Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 322 780
  • 66 819

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässä darrassa haluaisi nähdä kunnon Liigapelin. Pitsiturnaukseenkin vielä aikaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minulla on sauna lämpiämässä. Kuka sanoo ettei sunnuntaina voi saunoa, joku jumalakon. Perinteet perkele, saunapäivät on keskiviikko ja lauantai ja niistähän ei luisteta. Oltiin eilen illalla iltaa istumassa tuttava pariskunnan kanssa niin ei ehditty saunaa lämmittää. Otan nyt vahingon takaisin...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin eilen kattomassa kakkosen futista. Tuossa on sitä jotain oikeaa otetta. Katsojia 100-200, kaksi kaiutinta, joiden äänentoisto on 80-luvulta. Neljän ihmisen faniryhmä huutaa kurkku suorana, kun sisääntulo musiikki soi. Peli on välillä onnetonta räpellystä ja tuomaritkin naureskelee huonoille vedoille. Tauolla makkarat on puolikylmiä. Aivan loistava kokemus! Taidan alkaa käymään kakkosen peleissä useammin. Tuossa tuli sitä kunnon "paluu juurille" fiilistä.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Aikamoista on tämä nykyinen viihdejournalismi. "Toimittaja" etsii jonkun julkkiksen Instagram kuvan ja tekee siitä kuvasta ja siihen kirjoitetuista kommenteista jutun. Ei jestas mitä shaissendaisselia.

Sara Sieppi unelmalomalla Karibialla!

-Siis niiiin ihanaa! yksi fani kommentoi

-Mitkä maisemat, mä en kestä <3 <3, kommentoi yksi ihailija

-Vitsit ku mäkin haluun tonne!!!, innokas fani kirjoittaa.

Mutta kaikki eivät kuitenkaan ole aidosti iloisia Saran puolesta:

-Eiks toi oo Turusta?, kommentoi eräs.



Rita Tainola, tule ja pelasta meidät ja kirjoita taas jokin uusi muistelo ystävästäsi Arnoldista.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Kävin eilen kattomassa kakkosen futista. Tuossa on sitä jotain oikeaa otetta. Katsojia 100-200, kaksi kaiutinta, joiden äänentoisto on 80-luvulta. Neljän ihmisen faniryhmä huutaa kurkku suorana, kun sisääntulo musiikki soi. Peli on välillä onnetonta räpellystä ja tuomaritkin naureskelee huonoille vedoille. Tauolla makkarat on puolikylmiä. Aivan loistava kokemus! Taidan alkaa käymään kakkosen peleissä useammin. Tuossa tuli sitä kunnon "paluu juurille" fiilistä.

Nyt kannattaa olla varovainen. Pari tuollaista käyntiä ja kohta löydät itsesi huutelemasta mieshuoraa Veikkausliiga-matsiin menijöille.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kannattaa olla varovainen. Pari tuollaista käyntiä ja kohta löydät itsesi huutelemasta mieshuoraa Veikkausliiga-matsiin menijöille.
Tekisi mieli jo nyt lähteä huutelemaan yhden pelin jälkeen. Mitä se onkaan seuraavan käynnin jälkeen. Taidan virittää seuraavaan Veikkausliigan peliin banderollin "olette mieshuoria".
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin eilen kattomassa kakkosen futista.
Minulle tulee tuosta mieleen kun kävin katsomassa Suomisarjan pesistä Lahdessa. Katsojia oli muutama kymmenen, kuulutusta ei ollut, osa pelaajista ei näyttänyt kovin urheilullisilta ja jotkut taktiset ratkaisut oli mielestäni outoja. Oli siellä kyllä pelinjohtaja ja jollain pelaajalla oli jokeripaitakin päällä... Ja tietenkin pelaajat osuivat palloon paremmin kuin minä olisin osunut. Tauolla evästä tarjottiin yhdeltä pöydältä (limua, karkkia, kahvia ja pullaa) ja makkaraakin grillattiin grillissä. Makkaran lämpötilaa en tiedä kun en sitä syönyt mutta limsa oli lämmintä. Ja kesken pelin alkoi vielä sataa ja tuulla ja tuli kylmä. Ja pisteeksi iin päälle Lahti hävisi pelin. Mutta kaiken kaikkiaan oli mukava tapahtuma ja harmittaa etten toista kertaa ole eestynyt menemään kun sisäänpääsykin oli ilmainen. Lahtikin johtaa miehissä Suomisarjaa omassa lohkossaan tällä hetkellä.
 
K

Kiekkokatsoja

ilimoja on pidellyt, ja sama peli jatkuu. En tarkoita mahaani kertynyttä ilmaa, vaan säätä. Näyttää, että ensi viikkokin mennään vajaasta +15 vajaan +20 päivän ylimmällä lämpötilalla. Heinäkuun helteet on hukassa. Tosin mulle riittää hyvin +20 tai hieman yli, ja sateetonta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minulla on sauna lämpiämässä. Kuka sanoo ettei sunnuntaina voi saunoa, joku jumalakon. Perinteet perkele, saunapäivät on keskiviikko ja lauantai ja niistähän ei luisteta. Oltiin eilen illalla iltaa istumassa tuttava pariskunnan kanssa niin ei ehditty saunaa lämmittää. Otan nyt vahingon takaisin...
Saunoo silloin kun sille tuntuu. Itsehän saunon jopa neljä tai viisikin kertaa viikossa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Saunoo silloin kun sille tuntuu. Itsehän saunon jopa neljä tai viisikin kertaa viikossa.

Näinhän se menee. Ei tässä mikään kehitysmaa enää olla ja saunomista ei tarvi säästellä. Itsekin painoin kiukaan napista päälle heti aamulla kun heräsin ja uusi kierros sitten illalla kun oli matsissa muutaman tunnin nauttinut syksyisestä säästä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saunoo silloin kun sille tuntuu. Itsehän saunon jopa neljä tai viisikin kertaa viikossa.
Joskus mökillä on saunottu kolme kertaa päivän aikana. Rakastan tuota hommaa, kerrostalolaisena vain nykyään harvinaista herkkua.

Lauantaisin saunavuoron (16:30) jälkeen alkaa Liigapelit. Tuo on mahtava combo jonain joulukuisena kylmänä päivänä illan hämärtyessä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joskus mökillä on saunottu kolme kertaa päivän aikana. Rakastan tuota hommaa, kerrostalolaisena vain nykyään harvinaista herkkua.

Ja joskus on mökkejä missä on kaksi saunaa lämpimänä samaan aikaan. Eikä kolmekaan ole ennenkuulumatonta.

Kerrostalolaisena tuo on muiden kynsissä. Harvoin pääsee.

Paitsi toki silloin, kun oli oma sähkökoppi kerrostalossa. Se oli hienoa aikaa kyllä se.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minulla on sauna lämpiämässä. Kuka sanoo ettei sunnuntaina voi saunoa, joku jumalakon. Perinteet perkele, saunapäivät on keskiviikko ja lauantai ja niistähän ei luisteta. Oltiin eilen illalla iltaa istumassa tuttava pariskunnan kanssa niin ei ehditty saunaa lämmittää. Otan nyt vahingon takaisin...

Piru, se vanha vihtahousu itse, ilmaantuu lauteille sarvipäisenä jos sunnuntaina kirkonmenojen aikaan saunoo.

Jos ilmaantuu, niin pyydä vihtaa lainaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
En ainakaan haulla löytänyt ketjua, jossa voisi kertoa, kenet keskustelupalstamme jäsenistä haluaisit tavata. Itselleni olisi todella mielenkiintoista istua joskus iltaa nimimerkki @pernaveikko kanssa. Olisi huikeaa kunnella tarinoita kaikista niistä maista, joissa hän on ollut, ja mitä hän on siellä tehnyt. Gunnareista tarinaa riittäisi varmaan todella paljon.

Samojen näyttämöiden äärellä ollaan varmasti oltu useasti samaan aikaan. Voisin arvailla, että ainakin Gdanskin energia areenalla, Tallinnan laululavalla, Hämeenlinnan tapahtumapuistossa ja nordiksella.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ainakaan haulla löytänyt ketjua, jossa voisi kertoa, kenet keskustelupalstamme jäsenistä haluaisit tavata. Itselleni olisi todella mielenkiintoista istua joskus iltaa nimimerkki @pernaveikko kanssa. Olisi huikeaa kunnella tarinoita kaikista niistä maista, joissa hän on ollut, ja mitä hän on siellä tehnyt. Gunnareista tarinaa riittäisi varmaan todella paljon.

Samojen näyttämöiden äärellä ollaan varmasti oltu useasti samaan aikaan. Voisin arvailla, että ainakin Gdanskin energia areenalla, Tallinnan laululavalla, Hämeenlinnan tapahtumapuistossa ja nordiksella.

Tuolta voi tiedustella:

https://keskustelu.jatkoaika.com/th...t-tietää-jatkoajan-keskustelupalstasta.52886/

Stadion Energalle hankitaan kausikortti, pitää hoitaa ensi viikolla.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitäisiköhän noita viikonloppuja alkaa oikeesti käyttää lepäämiseen.? Toisena yönä taisin nukkua 6 tuntia ja toisena 5. Alkaa vituttamaan tämä, kun on aina väsynyt.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aina olisi hyvä joka lajissa, jos kaikki kohtaisi kaikki alkusarjassa. Ensi viikonloppuna huipentuvissa kriketin MM-kisoissa on kymmenen joukkuetta, kaikki kohtasivat, ja neljä parasta välieriin.

Hyviä pointteja oli (taas) vastausviestissäsi, kiitoksia siitä. Oletkin kesän(-kin) aikana ansiokkaasti vastaillut allekirjoittaneen viesteihin, mikä on ollut hienoa ja ilahduttavaa. On tullut usein asiapitoinen vastaus viestiini. Kaikkiin sinun viesteihisi en ole sitten taas vastannut takaisin, mutta olen ne kyllä lukenut ja rekisteröinyt mieleeni. Myös sen pankkikortin sulkemisen niin ettei sillä voi niitä pelikoneita pelata.

Näin kesällä tämä kirjoittamiseni tänne Jatkoajan keskustelupalstalle on muutenkin hieman hiljentynyt. Totaalikesätaukoa en ole pitänyt, mutta kirjoittamistahtini on kuitenkin tosiaan reippaasti hiljentynyt viime viikkoina. Palstaa olen kuitenkin lukenut päivittäin.

Mitä tulee tuohon petanqueturnaukseen, niin me mennään kai nyt sitten lopulta sillä turnaussysteemillä että ensin on alkulohko, johon kuuluu kaikki turnauksen pelaajat. Ja tämän jälkeen tulee pudotuspelit johon pääsee alkulohkon kahdeksan parasta. Pudotuspelit käydään sitten varmaan paras kolmesta-systeemillä.

Tai voi olla että yksikin peli esimerkiksi yhdessä puolivälieräsarjassa riittäisi koska petanque on erilainen peli sitten taas kuin biljardi siinä mielessä että tuurilla ei voi olla niin isoa roolia petanquessa. Siinä missä yksittäisen biljardipelin voi ratkaista huono tuurikin ja on armollisempaa että pudotuspelisarjassa on ainakin se kaksi-kolme peliä niin petanquessa tuurilla ei ihan niin isoa roolia voi tosiaan olla?

Tämä isompikin turnausmuoto onnistuu järjestettäväksi nyt kuitenkin kun on iso pelikenttä käytössä ja on ainakin kolme petanquepeliä käytettävissä. Sekä on minun lisäkseni löytynyt myös toinen tuomari ja pisteidenlaskija peleille. Voi pelata siis rinnakkaisia pelejä, pelata samaan aikaan sekä kenttäpuoliskolla yksi että kenttäpuoliskolla kaksi.

Amatööreillä pelisessioissa käy joskus niin, että ei jaksa enää pelata ja miettii taasko nyt on joku peli, juurihan pelasin.

Tämä voi olla ihan totta. Tämä pointti kannattaakin pitää mielessä kun laatii otteluohjelmaa turnaukseen. Eli pelit kannattaa sijoitella niin että yhdellä pelaajalla on korkeintaan kaksi peliä alkulohkovaiheessa peräkkäin.

Ja kun alkulohkoa pelataan sekä perjantaina että lauantaina niin olisi alkulohkopelejä mieluiten toisena päivänä neljä ja toisena viisi ettei liian raskaaksi käy pelitaakka ja otteluohjelmasta kannattaa laatia sellainen suht tarkka, jokaisella pelillä on oma erillinen alkamisaikansa mutta varautua siihenkin silti mielessään että siihen aikatauluun voi tulla muutoksia. Mutta kuitenkin otteluohjelmasta kannattaa laatia mahdollisimman tarkka, silloin pelaajien ei tarvitse välttämättä olla koko aikaa pelikentällä vaan riittää että on silloin siellä kun oma peli on.

Ja ehkä sitä tosiaan kannattaa miettiä että ainakin puolivälierissä jatkoon menijän ratkaisee vain yksi peli. Muuten finalisteilla voi sunnuntaina olla yhteensä peräti yhdeksän peliä ja sekin voi olla liikaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No joo... Paska yö... Valvotti, vatsa sekaisin, piti käydä kaksi kertaa vessassa ja vieläkin tuntuu ettei se ole kunnossa. En tiedä syyttäisikö mansikoita joita eilen tuli syötyä aikas paljon kun ostettiin yksi laatikko kun käytiin kaupassa... vaiko vain toiminnallista vatsavaivaa (jonka siis kyllä saattoi laukaista mansikat). No miten vaan mutta kurja ja väsynyt on olo. Pilvistäkin on joten päivän voisi aloittaa telkkarin katselusessiolla... Kahvia en kyllä juo.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vapaapäivä. Olipahan taas sattumien aamu. Kävin aamusella treenaamassa ja salilta lähdettyäni menin autolleni ja ihmettelin kun ovet ei aukea millään. Hakkasin nappia ja revin ovenkahvaa pitkän aikaa, kunnes älysin, että eihän se ollu etes mun auto. Mun auto oli vieressä. Ja enhän mä älynny, et siellä autossa istuu joku. No sit älysin, ku se avas oven ja kysy, et mitä helvettiä jäbä duunaa. Mä sanoin, et kato saatana, kun on samanlaiset autot meillä vanteineen päivineen. Sit se sano, et nojoo onhan nää samanlaiset, mut viekkaampi jätkä ois ehkä älynnyt nopeammin, kun viereisessä autossa vilkkuu valot sitä mukaa, kun hakkaat sitä kaukosäädintä käsissäs. No, siinä sit mittailin tätä jäbää ja hiffasin, et jumalauta sähän oot Kapa, vanha rikostoveri yläasteelta. Kapa sano, mitä mitä mitä sämpyläkö se siinä, no mä sanoin, et sämpylä sämpylä. Jumalaude, oltiin kun paita ja perseenkarvat nuorena, kunnes Kapa muutti toiselle puolen Suomea ja nyt ei oltu nähty ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen ja tämä sattuma sai meidät näkemään jälleen. Mä sanoin Kapalle, et lähetääs suffelle turisemaan ja me pojat mentiin. Mukava oli muistella menneitä ja kuulla, mitä vanhalle kunnon Kapalle kuuluu nykyisin! On tämä elämä sattumuksia täynnä.
 

Glove

Jäsen
Pitäisi vissiin kehitellä joku duuni syksyksi. En vaan keksi mikä se voisi olla. Parasta olisi kun saisi tehdä itsekseen omaan tahtiin omissa oloissaan. En jaksa olla kovin sosiaalinen olento pitkiä aikoja. Kirjailijaksi minusta ei ole eikä koulutus riitä siihen, että saisin vetäytyä johonkin tutkijankammioon tekemään nollatutkimusta. Pysäköinninvalvojan duunikaan ei innosta enkä omista rekkakorttia.

Ehdotuksia otetaan vastaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääseeks teilläkin joskus tuopin ääressä pikku itku? Hitto se oli mahtava fiilis kun lätkämatsissa tuli ekan kerran itku. Mä olin varmaan joku lähes kolmekymppinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös