Juon enemmänJuo vähemmän.
Nyt on sun sauma iskeä kiinni. Iske kiinni! Näyttele vanhempaa ja haluttavaa Nyt jos vaan pysyt pystyssä ja sulla pysyy pystyssä, niin saumat on olemassa!
Juon enemmän
No mikä ettei, jos saanti sillä paranee.Juon enemmän
Lähettiin baariinNo mikä ettei, jos saanti sillä paranee.
Läksin ittekkin. Varmaan ainaskaan vuoteen viiteen käyny moisissa. Voiko toisaalta laskee tätäkään. No myy ne viinaa niin hyväksyttävä, että putki meni poikki. Vanhojentanssit täällä päällä.Lähettiin baariin
Ai tanssit. Täällä kaatokännoLäksin ittekkin. Varmaan ainaskaan vuoteen viiteen käyny moisissa. Voiko toisaalta laskee tätäkään. No myy ne viinaa niin hyväksyttävä, että putki meni poikki. Vanhojentanssit täällä päällä.
Joo ei tää hyvältä näytä. 7.80€ lonkero. Pakko kärsiä vielä muutama lisää niin pääsee unille. Nauti sä nyt oikeesti niistä...kyllä sä tiiät.Ai tanssit. Täällä kaatokänno
Joo kyl mä nautin. Kerran sitä nuoria vaa olaaJoo ei tää hyvältä näytä. 7.80€ lonkero. Pakko kärsiä vielä muutama lisää niin pääsee unille. Nauti sä nyt oikeesti niistä...kyllä sä tiiät.
Joo kyl mä nautin. Kerran sitä nuoria vaa olaa
Auna otetaan Ky voidaan. köyhälle kaikki on kallista.Tuo kannattaa tietenkin muistaa, mutta mille laukalle nuo hinnat on lähteneet. Otetaan, koska voidaan.
Ei saatana. Tajusin että mulla on viimenen vessapaperirulla menossa ja se on aika vähissä, ja mun pitää mennä paskalle. Nyt kuumottaa
Oon kyllä sitä mieltä, että olis hyvä jos pystyisi laittamaan aikalukon omalle tililleen. Aina näin aamulla jännittää mitä on tullut kirjoiteltua :)
Toisaalta se on kai positiivinen ongelma, että ensimmäinenä mieleen tulee, että onko kirjoitellut jotain tyhmää keskustelupalstalle. Voisihan sitä hajottaa vaikka jotain paikkoja, mutta ei jaksa riehua kännissä.Huh, taas yksi esimerkki mistä huomaa nuoruuden. Pienenä tuli klikattua omia tietoja, sieltähän ne näkee. Vanhempana ei enää ole niin justiinsa.
Toisaalta se on kai positiivinen ongelma, että ensimmäinenä mieleen tulee, että onko kirjoitellut jotain tyhmää keskustelupalstalle. Voisihan sitä hajottaa vaikka jotain paikkoja, mutta ei jaksa riehua kännissä.
Minun kaverit on suurimmaksi osaksi ihan hauskaa ja leppoista porukkaa humalassa. Ehkä yksi muuttuu vähän agressiiviseksi, mutta ei siitä.ole koskaan harmia ole ollut.Valitettavasti tälläistäkin porukkaa on. Jonkunlainen rähinägeeni taitaa olla tunnistettu ja kyllähän sen huomaa kuinka ne samat asiat tapahtuu aina samoille ihmisille. Ei se lopulta ole sattumaa ja joidenkin kanssa ei oikeastaan huvita edes ryypätä.
Minun kaverit on suurimmaksi osaksi ihan hauskaa ja leppoista porukkaa humalassa. Ehkä yksi muuttuu vähän agressiiviseksi, mutta ei siitä.ole koskaan harmia ole ollut.
Muistan, kun viime vuosituhannella piti jossain käyttää sanomalehtiä pyyhkimisiin. Nythän tämänlainen toiminta on entistä helpompaa. Avaat jonkun sanomalehden auki puhelimesi selaimeen, ja sitten vaan pyyhkimään. Lasi kannattanee pyyhkiä toimituksen jälkeen.Ei saatana. Tajusin että mulla on viimenen vessapaperirulla menossa ja se on aika vähissä, ja mun pitää mennä paskalle. Nyt kuumottaa
Erehdyin kuuntelemaan Kansanradiota. Siinä vaiheessa piti luovuttaa, kun joku nainen ihmetteli Stockmannin irtisanomisia ja säästötarpeita:
"Mihin heidän oikein pitää säästää, eihän heillä ole muita kuluja kuin palkat?"
Siellä on selkeästi talousasiat otettu haltuun.
Stocka on tuottanut miinusta jo vuosia.Tuossa ei silti kerrota miksi voittoa tuottava yritys irtisanoo. Siellä on ainakin johtotasolla selkeästi otettu ahneus haltuun.
Pihatöissä oon hikoillut pari tuntia. Tuli mieleen nuoriso, ja kuinka turhan moni on laiska tekemään mitään hyödyllistä. Siis kotitöitä, avustustöitä niille, jotka ovat heitä heikompia tekemään, taikka oikeastaan yhtään mitään, mikä ei oo kivaa.
Kaikki nuoret eivät ole tällaisia tietty, mutta turhan moni on iskän ja äidin oma kiva "kermaperse"..