Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 310 373
  • 66 766

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@Iisoppi Minäkin ihmettelen. Tai siis enempi olen yllättynyt ja/tai hämmästynyt. Ja vähän surullinenkin sun puolesta. Täällä on monelta tullut viisaita sanoja, ei minulla niihin mitään lisättävää ole. Tee viisaita valintoja. Sellaisia, mitkä auttavat sinua lopettamaan juomisen. Oli se sitten viesti @vetti lle, avun hakeminen, lisäviinan juominen (hetken aikaa ja sitten poikki). Mikä ikinä kohdallasi toimikaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Iisoppi

Mäkin olen kärsinyt liiasta juomisesta ja ryypännyt parit naiset, duunit ja luottotiedot. Ja siinä poliisin CV:ssä suurin osa jutuista on tehty kännipäiten. Oon kuitenkin onnistunut saamaan elämän takasin kasaan mutta silti kunkku kutsuu aina välillä. Mutta se ei enää vie mua putkaan vaan lähinnä banaanisaarille muualta mainiolta keskustelupalstalta. Mutta tiedän 24/7 että tanssin välillä nuoralla. Ilman turvaköyttä. Mutta oon päättänyt että nyt tilanne on tämä, se on OK mulle ja mun läheisille. Jos siältä nuaralta putoo niin sitä murehditaan sitten. Tästä tuskin oli mitään apua mutta halusin vaan kirjottaa kun toi juttu on ollu omassa elämässä läsnä. Ja valitettavan monilla paljon pahemmin kuin itellä. Voimia sulle sisar Iisoppi. Oot hyvä jätkä!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kiitti kaikille osaa ottaneille. En jaksa nyt tägätä. Menen kohta nukkumaan. Jotain urheilua tässä on katseltu. Luulen että olen melko selvä mutta oikeasti taidan olla edelleen aika kännissä. Virheitä tapahtuu ja niistä on päästävä yli. Tiedän että selviän tästä, olen selvinnyt pahemmastakin. Väsyttää...
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huhhuh mikä päivä. En tehnyt nimittäin mitään. No golffaamassa kävin illalla pikaisesti, mutta muuta en. Huomenna onkin jo torstai ja tämäkin viikko on kääntynyt pian viikonloppuun. Tuntuu oudolta, kun ajattelee aina maanantaisin, että taas on yksi työviikko edessä, vaikka nämä viikon menee nykyään todella nopeasti. No nyt menen nukkumaan. Torstai on toivoa täynnä!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Johnny B. Goode Veli Naurava pöllönsilmä, kirjoita taas niitä maanmainioita viestejä palstalle, sillä minun on paha olla ja tahtoisin taas hymyillä!
Heh, juuri äsken ajattelin sua veli abianos että mitenkäs se on elämä kohdellut viimeaikoina. Kovasti huolestuin silloin siittä lasaretti kuvasta/viestistä. Nyt jo kaksi palstan vakijäsentä kertonut ihan äskettäin että Kunkku on päässyt ottamaan valtaa ja rupesin aatteleen tosiaan että itekkin sitä vähän pelleilee perkeleksen kanssa. Mikähän on kun punsin pelsepuupi nyt näin rähjää keskuudessamme? Ite kamalassa flunssassa ja kuumeessa mutta jätetään nyt se ruskea ja karvas lääke sinne "taidelasikauppaan...". Kyllä se siitä parahin toveri. ainakin mun sanakirjassa sanan "elämänilo" kohdalla on abianoksen velmuileva klyyvari.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä vedin sitten perseet olalle... Eikä ihan pienet perseet vaan vetäisin reilun litran kirkasta viinaa
Impressive. Minä olen 45-vuotias, 85-kiloinen mies, ja olen ryypännyt melko tanakasti viimeiset 30 vuotta. Toleranssia on. Silti litra kirkasta tuosta vaan... Aika hurja veto.

No, toivottavasti asiat, jotka saivat sinut tekemään tuon, selkenevät. Viina on hyvää kun sitä juo hyvään mieleen, mutta paska pakokeino se on. Kokemuksesta puhun. Koskaan ei ole asiat mullakaan olleet niin huonosti, ettei niitä olisi perskänneillä saanut vielä huononnettua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juuri näin. En kehdannut mainita sinua, kun avioliittosi vuoksi tiesin, että olisin luonut mieleesi vain haikean kauniita muistoja siitä päivästä ennen kosintaa, kun juoksitte ilman kenkiä Tähtitorninmäelle antaen ruohikon kutittaa jalkapohjianne ja siellä, juuri siellä suutelitte ensi kertaa ja silloin vielä olit varma siitä, että pääsisit hänen hamosensa alle!
Itse asiassa kosin vaimoani maaliskuussa 2000, polvistuin vesilammikkoon joka oli jääriitteessä. Ensimmäistä kertaa suudeltiin lieksalaisessa räkälässä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naiset luulee että sä oot selvin päin, tai ei luule, mutta kyllä te tiedätte. Päivällä vaihdoin rinkiä, äsken baaria ja tässäkin kapakassa taas sama juttu.
 
K

Kiekkokatsoja

Silloin kun rasva on tyydyttynyt, eli tyytyväinen, niin keho ei ole.
Mun kehossa rasva on tyytyväinen, varsinkin kun ruokin sitä lisää. Itse en ole tyytyväinen, että se rasva tyytyi tulemaan juurikin minuun. Olisihan ollut pulleitakin ihmisiä, joissa se ei niinkään olisi näkynyt lisääntyessään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hitto kun sikarit loppuu. Pitää varmaan käydä ostarilla. Jos piipahtaisi pystybaarissa samalla...
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ilveksen maalivahti-twiitistä tuli mieleen et mikäs se yksi Jokerien katastrofikaksikko oli 2000-luvun puolessavälissä?

Muutenkin jos tulee mieleen muita kauheuksia ketjuissa niin saa listata alle. Oli sitten mv-kaksikko tai pakkiparit kyseessä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilveksen maalivahti-twiitistä tuli mieleen et mikäs se yksi Jokerien katastrofikaksikko oli 2000-luvun puolessavälissä?

Muutenkin jos tulee mieleen muita kauheuksia ketjuissa niin saa listata alle. Oli sitten mv-kaksikko tai pakkiparit kyseessä.
Mulle tuli heti yks kolmikko mieleen. Kevät 2016 Kärpät-TPS puolivälierät ja toinen ottelu. Kolmikko Pikkarainen, Virtanen ja Moisio oli kyllä kova siinä ottelussa. Taisi Moisio rikkoa jonkun ennätyksenkin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ilveksen maalivahti-twiitistä tuli mieleen et mikäs se yksi Jokerien katastrofikaksikko oli 2000-luvun puolessavälissä?
Karl Goehring - Steve Passmore / Tom Askey.

Kerho pätki tuolla kaudella Jokerit kerran mm. 10-2, otti ensimmäisen Hartwall-voittonsa ja voitti mestaruuden.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hitto kun sikarit loppuu. Pitää varmaan käydä ostarilla. Jos piipahtaisi pystybaarissa samalla...
Että oon kateellinen. Mäkin haluan toimia näin arkipäivänä! Tälleen selvinpäin tätä kaipaa, hetkessä se on aivan mahtavaa, sitten kun selviää, niin eipä kaipaa enää, vaan on morkkis ja vituttaa, miksi taas.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On silti hyvä ettet näe minua nyt. En tahdo että vuokseni sä järkytyt. Mä lähden evakkoon dokaa. Tai jos tunnin olis vielä ilman. Käsi Raamatulla en lupaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On silti hyvä ettet näe minua nyt. En tahdo että vuokseni sä järkytyt. Mä lähden evakkoon dokaa. Tai jos tunnin olis vielä ilman. Käsi Raamatulla en lupaa.
Kyllä mä veikkaan että pettterille tulee ihmisen ikävä tuopin luo...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on idea tositeeveeohjelmaksi. Laittaisi nimimerkit pettter ja scholl saman pöydän ääreen. Helvetisti Koffia ja hienoja viinoja, ja katsottais mitä jätkät juttelee.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
pettter puhuis kaliasta ja muistelisi vanhoja deliriumejaan. Scholl puhuisi purjehtimisesta, juoksulenkeistä ja merkkivaatteista. Ja ojentaisi retaleita. Saksaksi. Molemmat luulisivat että toinen kuuntelee on samaa mieltä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
pettter puhuis kaliasta ja muistelisi vanhoja deliriumejaan. Scholl puhuisi purjehtimisesta, juoksulenkeistä ja merkkivaatteista. Ja ojentaisi retaleita. Saksaksi. Molemmat luulisivat että toinen kuuntelee on samaa mieltä.
Jotenkin sieluni silmin näen Petri Nygårdin ja Alexander Stubbin puhumassa keskenään mukavia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös