Naistenniksen tasosta kertonee jotain, että sitä on suvereenisti hallinnut 20 vuotta "pluskoon malli".
Onko ne nykyään jotain hyla-munkkeja? Laktoosittomia, munattomia tuhnuja?
Uskallanko maistaa, mitä jos muistot uskomattomista munkeista romahtaa.
Paha.
Monen kontakti luontoon on ruutujen kautta. Ei ihme, että Vihreät kerää ääniä.
Krakovassa nyt neljä jätkää vetämässä kaljaa huoltsikalla kun hotellihuone ei ollut vielä valmis.
Ns pimeä taksi otti kyytiin kentältä ihan viralliseen hintaan (100 paikallista) ja lupasi huomenna käyttää meidät ausvitsissä viidellä sadalla. Tulee hakemaan 1130 hotellilta.
Jos tuossa 500 ei ole pääsylippuja mestaan mukana niin on aika kova hinta. 200 per naama on kuljetus Krakovasta ja takas, ja siinä on mukana englanninkielinen opastettu kierros Auschwitzissä.
Ei liity asiaan mitenkään, mutta tuli jonkulainen deja vu kun katsoin toissapäivänä leffan jossa syyttäjä jäljesti Auschwitzin henkilökuntaa ja eilen katsoin elokuvan Saksalinen lääkäri, joka kertoi Mengelestä.
Mulla on huono tapa soitella ympäriinsä kännissä. Voi vittu kun hävettää aina aamusin, kun alkaa kattomaan soitettujen listaa ja kellonaikoja.Nyt on epämääräinen huono fiilis kun muistelen yöllä kirjoitelleeni ties mitä sontaa kännissä palstalle. Ei edes kehtaa omaa historiaa avata ja tarkistaa ja vaikka poistaa noloimmat, yritän vaan unohtaa ja toivon että ne mahdolliset nolot viestit jotenkin itsekseen häviävät netistä ajan kuluessa.
Mulla on huono tapa soitella ympäriinsä kännissä. Voi vittu kun hävettää aina aamusin, kun alkaa kattomaan soitettujen listaa ja kellonaikoja.
Ymmärrettävää. Tuolla kirjoitustahdilla et kerkeäisi uusia enää kirjoittamaankaan kun selaisit vanhoja.
Siis soitteleeko ihmiset vielä? Äidille ja isälle silloin tällöin sekä tietysti mummulle. Kavereille ei ikinä. Kirjekyyhkyllä tai savumerkein ottaa yhteyden heihin mieluummin.
Pakko, kun ollaan matkalla jo.Heitän pari tuttua kun siellä on jotkut festarin tapaiset kemut ilmeisesti.Pakko olla. Kukaan ei ole palannut kertomaan.
Älä lähre sinne.
Sama tapa on ollut, mutta onneksi jotenkin saanut hillittyä tuota. Viestittelyn kanssa sama. No ei sentään rähistä ole kekkulissa tarvinnut.Mulla on huono tapa soitella ympäriinsä kännissä. Voi vittu kun hävettää aina aamusin, kun alkaa kattomaan soitettujen listaa ja kellonaikoja.