Joku valitsee nimimerkikseen Tommi Läntisen kappaleen. Mitä seuraavaksi? Syvälle sydämeen sattuu?
Ties vaikka joku menisi ja ottaisi jonkun random englanninkielisen adjektiivin nimimerkikseen. No ei kai kukaan niin tupelo sentään ole.
Joku valitsee nimimerkikseen Tommi Läntisen kappaleen. Mitä seuraavaksi? Syvälle sydämeen sattuu?
Tulisi vaan nopeasti. Itse olen enemmän syksy/pimeys/talvi-ihmisiä. Kesässä en tykkää mistään muusta, kun pääsee mökkeilemään ja veneilemään.On jo nyt haikea mieli alkavasta syksystä, talvesta puhumattakaan
Tulisi vaan nopeasti. Itse olen enemmän syksy/pimeys/talvi-ihmisiä. Kesässä en tykkää mistään muusta, kun pääsee mökkeilemään ja veneilemään.
No sehän se. Lähden itsekkin taas höntsäämään parin välivuoden jälkeen. Jännittää jo.Kummiskin odottelet vain, että kiekko tipahtaisi jäähän. Kyllä se pian tippuukin, lupaan sen!
No sehän se. Lähden itsekkin taas höntsäämään parin välivuoden jälkeen. Jännittää jo.
Voi kun olisi joku Mensan testit läpäissyt vittuillut sun sijaan.Ties vaikka joku menisi ja ottaisi jonkun random englanninkielisen adjektiivin nimimerkikseen. No ei kai kukaan niin tupelo sentään ole.
EIks tänää ole vasta pikkulauantai?Sois sit viikonloppu
Mulle tuli kyllä tuosta ekana mieleen Raamattu ja herramme Jeesuksen Kristuksen matka kohti Golgataa.Joku valitsee nimimerkikseen Tommi Läntisen kappaleen. Mitä seuraavaksi? Syvälle sydämeen sattuu?
Voi kun olisi joku Mensan testit läpäissyt vittuillut sun sijaan.
Ja lisäski raha, no sitähän on ihan perkeleesti.Ah, sinulle on joku antanut väärää tietoa, olipa hyvä että sanoit niin pääsen oikaisemaan:
Minä olen saanut Mensan testissä yli asteikon menneen tuloksen. Olen siis Mensan jäsen eli huippuälykäs. Olen myös hallitseva Vuoden Jatkoaikalainen, olen voittanut äänestyksen nyt 3 vuotena putkeen. Olen siis huippuälykäs sekä todella suosittu. Kaikki varmaankin tahtoisivat olla kuten minä, mutta eivät he voi olla, vain minä voin olla näin hyvä ihminen.
Olen paras.
Ja lisäski raha, no sitähän on ihan perkeleesti.
Mutta schollihan sä et silti ole? Vai oletko? Sullahan oli joskus allekirjoituksena "Oletko scholl? En minäkään". Häh?No tokihan minulla on tietysti muitakin kadehdittavia ominaisuuksia kuin huippuälykkyyteni ja se että olen suositumpi ja tunnetumpi kuin Ed Sheeran, ja rahani, niitähän nimittäin on, on näistä toki yksi. Ei niitä kaikkia kuitenkaan voi alkaa listaamaan, muuten Jatkoajasta loppuu kirjaimet.
Mutta schollihan sä et silti ole? Vai oletko? Sullahan oli joskus allekirjoituksena "Oletko scholl? En minäkään". Häh?
Kyllähän mua ainaskin vituttaa, kun äijällä on rahaa. Lomailet ja viettelet aikaas luksushostelleissa ja niitten aamiaisilla täytät mahaas. Varmaan noillakin reissuilla ajelet pitkin vuoristoteitä rahalla vuokraamallasi Seat Ibitsalla kattomassa perheinesi kuinka se vulva sykkii huipulla vuoren, vai onko sykkimättä. Jokatapauksessa ajelet vaan alas vuorilta,palautat auton ja jatkat tuhlailua. Vituttaahan se. Tää ois ollu vitutusketjun kamaa. Mutta en ole katkera tahi kateellinen. En hauku nenääsi jne. Olen kuitenkin aidosti onnellinen puolestasi, että pystyt tälläistä itsellesi ja perheellesi tarjoamaan. Sinä siellä missä lie noin ja minä täällä näin. Lähempä tästä kattomaan oisko TammerFesteiltä kuitenkin jäänyt vielä joku palautusautomaattiin sopiva hylsy jäljelle.No tokihan minulla on tietysti muitakin kadehdittavia ominaisuuksia kuin huippuälykkyyteni ja se että olen suositumpi ja tunnetumpi kuin Ed Sheeran, ja rahani, niitähän nimittäin on, on näistä toki yksi. Ei niitä kaikkia kuitenkaan voi alkaa listaamaan, muuten Jatkoajasta loppuu kirjaimet.
Kyllähän mua ainaskin vituttaa, kun äijällä on rahaa. Lomailet ja viettelet aikaas luksushostelleissa ja niitten aamiaisilla täytät mahaas.
Tilasin juuri pizza portaalista paikasta mistä en ole ennen tilannut. Katsotaan mitä tulee, varmaankin jotain hyvää.
Lidliin ei nyt jaksa mennä pyörimään.
Loistava tarjous @Punamusta lle. Jokainen opetelkoon itse ryyppäämisen salat.Aivan loistavaa! Kato, mun kaverilla on sellanen rokkibändi. Ei nyt iso ja kuuluisa (ainakaan vielä, heh), mutta Ruississa ovat kuitenkin soittaneet. No, en koskaan ole bändin keikalla käynyt ja pidän susta ja vien sut synttärilahjaks ton bändin keikalle. Ryyppäämään en tosin sua opeta!
Mä olen viime aikoina pyrkinyt välttämään päiväunien nukkumista, sillä ne tuntuu sotkevan mun muutenkin olemattoman unirytmin aivan totaalisesti. Tänään on kuitekin ihan pakko mennä torkkumaan ainakin hetkeksi, kun en meinaa enää kestää hereillä ollenkaan.
Kyllähän mua ainaskin vituttaa, kun äijällä on rahaa. Lomailet ja viettelet aikaas luksushostelleissa ja niitten aamiaisilla täytät mahaas. Varmaan noillakin reissuilla ajelet pitkin vuoristoteitä rahalla vuokraamallasi Seat Ibitsalla kattomassa perheinesi kuinka se vulva sykkii huipulla vuoren, vai onko sykkimättä. Jokatapauksessa ajelet vaan alas vuorilta,palautat auton ja jatkat tuhlailua. Vituttaahan se. Tää ois ollu vitutusketjun kamaa. Mutta en ole katkera tahi kateellinen. En hauku nenääsi jne. Olen kuitenkin aidosti onnellinen puolestasi, että pystyt tälläistä itsellesi ja perheellesi tarjoamaan. Sinä siellä missä lie noin ja minä täällä näin. Lähempä tästä kattomaan oisko TammerFesteiltä kuitenkin jäänyt vielä joku palautusautomaattiin sopiva hylsy jäljelle.
Jos niin, niin Lidliin koittaan onnea.