Siellä on vaan vihreämmät puut. Tai ainakin niitä on enemmän. Jos uskomme Hesaria. Tiisseistä en tiedä, niitä siellä toki on. Kokovertailua en ole pahemmin tehnyt.Mulle tuli het mieleen Amsterdam...
Siellä on vaan vihreämmät puut. Tai ainakin niitä on enemmän. Jos uskomme Hesaria. Tiisseistä en tiedä, niitä siellä toki on. Kokovertailua en ole pahemmin tehnyt.Mulle tuli het mieleen Amsterdam...
Siellä on vaan vihreämmät puut. Tai ainakin niitä on enemmän. Jos uskomme Hesaria. Tiisseistä en tiedä, niitä siellä toki on. Kokovertailua en ole pahemmin tehnyt.
On siellä. Kokemusta on. Siis pitkiä ihmisiä.Sellaista kerrotaan, että Hollannissa olisi pitkiä naisia. Sehän ei kai toisaalta kerro suoraan mitään tissien koosta.
Isommilla ihmisillä yleensä vain on.
Ihan helvetisti muuten Tampereella pitkin poikin katuja noita sähköpotkulautoja vai mitä ne on? Jos ne on sähköpotkulautoja, niin miksi, koska eihän niitä tarvitse potkia?
Ai saakeli. Näitköhän meikäläisen karaokeperformanssin? Tuossa vähän klo 1.00 molemmin puolin tuli kaksi biisiä käytyä luikauttamassa...Pistäydyin.
Mulla petti vähän arvio ja suoritin päähän kohdistuneen taklauksen. Siis poistuessani metrosta, kun joku parikymppinen dorka ryntäs sisään. Ensin olkapää päähän, mistä jätkä ohjautui vielä oman liikkeensä voimasta törmäämään ovenpieleen. Aloitti huutamaan jotain vittu-alkuista, mutta sitten ääni kohosi falsettiin ja peli oli menetetty. Blöö & kuri ja järjestys 6, idiootti 0.Onneksi ei pyöri Modern Talkingia. Tulis jo metro ja veis mut himaan. Eillinen kesäteatteri osoittautui yllättävän rankaksi. 3 minuuttia on yllättävän pitkä aika.
E: ette te osaa vieläkään kulkea metrossa. Ekaksi ulos, sit sisään. Vitutti taas kerran tsekata päinvastaista toimintaa. Piti jo avautua.
Mä oon 46. En ollut minä. Tai sit olen hyvin säilynyt. Tai olenhan mä, ei kuulemma mua yli 40v uskota. Mut 20? Ei sentään. Falsetissa? Ei.Mulla petti vähän arvio ja suoritin päähän kohdistuneen taklauksen. Siis poistuessani metrosta, kun joku parikymppinen dorka ryntäs sisään. Ensin olkapää päähän, mistä jätkä ohjautui vielä oman liikkeensä voimasta törmäämään ovenpieleen. Aloitti huutamaan jotain vittu-alkuista, mutta sitten ääni kohosi falsettiin ja peli oli menetetty. Blöö & kuri ja järjestys 6, idiootti 0.
Ettekste juntit vois jo tulla pois siitä liukuovista että juna liikkuisi?Mulla petti vähän arvio ja suoritin päähän kohdistuneen taklauksen. Siis poistuessani metrosta, kun joku parikymppinen dorka ryntäs sisään. Ensin olkapää päähän, mistä jätkä ohjautui vielä oman liikkeensä voimasta törmäämään ovenpieleen. Aloitti huutamaan jotain vittu-alkuista, mutta sitten ääni kohosi falsettiin ja peli oli menetetty. Blöö & kuri ja järjestys 6, idiootti 0.
Onko Förissa sama ongelma? Siellä voisi tunkeilijan taklata Aurajokeen, niin ehkä oppisi kerrasta.Täällä vouhkataan, jostain metrojutuista. Mä en edes ole ollut koskaan metrossa. Miettikäpä sitä.
MIkä on Föri? Varmaan joku turkulaisten juttu.Onko Förissa sama ongelma? Siellä voisi tunkeilijan taklata Aurajokeen, niin ehkä oppisi kerrasta.
En tuommoisesta ohjelmasta ole tietoinen, mutta mielestäni Katja on aika rock.Tämmöinen Elämäni biisi niminen ohjelma tulee näemmä telkkarista. Hyvä idis, mutta vähän jotenkin sinnepäin sutaistu. Juontaja Katja Ståhl ei oikein ikinä ole mun mielestä osannut olla luonnollinen.
Asuinpaikka suosikkijoukkueen perusteella - olettamus räjähti taas käsille. Varmaan edelleenkin läntisin vaihtoehto päästä tois puol jokkee. Ilman omaa venettä tai uimista.MIkä on Föri? Varmaan joku turkulaisten juttu.
Näköjään räjähti :) Turussa en asu, enkä ole koskaan asunut. Jostain syystä luoja on vain päättänyt, että minusta tulee TPS-fani. Onneksi ei sentään valinnut Lukkoa.Asuinpaikka suosikkijoukkueen perusteella - olettamus räjähti taas käsille. Varmaan edelleenkin läntisin vaihtoehto päästä tois puol jokkee. Ilman omaa venettä tai uimista.
On siellä. Kokemusta on. Siis pitkiä ihmisiä.
Tämmöinen Elämäni biisi niminen ohjelma tulee näemmä telkkarista. Hyvä idis, mutta vähän jotenkin sinnepäin sutaistu. Juontaja Katja Ståhl ei oikein ikinä ole mun mielestä osannut olla luonnollinen.
En tiedä kuinka tosissasi olet, mutta onhan se nyt mahdoton tietää mihin suuntaan hissi on menossa kun ovet avautuu.Kulkemisen kulttuurista vielä sen verran, että esimerkiksi Tampereella kaikki änkeävät hissiin, vaikka se olisi menossa eri suuntaan kuin ko. henkilöt ovat menossa. Tämä on minulle ikuinen mysteeri, eivätkö nämä kummelihahmot tajua, että jo yhdet huvikseen ylös alas reissaavat lastenvaunut vie käytännössä kaiken tilan. Mutta kun hissi tulee, niin Tampereella siihen menee kaikki sisään, ihan sama minne matka.
Ei pitäis hissejä sinne rakentaa ollenkaan, helmiä sioille.
Mä olen aina kuvitellut, että se alaspäin osoittava nuoli tarkoittaa hissin olevan menossa alaspäin ja ylöspäin osoittavan nuolen taas hissin olevan menossa ylöspäin.En tiedä kuinka tosissasi olet, mutta onhan se nyt mahdoton tietää mihin suuntaan hissi on menossa kun ovet avautuu.
Jos asuu vaikka, kuten minä, Manhattanilla kattohuoneistossa.Miksi käyttää hissiä, jos pystyy liikkumaan ja rappuset on vaihtoehto?