomia, etteivät olisi ikimaailmassa päätyneet opettamaan yhtään mitään elleivät olisi jääneet yliopistolle töihin.
 

Glove

Jäsen
Nukkumisella taitaa olla joku kokonaismäärä ja jos keskiarvon ylittää jonain yönä niin se on pois seuraavasta. Nukuin hyvin viime yönä, mutta nyt ei edes väsytä yhtään, vaikka on jo hyvinkin nukkumaanmenoaika. Vai syytänkö nukkumattia? Vai onko se kesälomalla ja sillä on sijainen?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nukkumisella taitaa olla joku kokonaismäärä ja jos keskiarvon ylittää jonain yönä niin se on pois seuraavasta. Nukuin hyvin viime yönä, mutta nyt ei edes väsytä yhtään, vaikka on jo hyvinkin nukkumaanmenoaika. Vai syytänkö nukkumattia? Vai onko se kesälomalla ja sillä on sijainen?

On, pakko on nukkua, se on biologinen vaatimus ihmislajille. Mutta ei ole aikuisille olemassa mitään tiettyä kellon aikaa milloin. Eikä tarvitse jotenkin kummallisesti nukkua juuri 7,52 tuntia tiettynä yönä.
 

Glove

Jäsen
On, pakko on nukkua, se on biologinen vaatimus ihmislajille. Mutta ei ole aikuisille olemassa mitään tiettyä kellon aikaa milloin. Eikä tarvitse jotenkin kummallisesti nukkua juuri 7,52 tuntia tiettynä yönä.
Ei tää mun kello oikein pelitä. Ja mulla on ihan sama vaikka nukkusin kellon ympäri, väsyttää kuitenkin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei tää mun kello oikein pelitä. Ja mulla on ihan sama vaikka nukkusin kellon ympäri, väsyttää kuitenkin.

Sitten pitää mennä lääkäriin. Yhdeltä ystävältäni löytyi diabetes, kun jokaisen ruokailun jälkeen oli pakko vain nukkua. Lääkityksellä toimintakyky on palannut. Ei nukkumalla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siis voin olla nyt tyhmä mutta voiko siis saman järven syvyyskin vaihdella jopa vuosittain?

Muistan kun olimme porukoiden kanssa jossain mökillä ja siellä laiturit ja muut rantakalusteet olivat sijoitettuna niin että järvi olisi syvempää ja alkaisi jopa aikaisemmin kuin mitä sinä kesänä alkoi. Nyt justiin sinä kesänä näytti sitten tyhmältäkin kun järvi ei ollutkaan niin syvä sinä suvena ja laiturinkin päässä oli hädin tuskin polven korkeudelle vettä. Ja eihän siellä sitten just sinä kesänä muistaakseni pystynytkään uimaan vaikka muina kesinä oli pystynyt.

Ja nyt olen aika varma että tuolla mökillä oli järven syvyys tänä kesänä syvempää. Järvi syveni nopeammin, ei tarvinnut nyt kahlata niin pitkälle kun alkoi jo syvetä ja uimiskokemuskin oli siten paljon miellyttävämpi nyt kuin viime kesänä. Viime kesänä piti tosiaan uida jo silloin kun vesi oli lähinnä vain just johonkin vatsan seudulle asti. Nyt tänä kesänä sama järven vesi syveni nopeammin.

Voiko siis olla että järven syvyys vaihtelee jopa vuosittain ainakin hieman vai luulenko vain?

Tällaiset asiat pitäisi kyllä maantiedon tunneilta varmaan muistaa mutta kysynpä nyt täällä.
 

Glove

Jäsen
Sitten pitää mennä lääkäriin. Yhdeltä ystävältäni löytyi diabetes, kun jokaisen ruokailun jälkeen oli pakko vain nukkua. Lääkityksellä toimintakyky on palannut. Ei nukkumalla.
Onhan tässä ravattu lääkärissä eräänkin kerran. Onneksi nekin on lomalla niin ei tarvi nyt käydä. Parin viikon päästä saa taas aloittaa uuden rumban, ensin pitäisi mennä verikokeisiin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siis voin olla nyt tyhmä mutta voiko siis saman järven syvyyskin vaihdella jopa vuosittain?

Ei se järven syvyys sinänsä vaihtele, mutta vedenkorkeus. Se on ihan normaalia luontoa. Sellaista on tapahtunut jo pikkupojasta lähtien ennen kuin oli edes olemassa mitään ilmastonmuutosta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäs siis tuota.. öö siis joo, autocorrect kai on jotain semmosta mitä voi syyttää omista virheistään, eli perkeleen autocorrect! Mun piti kirjottaa että hajoo siihen köyhä pösilö, mutta autocorrect sitten muutti sen tommoseksi että en muka ois oikeesti viisas ja rikas ja suosittu. Tai sitten autocorrect teki jotain muuta mitä autocorrect sitten tekeekään, siten että minä kuitenkin olen oikeasti viisas ja rikas ja älykäs ja varakas ja viisas ja rahaa, sitähän on, ja suosittukin olen ja myös paras.

Ed Sheeran
Perkeleen autocorrect!
Ööö siis ei mulla ees ole autocorrectia. Mä käytin vaan tälläistä ovelaa kikkaa ja nyt sulle tuli huono omatunto ja tajua, että oot köyhä ja ruma. Eiku häh? Kuka on köyhä ja ruma? Emmä enää tiiä. Sovitaan, että Ed Sheeran on ruma, mutta kuuluisa ja

Michael Jackson

On komea, rikas ja kuuluisa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ja tässä teille taas yksi meikäläisestä.
Mikä teitä nykynuoria taas vaivaa. Täällä kuuluu pysyä anonyyminä, jotta on paremmat asetelmat aukoa päätä anonyyminä anonyymeille. Sillä tavalla täällä eletään, eikä kihartamalla ja omenoita opettajille tuomalla.

Heräsin kuumuuteen aamuyöllä. Ehtiihän sitä nukkua syksylläkin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ed Sheeranin konsertti oli aika usean mielestä paskin suurkonsertti aikoihin. Kysymykseni kuuluu: Eikö se nyt ollut jokaisen tiedossa jo ennen, kun tonne lähti? Mitä ne oikein odotti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös