Paska aamu jatkui paskana päivänä. Huonosti nukutun yön väsymys puski mieltä ja jaksamista alas, vatsa kenkkuili. Mies haluaa pitää lähellään, olla hellä ja läsnä. Minä haluan vain käpertyä itseeni ja olla rauhassa...pitää kaiken sisälläni, analysoida ja pureskella. En minä sieltä mitään ratkaisuja löydä, umpikujia vaan... aina vaan syvimpiä kuiluja ja pimeitä tunneleita. Itkukin haluaa tulla ulos, kyyneleet valuu pitkin poskia mikä on kummaa koska en itke oikeastaan kuin humalassa (ja sitä en nyt ole).
En jaksa olla miettimättä että missä vaiheessa minun olisi pitänyt herätä ja painaa jarrua... Okei kohtia oli varmaan monia ja ohitin ne kaikki tuhahdellen että hallinnassa on, kyllähän ihminen voi vähän ottaa ja pystyn lopettamaan heti kun haluan. Jonkun rajan yli astuin silloin kun aloin juomaan jo aamusta. Vaikka se aluksi tapahtui vain rankkojen bileiden jälkeen niin... Voi sitä autuaallista tunnetta kun grilliruuan haju ei aiheuttanut oksetuksen tunnetta vaan halua syödä. Silloin näin jonkun valon ja ikävä kyllä sitä kohden ei olisi pitänyt lähteä.
No joo, ei tämä tästä pohtimalla mihinkään muutu. Tarina on repaleinen, mutkikas, monitahoinen enkä usko että ollenkaan suoraviivainen... Toinen tie olisi voinut johtaa jonnekin muualle tai jopa aika samaan. Ei sitä voi tietää... Eikä se mitään auta että menneitä murehtii ja sanoo että olisi pitänyt tehdä toisin. Pitää etsiä tietä eteenpäin. Olen pahoillani jos toistan itseäni ja jankkasn samoja teemoja. Olen jonkinmoisessa luupissa ja samat jutut kiertää ympyrää päässä. Alku viikosta tekemäni virhe oli niin suuri ettei sitä voi ohittaa olankohautuksella vaan se palaa uudelleen kummittelemaan. Tekoni sinällään ei ole tuhoamassa avioliittoani vaan se miten asiaa pystytään käsittelemään... Homma haltuun ja silleen, Iisoppi terapiaan ja tunteet tilille...
En tiedä, pakko käydä nukkumaan kun se viime yö oli niin huono. Kun demonitkin kävisivät nukkumaan... Mutta hei, ei mitään hätää, pärjään kyllä. Minulla on aivan ihana oma tuhiseva unilelu. Tänä yönä tarvin sen, tarvin tiedon että hän on siinä. Hyvää yötä!